Έτρεχε.Έτρεχε όσο πιο μακριά μπορούσε.Και κάποιος άλλος ήταν μαζί της.Μα ναι!Ο δίδυμος αδερφός της,ο πρίγκιπας Γεώργιος.
Το εξοχικό τους τυλίχτηκε στις φλόγες.Σχεδόν όλοι οι συγγενείς τους χάθηκαν!
Οι τελευταίες λέξεις των γονιών της αντήχησαν στο νου της.
"Προστάτεψε τα βασίλεια...
Να προσέχετε!
Σας αγαπάμε!Σε αγαπάμε Ελινέν,σε αγαπάμε..."
Σχηματίστηκε στο μυαλό της η εικόνα των γονιών της να χάνονται μέσα στις φλόγες.
"Μητέρα!Πατέρα!"
Και να ξεσπά σε δάκρυα.
Καθώς τρέχουν,ακούει έναν θόρυβο!Ο αδερφός της σωριάστηκε στο έδαφος!
Ένα βέλος τον είχε πετύχει πισώπλατα!
"Γεώργιε!Όχι,αδερφέ μου!"
Αυτοί που σκότωσαν τον αδερφό της,ήταν κάτι τύποι με μαύρες κουκούλες.
"Πάμε να φύγουμε!"διέταξε ο αρχηγός.
Δεν σκότωσε την πριγκίπισσα.Για κάποιο ανεξήγητο λόγο τη λυπήθηκε.
Η πριγκίπισσα έβγαλε μια δυνατή κραυγή!
Και τελικά όλα ήταν ένα όνειρο.
Κοιμόταν κάτω από ένα δέντρο,καθώς έβρεχε καταρρακτωδώς.Ο άρχοντας Άναξαρ βγήκε στο κεντρικό μπαλκόνι του Βασιλικού Μεγάρου.Έτσι λεγόταν το παλάτι στην Παλλάδα.Η Παλλάδα ήταν η πρωτεύουσα της Έλναδας Διάφοροι Ελ βρισκόντουσαν έξω από το μεγαλοπρεπές ανάκτορο.
Ο άρχοντας έβγαλε λόγο.
"Κάτοικοι της Παλλάδας,αλλά και όλοι οι άλλοι που ζείτε στα βασίλεια της Έλναδας,σας ανακοινώνω ότι η βασιλική οικογένεια των Ελ δεν ζει πια..."
Ο λαός ταράχτηκε.Οι περισσότεροι άρχισαν να θρηνούν.
"Όλοι εκτός από την κόμισσα Βικτόρια με το σύζυγό της και την μικρή κόρη της,επίσης η λαίδη Μαντλέν με το σύζυγό της και η γυναίκα του πρίγκιπα Ηράκλειου και τα παιδιά της.Μην ανησυχείτε!Θα έρθει και η σειρά τους!Διότι εγώ τα έκανα όλα!Εφεξής θα είμαι ο άρχοντας της Έλναδας!Όλα τα βασίλεια είναι δικά μου!Όσα βέβαια αντισταθούν,θα υπάρξει πόλεμος!Στο εξής ο φόρος τριπλασιάζεται και όποιος φέρει αντίρρηση,θα τιμωρείται!Τελείωσε πια η εποχή του βασιλιά Θόρν του Μέγα και της διαδόχου του!Αρχίζει η εποχή του Άναξαρ!Τονίζω πως η Αντιβασιλεία και ορισμένοι γαλαζοαίματοι είναι με το μέρος μου!"Ο άρχοντας Άναξαρ ήπιε κρασί από το δισκοπότηρο του βασιλιά.
Ένας προδότης της δυναστείας,ο Ανδρέας,σύμβουλος του άρχοντα,μπήκε στην Αίθουσα των Θρόνων και προσκύνησε τον άρχοντα.
"Άρχοντά μου,έχω να σας πω κάτι σημαντικό.Ανακαλύψαμε πως γλίτωσε ένα μέλος της βασιλικής οικογένειας".
Ο Άναξαρ σηκώθηκε από τον θρόνο.
"Τι πράγμα;Ποιος ήταν;"είπε αναψοκοκκινισμένος.
Ο σύμβουλος έτρεμε με το που αποκάλυψε το όνομα.
"Η διάδοχος του θρόνου,η πριγκίπισσα Ελινέν της Έλναδας.Δούκισσα του Σκάλτεουανχ και του Όκφορντ,λαίδη του Ουίδορ και κόμισσα του νησιού Σαντορίν.
Ο άρχοντας άρπαξε από το λαιμό τον υπηρέτη.
"Σας ξέφυγε αυτό το παλιοθήλυκο που μισούσε εμένα και ολόκληρη την Αντιβασιλεία;Και είναι η μέλλουσα βασίλισσα!Καταλαβαίνεις ότι είναι επικίνδυνη;"
Άφησε το λαιμό του υπηρέτη.Ο υπηρέτης πάλευε για μιαν ανάσα.
"Βρείτε τη και φέρτε τη σε μένα είτε ζωντανή,είτε νεκρή!Ψάξτε σε όλα τα βασίλεια!Πρέπει να βρούμε πάση θυσία την πριγκίπισσα!Αποτελεί απειλή για όλους μας!"
Ο υπηρέτης έγνεψε καταφατικά.
Στο μεταξύ,οι Ελ έμαθαν ότι η κόρη του βασιλιά ήταν ζωντανή.
Άραγε πού βρισκόταν;
ESTÁS LEYENDO
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ:Η Πτώση της Αριστοκρατίας
AcciónΗ ζωή της πριγκίπισσας Ελινέν της Έλναδας αλλάζει όταν σχεδόν ολόκληρη η οικογένειά της,η δυναστεία των Σιανέων,χάνεται στις φλόγες.Πίσω από όλα αυτά,κρύβεται ο σύμβουλος Άναξαρ,ο οποίος έβαλε φωτιά στο εξοχικό της βασιλικής οικογένειας.Την επόμενη...