Faded Baby||H.S

106 11 0
                                    


                                                           Tytuł -> Faded Baby || H.S

                                                          Autor ->   givehopebaby


                               Opis autorki :

      Życie 15-letniej Lissy zmieni się diametralnie, gdy pozna kilka lat starszego od siebie Harrego Stylesa.   Jak potoczą się losy tej dwójki?


       Moja opinia -> To opowiadanie jest jednym słowem CUDOWNE! Wow szacunek, dziewczyno.

Pisane tak niesamowicie lekko, przejrzyście no i stworzyłaś po raz kolejny swój własny świat. Opowiadanie jak najbardziej oryginalne to znaczy, że nie spotkałam się jeszcze z takim ( no przynajmniej nie pamiętam )

Historia  jest w większej części (  jak na razie ) pisane w formie wiadomości więc krótkie rozdziały zależą od przekazanej w nich informacji i jest to normalne. Podtrzymanie czytelnika w napięciu i te sprawy!

Nie mogę, niestety się do niczego przyczepić ( moja wewnętrzna bestia leży gdzieś w rozpaczy)..

I no ten... wielki krwiożerczy potwór o nazwie ciekawość mnie po prostu rozszarpia na drobne kawałeczki więc to jest dla ciebie, kochana wiadomość że potrzebuję kolejnego rozdziału...!


Ocena : 10/10 aaaa !!!!


Oczywiście, serdecznie Was drodzy ludzie zapraszam na przeczytanie wypocin tej dziewczyny, bo po raz kolejny warto ! Nieziemskie wrażenia...


Pozdrawiam :3



Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now