Nadia:
Ik zat nu al twee dagen in mijn kamer, zonder ook maar de deur uit te lopen. Nasser is meerdere malen aan mijn deur gekomen en wilde de deur zelfs intrappen, maar werd tegen gehouden door Amir. Ik wilde hem niet meer zien, ik voelde mij gebruikt. Het voelde alsof hij alleen maar naar mij toe kwam om het bed te delen met mij en mij paar lieve woorden in te fluisteren zodat ik bij hem bleef. Ik trok mijn deken over mijn hoofd en liet mijn tranen de vrije loop. Het is een wonder dat ze niet op zijn, aangezien ik de laatste twee dagen niks anders heb gedaan dan gehuild.Yasmina:
'Ik kom zo terug, wacht gewoon even.' Zei ik lachend. Yassine trok mij terug en drukte een kus op mijn lippen. Voorzichtig zette ik mijn hand op zijn borst. 'Beloofd?' Fluisterde hij. 'Beloofd.' Fluisterde ik terug. Ik stond op en liep de kamer uit richting de keuken waar ik Nasser met in 1 gevouwen handen aan tafel zag zitten. Ik liep fronsend zijn kant op en zette mijn hand op zijn schouder. Hij schrok en keek snel op. 'Oh jij bent het maar.' Zuchtte hij. 'Nou wat een vreugde.' Nasser reageerde niet. Ik ging op zijn schoot zitten en keek hem aan. 'Wat is er aan de hand?' Hij zuchtte weer. 'Ik heb een probleem.' Ik keek hem vragend aan en wachtte tot hij door ging met praten. 'Nadia wilt haar kamer niet uit.' Vragend keek ik hem aan. 'Omdat?' 'Ik wil het wel vertellen, maar ik denk dat het beter is, dat je het eerst van haar hoort en dan vertel ik mijn kant van het verhaal.' Ik knikte en stond op. 'Laat mij er niet achter komen, dat het iets ergs is.' Ik drukte een kus op zijn wang en stond op.Ik klopte voorzichtig op haar deur. 'Nadia?' Geen antwoord. 'Nadia, ik ben het Yasmina, wil je de deur open doen?' Kort daarna zag ik de deur een beetje open gaan en haar hoofd in de deuropening, ze opende hem verder voor mij en probeerde te glimlachen naar mij. Ze sloot de deur weer en wilde wat zeggen, maar deed haar mond weer dicht. 'Nadia, wat is er aan de hand?' Voor ze een woord kon uitspreken barstte ze in tranen uit, ik liep snel naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen, ze sloeg haar armen om mijn nek en huilde het uit. Toen ze weer rustig werd trok ik haar op bed en keek ik haar afwachtend aan. Ze staarde naar de grond en begon alles van a tot z te vertellen. Ik voelde haar pijn, verdriet, angst en liefde. Nadia leek in mijn ogen een zorgeloos leventje te lijden, maar daar is niks van waar. 'Nadia, dat je verliefd bent op Nasser, daar moet je jou niet voor schamen, dat is nou eenmaal zo. Je houd van hem kan je niks aan doen, kijk naar mij, ik haatte Yassine zo erg en kijk waar ik nu sta.' 'Ja, maar hij houd ook van jou, ik krijg die hoogte niet van hem, ik weet niet waar ik sta voor hem.' 'Weetje, als wij twee niet getrouwd waren op papier, had ik het bed ook gedeeld met hem, dat kan ik je garanderen, omdat liefde en lust veel met je kan doen en ik wil wel vertellen dat het goed komt, maar ik wil niet iets zeggen waar ik niet zeker van ben, want ik weet niet wat Nasser de probleem is en waarom hij je dit überhaupt aandoet, maar wat ik wel zeker weet is dat ik geen enkele jongens naast Amir en Nasser ken die zo betrouwbaar en lief zijn. Nasser gebruikt meisjes dan wel, maar is eerlijk en zou iemand niet iets aan doen als hij weet dat het niet goed is.' 'Waarom doet hij mij dit dan aan?' 'Ik denk, omdat hij je leuk vind, maar daar ben ik niet zeker van. Maak je niet te veel druk ga slapen, ik kom morgen terug.' Ik drukte een kus op haar wang en wilde weglopen, maar haar stem hield mij tegen. 'Bedankt Yasmina, je weet niet hoeveel je met dit bezoek voor mij betekend hebt.' Ik glimlachte naar haar. 'Je vertelde mij, dat als ik een luisterend oor nodig had je er voor mij zou zijn, dat ben ik ook voor jou.' Ze glimlachte naar mij en sloot de deur vervolgens achter mij dicht.
Ik liep door naar mijn kamer waar ik Yassine verveeld omhoog zag kijken, toen hij mij opmerkte probeerde hij recht te zitten. Hij keek mij met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik sloot de deur en liep de kamer verder in. 'Ik ben zo terug' deed hij mij na. Ik lachte hard en ging zitten op zijn bureau. 'Ik was bij Nadia.' Hij fronste zijn wenkbrauwen. 'Wat deed je daar?' Vroeg hij nieuwsgierig. 'Problemen tussen haar en Nasser.' Hij knikte. 'Die zijn er altijd geweest snap niet waarom ze niet gewoon zeggen, dat ze elkaar leuk vinden.' Ik ging tegenover hem op bed zitten en keek hem vragend aan. 'Weet jij hier meer van?' Hij knikte. 'Ze zijn allebei te koppig om het aan elkaar toe te geven.' Ik zuchtte en stond op, ik trok mijn T-shirt over mijn hoofd en en mijn broek uit. Yassine slikte en keek mij verlangend aan. Ik trok snel een kort broekje aan en deed het licht uit. Ik ging naast hem in bed liggen en sloeg mijn been over die van hem terwijl ik mijn arm over zijn borstkas heen sloeg. 'Je maakt het zo moeilijk voor mij.' Zei hij fluisterend. 'Denk aan je gezondheid.' Hij drukte zijn lippen in mijn haren en sloeg zijn armen stevig om mij heen. Zijn armen, de plek waar ik het liefst ben.