Tytuł -> Why Me? |Kol Mikaelson|
Autor -> Violet676
Opis autorki :
8 lat temu Przytulałam się do mojego pluszaka. Mojego ukochanego lisa. Mój brat Jake siedział obok mnie z tyłu samochodu. Miałam 8 lat, a Jake 17. Nasi rodzice siedzieli z przodu. Mama prowadziła samochód. Było już ciemno. W radiu grała jakaś piosenka. Chyba Afraid. Był grudzień. Padał śnieg, wracaliśmy do domu z kolacji u cioci. Miałam białą sukienkę, a mój brat piękny garnitur. Pomagałam mu go wybrać. Nagle uderzył w nas samochód. Wyjechał z ciemnej uliczki, jakby czekał tam na nas cały czas. Uderzył w bok od strony Jake'a. Głośny huk, słyszałam jak szkło pęka. Dachowaliśmy. Czułam benzynę. Coś musiało się zepsuć. Zdezorientowana rozejrzałam się po samochodzie. -Mamo...? Tato...? Jake...? Pas trzymał mnie w górze. Usłyszałam dźwięk pękającego szkła. Ktoś szedł. Zobaczyłam nogi po mojej stronie. Mężczyzna. Jake gwałtownie nabrał powietrza. Rozejrzał się po samochodzie a jego wzrok spoczął na mnie. Położył palec na ustach. Pokiwałam głową. -Zamknij oczy, Violet. Pod żadnym pozorem ich...
Moja opinia -> Opowiadanie... zostawię to na później, chce cię potrzymać w napięciu, słońce ;D
To tak minusy:
~ W niektórych miejscach brakuje przecinka;
~ Zdarzają Ci się powtórzenia, tak jak zauważyłam u większości osób jest to " i " przykładowo. Możesz zamienić wyrazami bliskoznacznymi jak " oraz ", " a także ", " jak również ", " także ", " też ", " również ", " nawet ";
~ Znowu gubisz kropki! ( XD)
To tyle...
Fabuła jest niesamowita. Spodobała mi się już w prologu, zachęca do dalszego czytania, a końcówka już 1 rozdziału jest normalnie kosmiczna, oczywiście w dobrym słowie znaczeniu * wdech, wydech *
Lecz tą recenzje łączy z poprzednią jedno, tworzysz opowiadania z tak nietypowymi postaciami i to jest magiczne. Kol? Potęga sama jego postać, powoduje u mnie uśmiech na twarzy, zresztą wspomnienie Kai'a także... em zasłużone BRAWA !
Może i postacie są z serialu, ale jest prawidłowo napisane, ponieważ twój pomysł jest od samiutkiego początku. Bardzo mi się to spodobało.
Za to w 3 rozdziale pojawia się już tajemnica, a ja aż podskakuje z radości, siedząc na fotelu. Nie będę wymieniać, każdej niesamowitej rzeczy z rozdziału, bo było by tego za dużo. Ujmę to tak w kolejnych postach po prostu pofrunełaś swoimi własnymi skrzydłami, które są wyrzeźbione na podstawie twojego talentu.
Czyta się niesamowicie przyjemnie oraz szybko... bardzo szybko, przez co miałam wrażenie, że ilość rozdziałów jak sprawdzałam to prawdziwe kłamstwo, a jednak wattpad nie kłamie ( XD ) Mnie osobiście, historia przypadła bardzo do gustu.
Rozdziały są wystarczająco długie. Powtórzę się ale bogate słownictwo.
Co ja mogę dalej napisać? Cud, miód i orzeszki ! Byle tak dalej :)
Także powodzenia oraz owocnej weny !
Ocena : 10/10 --- bo jak inaczej???
Serdecznie polecam kolejne opowiadanie utalentowanej dziewczyny. Jest warte przeczytania ja nie żałuje, a także pozostawienie po sobie śladu. Dla czytelnika to tylko moment, a dla twórcy wielka radość.
Pozdrowienia :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RastgeleJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...