Possessed |Tate Langdon|

48 5 2
                                    


    Tytuł -> Possessed |Tate Langdon|

   Autor -> Violet676


     Opis autora:

 

Temat urodzin Davida pojawił się w szatni tuż po lekcjach. -Violet? -Zoe i Phoebe podeszły do mnie, gdy męczyłam się z zapięciem stanika. Widziałam, że obie powstrzymywały śmiech. W przeciwieństwie do mnie były już ubrane. -Hmmmm? W szatni byłyśmy same. Jak zawsze wychodziłyśmy ostatnie. -Myślałaś nad urodzinami Davida? Phoebe sprawnym ruchem zapieła mój stanik. Mruknęłam ciche podziękowanie czując, że robię się czerwona. Od zawsze byłyśmy w trzy. A z chłopców może David i Nate. -Jeżeli pytasz to nie mam żadnych planów, na jutrzejszy dzień -Oznajmiłam zakładając koszulkę. -Dzięki Bogu -Zoe odetchnęła z ulgą a, Phoebe wybuchnęła śmiechem. -A wy macie jakieś plany? -No wiesz Vi... David mówił, że skoro to jego osiemnastka to ten dzień musi być wyjątkowy... -Zamówcie mu striptizerki, będzie w niebie Zaczęły się śmiać. -Myślałyśmy raczej o... -Nie -Mruknęłam, biorąc do ręki torbę -Nie myślimy o tym samym miejscu prawda? -Chce mieć niezapomniane przeżycie tak? Ten dom jest idealny. Opuszczo...


     Moja opinia:


 Najpierw minusy:


 ~ Myślę, że zdecydowanie powinnaś poćwiczyć opisy opowiadań, tak aby było ono  na pierwszy rzut oka zaciekawionego czytelnika, a jak wiem ( bo troszkę Cię znam ) nie masz w każdej opowieści tego opisu. Mogę też powiedzieć, że dopada mnie zdziwienie jak w ogóle jest ( xd );

 To jest taki największy minus...

 Sądzę, że też negatywna strona dopada opowiadania jak bardzo długo nie jest nic dodane. Oczywiście mogę to wyjaśnić tym, że autorka ma ponad 53 prace opublikowane oraz  od groma jeszcze czekających na swoją chwilę w roboczych.

Fabuła bardzo ciekawa chociaż niesamowicie zbliżona do filmu AHS, chociaż mogę przyznać, że piszesz tak jakby inny koniec i ciąg dalszy. Pomysł na który jeszcze nie natrafiłam w recenzjach, chyba.

Zauważyłam też że robisz taki błąd jak " Hmmmm? " Chodzi mi dokładnie o to iż tych " m " nie musi być tak dużo wystarczy po prostu napisać " Hm? - zamyśliła się ", czy coś w tym rodzaju.

Możesz też poćwiczyć nad opisywaniem miejsc, uczuć oraz wydarzeń :)

A także używać mniej wielokropka, a po prostu zwykłej jednej kropki, czy przecinka lub średnika.


Mimo tego wszystkiego dziwi mnie ilość  gwiazdek oraz komentarzy, otóż powinno być jak najbardziej ich więcej, ponieważ autorka bardzo na nie zasługuje. Do teraz jestem zdziwiona jej milionem pomysłów, co  jest boskie!!!


Także, powodzenia słońce i życzę dużo niesamowitych pomysłów, które będziesz umiała ubrać w słowa.


 Ocena: 8 / 10


 Serdecznie zapraszam do przeczytania opowieści oraz pozostawienie po sobie śladu, ponieważ dla czytelnika to jest tylko chwila, może nawet mniej, a dla twórcy wielka radość!!!


Pozdrawiam :3



Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now