Ik had een goed leven, ik kreeg alles wat ik wilde en kwam niks tekort. Ik hechtte mij aan niemand, want had ook niemand nodig buiten mijn familie. Ik snapte daarom ook niet wat ik hier deed en waarom Yassine mij gewoon niet liet gaan. Hij verbergt iets voor mij dat weet ik, maar hoe kan ik erachter komen wat er aan de hand is? Zuchtend deed ik mijn haar in een knot er vloog een pluk los en kwam voor mijn oog terecht ik plaatste hem achter mijn oor en liep de gang op. Ik zag het meisje van de afgelopen keer haar jas dicht doen en knipogen naar Yassine. Ze keek mij vies aan, ik integendeel glimlachte naar haar en liep Yassine voorbij.
Ik hoorde hem na een uur dan eindelijk vertrekken. Dat werd is tijd begon mij eigenlijk al te vervelen in de woonkamer. Ik liep vlug zijn werkkamer in en begon lades te openen en kasten door te zoeken. Gefrustreerd ging ik met mijn handen door mijn haren heen. Letterlijk nergens stond iets nuttigs. De deur werd bliksemsnel opengegooid en uit schrik slaakte ik een gil. Een woedende Yassine kwam binnen hij pakte mij ruw bij mijn arm vast, ik trok mij terug en kwam daardoor tegen de muur aan en knalde vervolgens op de grond. Bang keek ik hem aan, zou die mij slaan? 'Yasmina wat doe jij hier?' Vroeg hij kalm. Ik wist dat hij zou uitbarstten. 'Ik.. Ik wil antwoorden.' Hij zakte door zijn knieën waardoor hij op een lengte even hoog als die van mij kwam. Zijn hand ging door mijn haren heen, dat rare gevoel kwam weer tevoorschijn. Langzaam zakte hij met zijn vingers naar mijn wang toe en hield hem daar. Ik sloot mijn ogen en genoot ervan. Ik snapte hem echt niet, maar mijzelf ook niet waarom hield ik hem niet tegen? Ik kwam hier voor antwoorden, maar inplaats daarvan laat ik mij meeslepen in zijn spelletjes. Hij kwam vervolgens dichterbij, ik kreeg in de gaten wat hij van plan was en duwde hem weg. 'Denk maar niet dat ik net als die sloeries van jou ben.' Hij stond op en trok mij in 1 beweging omhoog en vervolgens tegen zich aan. 'Als ik jou had gewild dan had ik je allang al gekregen, dus doe maar niet alsof ik je niks doe.' Ik trapte hem vol tegen zijn scheen aan waardoor hij door zijn knieën zakte. 'Voel je dat ook? Denk voortaan maar beter na als je iets zegt.'
Met opgeheven hoofd liep ik zijn kamer uit richting die van mij genoeg ophef voor vandaag.De dagen die daarna volgde leek het wel een hoerenhuis. Yassine nodige alleen maar schaars gekleden meisjes uit. En daar genoten hij en zijn vrienden ook duidelijk van. En ik? Ik kwam mijn kamer niet uit. Alleen het idee al dat hij in zijn hoofd haalde dat ik 'iets voor hem voel' gaf mij de rillingen. 'Is het misschien niet zo?' zei een stemmetje in mijn hoofd. Ik schudde die gedachte weg en liet mijzelf op mijn bed vallen. Rond 2 uur was het dan eindelijk stil in huis, iedereen was blijkbaar naar huis gegaan. Alle lichten waren uit, ik trok een kamerjas aan en liep naar de keuken. Eenmaal daar aangekomen pakte ik een glas en vulde hem met melk, ik dronk hem leeg en zette hem op het aanrecht neer. Toen ik mij omdraaide zag ik Yassine zonder T-Shirt in de deuropening staan. Hij had zijn armen over elkaar heen geslagen en leunde tegen de deur aan. Ik schrok door de plotselinge verschijning en zette een stap achteruit waardoor ik tegen het aanrecht aan knalde. Yassine zag het als een mogelijkheid om mij te benaderen en liep direct naar mij toe en hield mij gevangen. Hij plaatste zijn handen op het aanrecht waardoor ik geen kant meer op kon. Het avondlicht scheen in zijn ogen waardoor er een mysterieuze gloed ontstond. Mijn ogen maakte kennis met zijn ontblootte bovenlichaam, ik slikte. Hij keek mij geamuseerd aan, betrapt keek ik weg. Hij plaatste zijn vingers onder mijn kin en duwde hem zijn kant op. Zijn hand ging weer naar mijn wang toe, hij wreef er langzaam overheen. Shit dat gevoel weer.. Het enige wat je hoorde was de tikkende klok en waarschijnlijk ook mijn hart die nu ergens in mijn lichaam aan het kloppen was. Hij ging langzaam omlaag met zijn hand en eindigde bij mijn heup. En duwde zich wat meer tegen mij aan. Ik wist hoe Yassine was daar ken ik hem al te lang voor, dus probeerde ik weer helder na te denken en duwde hem weg. Ik keek hem verward aan en liep snel naar mijn kamer, ik deed de deur op slot en liet mijzelf via de deur omlaag glijden. Ik ging met mijn vingers door mijn haren heen en keek omhoog. Wat is er met mij aan de hand?