Tytuł -> Close As Strangers L. H
Autor -> seraffinka
Opis autorki :
Gdy wszystko w okół ciebie zaczyna się walić, tracisz wszystko i wszystkich, na których ci zależało, a twoje życie jednego dnia zamienia się w koszmar, będziesz mógł komu kolwiek zaufać? Kiedy wszystko w co wierzyłeś nagle okazuje się być kłamstwem, będziesz mógł żyć dalej w rutynie, w jakiej żyłeś wcześniej?Pokonuję tysiące kilometrów by zacząć życie od nowa, z zupełnie czystą kartą. Ale jedno krótkie, nieodpowiednie słowo do nieodpowiedniego chłopaka, znów wszysto zmieniło. Lecz może gdyby nie ono, już byłabym martwa?
Moja opinia -> Więc tak opowiadanie jest *bum bum bum* jak najbardziej ciekawe, jednak czasami nie wiem z kogo perspektywy już czytam, przykładowo czytałam jakiś tam fragment, opowiadał to chłopak lecz nie wiedziałam który, dopiero pod koniec było jasno widać iż to Ashton.
Musisz, także uważać na powtarzające się " i ".
Plus jest taki, że nie spotkałam jeszcze takiego opowiadania. Masz piękny styl pisania, rozbudowane słownictwo i to co uwielbiam, akapity w odpowiednim momencie, a nie sklejone wszystko, że tak napisze w jedną kupę. Bosko. A co do błędów, nie zauważyłam ani jednego, kochana.
Jednak zauroczyłaś mnie słodkimi chwilami, między głównymi bohaterami. Stworzyłaś piękne chwile między nimi!
Zdarza Ci się zakończyć rozdziały, przesycając je napięciem. Tak bardzo, że aż czuje ekscytację na samą myśl, iż za chwile przeczytam wyjaśnienia danej sceny. Takie rozdziały były genialne, byle tak dalej. Myślę, że wiele czytelników szuka właśnie takich zaskakujących i budzących wewnętrzną chciwość następnego rozdziału.
Moim zdaniem rozkręcasz się od 16 rozdziału. Nie zmieniaj tego, rób tak aby wszystkim opadały zawsze szczęki. Szkoda, że zostało tak mało do zakończenia tej historii, ale już widziałam że planujesz kolejną. Szczerze, jestem ciekawa co tam utworzysz w swojej główce więc pozostanę z tobą na dłużej, pewnie.
Jestem szczęśliwa, że miałam okazję poznać kolejną osobę z wielkim talentem o którego oczywiście trzeba dbać oraz rozwijać. Powodzenia i do zobaczenia... w komentarzach do " Hopeless " :)
Ocena : Hmmmm .... z całą pewnością 10/10 <3
Polecam zapoznać się z tym Fanfiction bo jak najbardziej jest warto!!! Pozostawice oczywiście jakiś ślad po sobie dla autorki :)
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...