Tytuł -> Exile || Teen Wolf || I. L
Autor -> Seraffinka
Opis autora:
Każdy ma jakąś tajemnicę, ty również. Więc co zrobisz jeśli nie wiesz czy możesz ufać swoim bliskim , skoro nie możesz wierzyć sobie? Komu uwierzyć? Z kim zostać...? Rodzina czy miłość? Czy ta historia ma miejsce na happy end?
Moja opinia -> Opowiadaniu brakuje tylko odrobinę do ideału.
Wymienię te minusy, aby potem nie było że jestem za delikatna:
~ Piszesz dialog i kończy się on kropką, a potem piszesz po myślniku, rozmyślania bohatera z małej to jest to błąd. Oprę to na przykładzie:
" - Kaya. - zanuciła i (..) "
Po kropce, nawet jeśli jest ten myślnik zaraz za nią powinna być wielka litera. Lecz kiedy piszesz bez kropki to naturalnie po myślniku jest także mała;
~ Zdarzają Ci się naprawdę głupie błędy, na przykład napisałaś rzadko przez ż :)
~ Oczywiście jak większości z nas w pewnych miejscach nie masz przecinka;
To raczej na tyle... :)
Na samym początku przypnę się do ostatnio opublikowanego zwiastuna, który jest po prostu świetny. Jak dla mnie to bardzo dużo znaczy, że opowiadanie takie coś posiada.
Świetna fabuła, jedyne co mnie przeraża w tej książce to ilość opublikowanych komentarzy oraz gwiazdek. Jest ona karygodna. Nie rozumiem takich ludzi, którzy czytają chcą więcej, ale nie zmotywują.
Mimo wszystkich minusów jakie podałam, to opowiadanie ma niesamowite opisy wydarzeń, postacie itp.
Niestety problem jest taki, że historia ma razem z prologiem tylko 5 rozdziałów oraz jest zawieszona ona przez autorkę z powodu osobistych. Nie wiadomo kiedy zdejmie zawieszenie i to jest jak dla mnie bardzo smutne.
Więc czekamy na Twój wielki powrót !!!
Ocena: 8,5/10
Polecam serdecznie opowiadania autorki. Są one ciekawe oraz warte zajrzenia, proszę także pozostawić po sobie ślad w rozdziałach. To tylko chwila, a dla twórcy wielka radość !
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...