Tytuł -> A WIĘC WOJNA
Autor -> littletweet22
Opis autorki :
Rok 2016. Wybucha wojna domowa. Brigitte Simmon - wychowywana w dobrobycie siedemnastoletnia córka miliarderów, zostaje wysłana, do Elitarnej Szkoły Wojskowej dla Młodzieży. Tam uczy się samoobrony, sztuki walk, władania bronią. Nagle na szkołę napada wojsko. Czy Bri, poradzi sobie w trudnych chwilach? Kim jest tajemniczy chłopak? Czy odkryję całą prawdę o sobie, swoim ojcu i innych tajemnicach?
Moja opinia -> Opowiadanie jest pisane świetnie, więc martwię się że za dużo nie napisze ( XD )
Zacznijmy od malutkich minusików jakie zauważyłam :
~ pojawiały się gdzieniegdzie drobne literówki, jednak nikt nie jest idealny i wkradają one się raczej wbrew naszej woli ;
~ Czytałam opowieść na komórce i wyglądała ona inaczej niż teraz jak jestem na laptopie, chciałam napisać, abyś się nie bała akapitów, ale jak mowie na tym ekranie wygląda opowieść o wiele lepiej ;
To raczej na tyle ( XD )
Masz pięknie rozbudowane słownictwo. Tworzysz długie opisy postaci, wydarzeń które dzieją się dookoła itp. Jednak na mój gust są one odrobinę za długie, ale to tylko moje zdanie i każdy tutaj pisze jak chce :)
Każdy rozdział ma w sobie coś ciekawego, co ciągnie czytelnika do dalszego czytania. Trzyma w napięci i zdarzają się także tajemnice.
Rozdziały są niesamowicie długie, więc sądzę, iż pod jakimś względem zaspokaja to czytelnika na jakiś czas.
Możesz pomyśleć o zgłoszenie się do dziewczyn robiących zwiastuny, opowiadanie jest ciekawie pisane masz swoich czytelników, a zwiastun czasem warto jest obejrzeć, aby zaintrygował czytelnika.
Fabuła jest oryginalna, nie spotkałam się jeszcze przez cały ten czas, jaki jestem na Wattpadzie z taką historią.
Postać Alexa boska !
Zaczęło mi się najbardziej podobać opowiadanie od 5 rozdziału, bardzo się zdziwiłam, że akurat pod nim nie ma żadnego komentarza oraz jest tylko 9 gwiazdek... No i teraz ogólnie mnie dziwi, że autorka pisze na prawdę na wysokim poziomie, a śladów po czytelnikach jest aż tak mało. To jest tylko moment....
Ocena : 10 / 10
Serdecznie zapraszam do przeczytania opowiadania jest wartę zajrzenia, może akurat Tobie się spodoba. Oczywiście należy po sobie pozostawić ślad. Dla czytelnika to tylko moment, a dla twórcy wielka radość !!!
----
Zmieniłam regulamin, proszę uważnie przeczytać :)
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...