Korona Darelii (wolno pisane)

68 7 3
                                    


                                               Tytuł -> Korona Darelii

                                               Autor -> kinia159


                                                      Opis autorki :


Władza darelskiego króla chwieje się w posadach, a wszystko to za sprawą braku koronacji i łupieżczych napadów sąsiedniego kraju. Jest ona niemożliwa, ponieważ korona kilkadziesiąt lat wcześniej została skradziona i ukryta gdzieś w sercu dzikich, niedostępnych gór. Wielu już próbowało ją odnaleźć, lecz nikt nie wrócił żywy.Izera i Kirito spotykają się w nietypowych okolicznościach i przypadkiem stają się kolejnymi śmiałkami, którzy mają odnaleźć przedmiot. A czasu mają niewiele, bo wojna wisi na włosku...



                           Moja opinia ->   Jest to dobrze  zapowiadające się opowiadanie. Zaciekawia już w pierwszym rozdziale. Czytałam je z otwartymi ustami ;)

Nie mogę się przyczepić, niestety do opisów pisanych wprost genialnie. Masz w swoim opowiadaniu strasznie dużo tajemnic, które wręcz popychają czytelnika do dalszego czytania. Świetnie.

Błędów nie zauważyłam żadnych,  więc zazdrość mnie z tego powodu zżera od środka,kochana.

Rozdziały masz bardzo długie, jak widać w tytule jest pisane powoli, ale nadrabiasz długością rozdziału. Zabijasz  " głód "  czytelnika na jakiś czas :)

Nie spotkałam się z taką fabułą. Może dlatego, że jak już kiedyś wspomniałam nie czytam na Wattpadzie takich historii. W realu się jak najbardziej zdarzają.

Schludnie pisane, pięknie akapity. Jedyne zdziwienie jest dla mnie takie, że aż tak mało osób odkryło to opowiadanie. Tym bardziej jak ktoś lubi czytać historię z bohaterami nadludzkimi.

Więc tak, wszyscy tu piszemy dla siebie, tak sądzę. Sprawdzamy naszą wytrwałość w napisaniu całej książki, a to jest serio trudne jeśli ktoś nie wie. Autorko pisz dalej, nie poddawaj się bo należysz do ludzi z wielkim talentem, których poznałam właśnie przez " Recenzje". Gwiazdki oraz komentarze będą się pojawiać z czasem, zobaczysz. A tym czasem promuj się jak możesz, pisz do dziewczyn przykładowo, które tylko czekają na takie zaproszenie.

Są  dziewczyny które robią zwiastuny, to też jest rodzaj promowania, tak myślę.

Okładkę także możesz co jakiś czas zmieniać, a wykonawca może napisać parę słów o Tobie.

Tymczasem, wielkie brawa za coś pięknego co już stworzyłaś. Powodzenia w dalszej pracy!

 Powodzenia w dalszej pracy!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ocena : 10/10


 Serdecznie zapraszam fanów opowiadań z kategorii Fantasy, warto zajrzeć i oczywiście pozostawić po sobie ślad dla autorki. Dla nas to tylko chwila, a dla twórcy  wielka radość i uśmiech rozjaśniający twarz :)


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now