Κεφάλαιο 33

163 18 2
                                    

Μόλις μπήκε η κόμισσα του Σαντορίν στην αίθουσα του θρόνου,μαζί με τους συνοδοιπόρους της,όλοι υποκλίθηκαν.Η κόμισσα Ελινέν κάθισε στον θρόνο.Στη δεξιά πλευρά,στεκόντουσαν οι σύμβουλοι και οι συνοδοιπόροι της και στην αριστερή,δύο κόμητες,δυο δούκες και δυο λόρδοι.Οι σύμβουλοι συνολικά ήταν τέσσερις και μαζί με τους φίλους της κόμισσας ήταν δεκατέσσερις.Η Ελινέν όποτε κυβερνούσε στο δουκάτο ή στην κομητεία,είχε μερικούς σύμβουλους και αριστοκράτες για βοήθεια.
Η σύσκεψη μπορούσε να αρχίσει.
"Λοιπόν,όπως ξέρετε,ο άρχοντας Άναξαρ προετοιμάζει εκστρατεία.Σκοπός του είναι να καταλάβει το νησί.Πρέπει να τον σταματήσουμε!Ο στόλος μας και το ιππικό μας ίσως να μην είναι τόσο ισχυρά,όμως πρέπει πάση θυσία να νικήσουμε!"είπε η Ελινέν.
Τον λόγο τον πήρε ένας από τους τέσσερις συμβούλους.Οι σύμβουλοο κατάγονταν από την περιοχή που διοικούσε και επιλέγονταν από τον βασιλιά.
"Κόμισσά μου,έχουμε προετοιμάσει ήδη το ιππικό.Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου,ο άρχοντας Άναξαρ θα σας πολεμήσει στην μεγάλη κοιλάδα,έξω από την πόλη".
Όταν ο σύμβουλος τέλειωσε την πρότασή του,η Ελινέν έδωσε το λόγο στον κόμη Αναξίμανδρο.
"Υψηλοτάτη,πρέπει και ο στόλος και τα κανόνια που βρίσκονταο στα τείχη να πυρπολήσουν τον στόλο του Άναξαρ.Κάποιοι όμως πρέπει να είναι υπεθυνοι για τον στόλο,το ιππικό και γιαωτα τείχη μας.Ο Άναξαρ δεν πρέπει να περάσει μέσα από τις πύλες!"είπε ο λόρδος.
Η Ελινέν συλλογίστηκε για λίγο.
Κοόταξε τους φίλους της.Την κοιτούσαν και εκείνοι.Πήραν μια βαθιά ανάσα.
Δεν πρόλαβε να βγει έστω και μια λέξη από το στόμα της και πήρρ το λόγο ο κόμης Αλέξιος.
"Εγώ και ο κόμης Όλαφ έχουμε ήδη προετοιμάσει τα πλοία.Σας υπενθυμίζω,Υψηλοτάτη,ότι σημαντικό είναι και το πώς θα αμυνθούμε!"
Η Ελινέν ξέχασε τελείως αυτήν την προτεραιότητα,επειδή αρκέστηκε περισσότερο στις προετοιμασίες του πολέμου.
Η Λάκσμι τότε θυμήθηκε το σχέδιο που οργάνωσε χτες βράδυ μαζί με τον Νίνκαν,τον Στέφανο και τη Λουσίν.
"Νομίζω πως έχουμε ήδη σχέδιο!Πρέπει να περικυκλώσουμε τον Άναξαρ από παντού.Μαζί με τους φίλους μου χτες βράδυ,σκεφτήκαμε ένα σχέδιο!Θα περιμένουμε τα πλοία του Άναξαρ.Για αρχή,θα πολεμάμε με τα κανόνια στα τείχη.Ύστερα,τα δικά μας πλοία θα τους επιτεθούν από πίσω!Αυτό λέγεται αντιπερισπασμός!Στο ιππικό,θα πρέπει απλώς να είμαστε γρήγοροι και υπερκινητικοί!Ο Άναξαρ δεν θα πολεμά με τον στόλο του,αλλά με το ιππικό για να αναμετρηθεί με την Ελι...,δηλαδή,κόμισσα.Αν ο στόλος ηττηθεί,θα έχουμε το πλεονέκτημα να νικήσουμε!Οι δυνάμεις του θα λιγοστέψουν!"πρότεινε η Λάκσμι.
Όλοι εκθαμβώθηκαν από το σχέδιο της Λάκσμι.Η Ελινέν έγνεψε καταφατικά στη φίλη της.Έπειτα,στράφηκε στους υπόλοιπους.
"Οπότε,έχουμε σχέδιο!Ακούγοντάς το προσεχτικά,πήρα μια απόφαση!Οι δυο κόμητες και οι δυο σύμβουλοι,ο Ανδρέας και ο Ανάργυρος και οι φίλες μου,Λουσίν και Λάκσμι,θα ηγηθούν υπέρ των τειχών.Τον στόλο θα αναλάβουν οι δυο δούκες.Το ιππικό,οι δυο λόρδοι και..."
Ο Νίνκαν και ο Στέφανος στενοχωρήθηκαν που δε θα αναλάμβαναν καμιά αποστολή.
Όμως...
"...και οι φίλοι μου,Νίνκαν και Στέφανος.Οι άλλοι δυο σύμβουλοι θα παραμείνουν στο παλάτι.Εγώ θα πάω επίσης στο πεζικό.Αυτό θέλω να το μάθει ο άρχοντας Άναξαρ.
Όλοι οι πολεμιστές να ετοιμαστούν!Όσοι είναι νεροδαμαστές να εξασκηθούν κυρίως στο νεροδάμασμα!"αποφάσισε.
Ένας σύμβουλος είπε:"Η απόφαση είναι της μέλλουσας βασίλισσάς μας!"
Με το που είπε,όλοι χαμήλωσαν το κεφάλι.
Η μάχη θα ήταν σε πέντε μέρες.
Πρώτοι από την αίθουσα,βγήκαν η κόμισσα και οι συνοδοιπόροι της.
"Λέτε να νικήσουμε;"αναρωτήθηκε η Λουσίν.
"Αναμφίβολα!"είπε ο Στέφανος αισιόδοξος.
"Ελινέν,σε ευχαριστώ που δέχτηκες το σχέδιό μου!"είπε η Λάκσμι.
"Δεν κάνει τίποτα!"είπε εκείνη.
Ο Νίνκαν ήταν ο μόνος που δεν μίλησε.

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ:Η Πτώση της ΑριστοκρατίαςUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum