Ο άρχοντας Άναξαρ καθόταν στο θρόνο του βασιλιά Θόρν.Αυτό ήταν προσβολή προς την μνήμη του.
Ο σύμβουλός του μπήκε στην αίθουσα.Ο Άναξαρ σηκώθηκε από τον θρόνο.
"Τι νέα έχουμε από την πριγκίπισσα;"ρώτησε ο Άναξαρ.
Ο σύμβουλος καθάρισε το λαιμό του,στην αρχή.Προσπαθούσε να βρει το θάρρος να μιλήσει.
"Οι πληροφοριοδότες μου με ενημέρωσαν ότι βρισκόταν στο Χαστρεβόγκισταχ πριν λίγες εβδομάδες.Κανείς δεν έμαθε πού πήγε μετά.Νομίζω ότι έμαθε ότι προετοιμάζετε εκστρατεία για να καταλάβετε το Σαντορίν".
Ο Άναξαρ ήταν σκεφτικός.
"Αν όντως έμαθε ότι προετοιμάζω εκστρατεία για να καταλάβω το Σαντορίν,θα πάει στο Σαντορίν.Και όταν φτάσει, θα το μάθουμε.Πάντως..."
Ο άρχοντας δεν τέλειωσε την πρότασή του.Ο σύμβουλος είχε περιέργεια να μάθει τι σκεφτόταν εκείνη τη στιγμή ο αφέντης του.
Ο Άναξαρ κοίταξε με σοβαρό ύφος τον σύμβουλο.
"Αν η πριγκίπισσα σκοτωθεί στη μάχη,αυτό θα σημαίνει την απόλυτη κυριαρχία μου!Αν όμως νικήσει ή καταφέρει να επιβιώσει,πρέπει να βρούμε και τπν τρόπο να την ξεφορτωθούμε.Αλλά ο άνθρωπος που θα αναλάβει αυτό το καθήκον,θα είναι κάποιος από το περιβάλλον μας.Και δεν εννοώ Αντιβασιλέα ή αριστοκράτη που τάχθηκε υπέρ μας..."
Ο σύμβουλος τον διέκοψε άθελά του.
"Άρχοντά μου,η πριγκίπισσα έχει στο πλευρό της τέσσερις συνοδοιπόρους.Έμαθα ότι κατάγονται από τη Νέσεφο.Δεν είναι γαλαζοαίματοι.Είναι δυο αγόρια και δυο κορίτσια..."πληροφόρησε ο σύμβουλος.
"Μμμμ...Θα ασχοληθώ αργότερα με αυτούς.Προς το παρόν...θέλω να σου δείξω κάτι.Έλα μαζί μου..."
Ο σύμβουλος έμεινε άναυδος.Τι να ήθελε να του δείξει προσωπικά ο άρχοντας;Και δή σε αυτόν!Που ήταν ένας ασήμαντος σύμβουλος.Τον οδήγησε στη βιβλιοθήκη του Βασιλικού Μεγάρου.
Ο σύμβουλος ένιωθε ότι θα χανόντουσαν εκεί μέσα.Ότι θα παγιδεύονταν μέσα στα χιλιάδες βιβλία.
Ο Άναξαρ σταμάτησε σε μια φάση και πήρε ένα βιβλίο από το πρώτο ράφι.
Όταν το άνοιξε,κάλεσε τον σύμβουλο να το δει.
"Δε μου λες...Τι σημαίνει αυτό;"
Ο σύμβουλος αντίκρισε μια ζωγραφιά της πριγκίπισσας Ελινέν.
"Θα πρέπει να 'ναι ένα πορτραίτο της πριγκίπισσας!"υπέθεσε.
"Για δες τι γράφει κάτω-κάτω.
Αλεξάνδρα.
"Δεν ξέρω,άρχοντά μου.Δεν γνωρίζω τίποτα.Θα προσπαθήσω να μάθω..."
Ο Άναξαρ έκλεισε απότομα το βιβλίο.
"Τέλος πάντων.Μπορείς να αποχωρήσεις"είπε.
Ο σύμβουλος χαμήλωσε το κεφάλι του ως ένδειξη σεβασμού και έφυγε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ:Η Πτώση της Αριστοκρατίας
AksiyonΗ ζωή της πριγκίπισσας Ελινέν της Έλναδας αλλάζει όταν σχεδόν ολόκληρη η οικογένειά της,η δυναστεία των Σιανέων,χάνεται στις φλόγες.Πίσω από όλα αυτά,κρύβεται ο σύμβουλος Άναξαρ,ο οποίος έβαλε φωτιά στο εξοχικό της βασιλικής οικογένειας.Την επόμενη...