Super Heroes High |PL

68 7 2
                                    


                                  Tytuł -> Super Heroes  High | PL

                                  Autor -> LivAngelDC


                               Opis autorki :


Super Heroes High to nowoczesna szkoła dla dzieci słynnych i tych mniej słynnych superbohaterów. W pierwszej części przygód młodych herosów, nastolatkowie muszą zmierzyć się z Jokerem, który po kolei zaczyna mordować ich rodziców. Będą musieli walczyć z takimi wrogami jak Pioson Ivy, Harley Quinn, czy Dwie Twarze. Podczas wojny, która się rozgrywa bohaterowie muszą znaleźć czas na swoje miłosne perypetie oraz relacje. Kto zatrzyma Jokera, kiedy dorośli nie dadzą rady? Oczywiście uczniowie Super Heroes High!



    Moja opinia ->  Opowiadanie jest pisane codziennym językiem. Nie posiada jakiegoś strasznie poważnego charakteru, o nie !

Pierwsze do czego mam zaszczyt się przyczepić * psychiczny śmiech * to przecinki. Też mam z nimi problem.  ;)

Rozdziały nie są długie, nie są także krótkie, jednym słowem WYSTARCZAJĄCE --- jak dla mnie.

Zdarza Ci się także popełniać błędy; literówki, ale to jak najbardziej da się wyćwiczyć. Każdy popełnia takie małe błędy, jesteśmy tylko ludźmi.

Uważaj na powtórzenia, ponieważ się pojawiały.

Te minki ( mnie one osobiście irytowały ), które zdarzało Ci się wstawiać do dialogów... hm sądzę, że lepszy byłby po prostu opis uczucia jakie rodziło się w danym bohaterze. Każdy czytelnik chciałby się zapoznać z choćby głównymi postaciami historii. Tak jakby, właśnie osoba czytająca była w książce i wszystko z daleka obserwowała.

Jeżeli piszesz jakiś dialog, to nie musisz robi coś takiego  na przykład :

" - To co, będziemy świętować?

- zapytałam "

Wystarczy to w jednej linii, jednak każdy pisze jak chce. Choć, to co przeczytałam to specyficzny zapis. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Lecz dziwnym trafem nie piszesz też tak cały czas ( XD )

Ale kurde... stworzyłaś niesamowity, swój własny oczywiście świat. Wątpię, aby na Wattpadzie było opowiadanie, choćby trochę podobne do Twojego. I tu jak najbardziej podziw oraz wielkie brawa.

 I tu jak najbardziej podziw oraz wielkie brawa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Więc pracuj nad opisami ( uczuć, opisów danych rzeczy itp. ) :)

Opowiadanie czyta się lekko, nie ma czegoś takiego w nim że czytelnik przestałby w pewnej sytuacji  czytać, o nie! Jednak w pewnym momencie robi się coraz to ciekawsze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Opowiadanie czyta się lekko, nie ma czegoś takiego w nim że czytelnik przestałby w pewnej sytuacji  czytać, o nie! Jednak w pewnym momencie robi się coraz to ciekawsze. Dla wielkich fanów takich postaci jak Spiderman, Hulk czy  Thora;  oczywiście warto zajrzeć. Ja się w nich jakoś za bardzo nie znam i to oczywiście żałuje ....

Podobały mi się rozdziały w których, ukazywałaś postać. Pisałaś ile ma lat, ukazywałaś  rodzica itp. Super :)


Ocena : 7,5 / 10


Gorąco polecam przeczytania opowiadania o super bohaterach oraz jak najbardziej pozostawienia po sobie śladu. Dla czytelnika to tylko moment, a dla twórcy wielka chwila że ktoś zauważył jego opowiadanie.


Pozdrawiam :3


Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now