Tytuł -> Boss
Autor -> XPrincessOfUnicornsX
Opis autorki :
Co nami kieruje w życiu? My sami? Sugestie i podpowiedzi innych? A może jakieś traumatyczne przeżycia? Nie ważne jak było tym razem. Ważne, jak się toczy dalej. Lilith nie wiedziała, co ma ze sobą zrobić. I zrobiła to co wydawało jej się najrozsądniejsze. "Przecież dużo ludzi tak żyje, to nic złego". Jej przyjaciel Jackob nie mógł patrzeć jak Lils marnuje sobie życie i zrobił... No właśnie co zrobił?
Moja opinia -> Opowiadanie jest hmm... miód malina la la * wydzieram się *.
Nie mam do opowiadania jakiś wielkich zastrzeżeń. Jest dobrze, ciekawie pisane. Akcja rozwija się po paru jak dla mnie rozdziałach.
Jednak do perfekcji zostaje jeszcze :
~ Możesz dawać więcej akapitów w rozdziałach, tak aby rozdziały były schludnie oraz przejrzyście pisane. Wiesz, przyjemność dla czytelnika czytać coś takiego, niż wszystko zbite w tak zwaną kupę.
~ " Chris na przykład pilnuje naszych interesów i śledzi poczynania hahaha (... )" --- ( pogrubione ) tak raczej się nie pisze, możesz dodać do opisu na przykład " i śledzi poczynania co mnie bardzo bawi " myślę, iż tak lepiej wygląda oraz także się przyjemniej czyta.
~ Uważaj na wkradające błędy, literówki i tym podobne --- jest ich dość sporo...
~ Możesz dodać więcej napięcia/ tajemnic w rozdziałach, tak aby powaliło czytelnika na kolana z podziwu. :)
~ Zwracaj uwagę na powtarzające się słowa.
To na tyle...
Choć relacja głównej bohatera oraz Chrisa, także zaciekawia, bo jak dla mnie jest nieobliczalna...hm zaskakująca (?).
Masz bardzo rozwinięte jak na Twoje 15 lat słownictwo. Co mnie szczerze zaskoczyło :) Czuć, że się starasz.
Oczywiście jak najbardziej sądzę, iż opowiadanie jest bardzo oryginalne !!!
Jednak ciekawi mnie jedno, piszesz pierwszy raz? Bo jednak widać, że mogłaś już coś kiedyś kombinować z tego typu hobby. Mylę się? Jak tak to serio wielkie brawa :)
Masz talent i pracuj nad nim, bo myślę, że warto czegoś takiego nie zaprzepaścić specjalnie. Trzymam kciuki i ten...
Jest to pierwsze opowiadanie autorki i wielkie zdziwienie dla mnie Jej zdolności (?) nie wiem jak inaczej to opisać. Normalnie no... podziw.
Także, chyba nie było tak strasznie co? :)
Ocena : 8,5/ 10
Serdecznie polecam opowiadanie, jest oczywiście warte zajrzenia i zostawienia po sobie śladu dla autorki. Dla czytelnika to moment, dla twórcy wielka radość !!!
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...