Κεφάλαιο 32

150 20 2
                                    

Το πρωΐ,ο άρχοντας Άναξαρ συγκάλεσε Σύνοδο στη Βουλή.Ο Άναξαρ και οι Αντιβασιλείς αδημονούσαν να μάθουν πληροφορίες από το νησί Σαντορίν.
Πάντως,ο Άναξαρ δεν είχε παίξει το τελευταίο του χαρτίμ
Στην Αίθουσα της Συνόδου,βρισκόντουσαν τα υψηλά μέλη της Αντιβασιλείας,όπως ο Αρχηγός των Αντιβασιλέων,ο Υπαρχηγός και οι τρεις Ανώτατοι Πολιτικοί.
Βέβαια,η Αντιβασιλεία φοβόταν την πριγκίπισσα,ανεξαρτήτως της ηλικίας της.Ήταν δεκαέξι χρονών.Όμως,είχε μεγάλη δύναμη και εξουσία.
"Τι νέα έχουμε;"ρώτησε ο Άναξαρ,αφού έδωσε την εντολή να ξεκινήσει η Σύνοδος.
Ο Αρχηγός των Αντιβασιλέων ήταν ο πρώτος που πήρε το λόγο.
"Το ψάρι πιάστηκε στο αγκίστρι.Η πριγκίπισσα έφτασε στο Σαντορίν και φαίνεται να έχει μάθει ότι προετοιμάζεστε για εκστρατεία".
Στα χείλη του Άναξαρ,σχηματίστηκε ένα χαμόγελο,γεμάτο χαιρεκακία.
"Να προσθέσω,άρχοντα Άναξαρ,ότι σίγουρα θα λάβει τα μέτρα της"είπε και ο Υπαρχηγός των Αντιβασιλέων.
"Μην ανησυχείς!Θα πιαστούν σαν τα ποντίκια μες τη φάκα!Δεν σκέφτονται καν τι καταστροφικό σχέδιο έχω ετοιμάσει.Εγώ,την ώρα της αναμέτρησης,θα πολεμήσω με το τερατάκι,αν είναι στο ιππικό.Μετά,θα δει όλο το Σαντορίν να καταστρέφεται".
Το μυστικό σχέδιο του Άναξαρ το ήξεραν μόνο όσοι ήταν στην αίθουσα.
"Άρχοντά μου,ο ναός είναι έτοιμος να εισβάλει στο Χαστρεβόγκισταχ.Τη Σίδιμο,το Σκάλτεουανχ και την Αλτίδα δεν μπορούμε να τα πολεμήσουμε"είπε ένας από τους Ανώτατους Πολιτικούς.
"Αύριο ο στρατός θα αναχωρήσει για το Χαστρεβόγκισταχ.Η πριγκίπισσα δεν πρέπει να το μάθει"είπε ο Άναξαρ και σηκώθηκε."Η Σύνοδος έληξε για σήμερα!"
Αναχώρησε πρώτος από την αίθουσα.
Την επόμενη μέρα,χιλιάδες στρατιώτες του Άναξαρ ήταν έτοιμοι για αιματοχυσία.
Η πριγκίπισσα δεν έμαθε ποτέ τίποτα για αυτά.

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ:Η Πτώση της ΑριστοκρατίαςWhere stories live. Discover now