Projekt: samobójcy

50 9 0
                                    


   Tytuł -> " Projekt: samobójcy "

   Autor -> pieczak


     Opis autora:

W końcu na Ziemi zapanował pokój, ludzie zaprzestali wszelkie wojny i skupili się na życiu w pokoju. Każdy darzył każdego szacunkiem i zaufaniem. Politycy przestali okłamywać i oczerniać innych. Świat zaczął powoli stawać się lepszy. Niestety wkrótce wszystko miało obrócić się w popiół.

    Moja opinia:

Zacznę od gorszej strony, czyli minusy:

 ~ Po myślniku jaki używasz w dialogach oraz przemyśleniach bohatera, należy dodać spacje. Nadaje to schludnego charakteru pracy. Dam przykład, abyś wiedział o co mi dokładnie chodzi :)

   " Co tam brzęczysz?-rzuciła kobieta. "  a teraz pokaże jak bym to poprawiła ->  Co tam brzęczysz? - rzuciła kobieta.

 ~ Sądzę, że jeśli pisze się  opowiadanie to nie powinno się używać skrótów jak na przykład " tys. " bo tak nie mówisz, rozmawiając z kolegą, prawda?

 ~ Powtarzasz słowa;

 ~ Zapominasz o przecinkach w pewnych miejscach, ale to jest wada człowieczeństwa :)

 ~ Tak samo, raczej piszesz w opowiadaniu  pierwsze/ jedno imperium  zamiast " 1 imperium ";

 ~ Gdzieniegdzie wkradają się literówki;


  Koniec ciemnej strony.


 Mimo powyższych drobnych błędów oraz rzeczy które mi się nie spodobały, masz rozbudowane słownictwo. Jednak, aby nie było powtórzeń musisz je wzbogacać.

Jednak fabuła w niektórych momentach jest serio przerażająca jak dla mnie. Leje się krew, wypływają flaki oraz mózg, no i cała są miażdżone. Wow... szacunek :) Wracając, dzięki tym " skromnym " wzbogaceniom, treść zyskuje oryginalność na tym internetowym portalu.

Dziwi mnie niesamowicie mała ilość czytelników opowiadania. Na pewno znaleźli by się tu tacy u których opowiadanie podbiło by ich serca, ale niestety ludzie 21 wieku są szokująco leniwi w tych sprawach. Jednak zbliżają się wakacje i oglądalność wzrośnie - jestem prawie tego pewna ;)

Musze przyznać, że spodobał mi się twój styl pisania - tak jak pisałeś, że może mi przypaść do gustu, a to jest serio trudne. Ciesz się !


 Także, życzę dalszych sukcesów w pisaniu, weny oraz w niej interesujących pomysłów!


Ocena: 8 / 10


 Polecam gorąco opowiadanie. Oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu. Dla czytelnika to tylko moment, a dla twórcy wielka radość !!!


 Pozdrawiam :3



Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now