37

5.6K 227 34
                                    

Nasser:
Ze is emotioneel en weet niet wat ze doet, ik zeg niet dat ik er niet van geniet, maar ik weerhoud haar er liever van voordat ze later spijt krijgt. Ik haalde mijn lippen van de hare en liet haar los. Ik schudde mijn hoofd, ze keek mij verward aan. 'Beter niet.' Fluisterde ik. Ze begon te lachen, ik keek haar verward aan. 'Heb je genoeg gehad?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Elke keer wanneer ik het niet wilde deden we het en nu wanneer ik je de kans geef doe je het niet? Ik wist wel dat je uitgekeken zou raken.' Wacht, ze moet niet denken, dat ik haar niet meer wilde. Het liefst scheurde ik haar kleren van haar lijf en wilde ik haar een onbeschrijfelijk gevoel geven. Een traan gleed over haar wang, het brak mijn hart. 'Bedankt dat je mij ontmaagd hebt Nasser.' Ik pakte haar bij haar arm. 'Ga je luisteren of niet.' Ze trok zich ruw los. 'Raak mij niet aan. Verlaat mijn kamer nu, het is nu definitief klaar tussen ons en er gaat ook niks gebeuren. Jij doet je ding en ik doe mijn ding.' Ik voelde woede gemengd met angst. Ik pakte haar gezicht vast. 'Niemand mag aan jou zitten.' Zei ik met opeengeklemde kaken. 'Hoe jij met al die meisjes naar bed bent gegaan, zonder enig greintje spijt, kan ik net zo goed. Genoeg jongens hier die dat al te graag willen.' Ik pakte haar ruw op en gooide haar op bed, ze kreunde lichtjes. Ik hield haar armen boven haar hoofd en hield haar benen doormiddel van mijn benen erop te houden klem op bed. 'Als jij het in je hoofd haalt om dat te flikken, zorg ik er persoonlijk voor, dat ik al die jongens voor jou ogen neerschiet en dat jij nooit meer in jouw leven gaat kunnen lopen.' Ze keek mij bang aan. 'Zo ver moet je niet bij mij gaan Nadia.' Ik trok haar omhoog en trok haar hard tegen mij aan. 'Ik deed het voor je eigen best wil, je hebt altijd spijt, je bent emotioneel en ik wilde je geen domme fout laten maken.' Mijn gezicht was enkele centimeters van die van haar vandaan. 'Haal het nooit meer in je hoofd, zoiets te zeggen, want ik zorg ervoor dat die ene avond, jouw grootste nachtmerrie word.'

Nadia:
Zijn ogen stonden gevaarlijk, ik durfde niks meer te zeggen of te doen. Ik voelde mij afgewezen, wat dacht hij anders dat ik zou zeggen? Een stemmetje in mijn hoofd vertelde mij, dat ik hem niet moest geloven. Ik duwde hem achteruit en keek hem strak aan, ik was bang, maar liet hem niks meer merken. Ik liep richting de deur. 'Wat ga je doen?' Hij was nog steeds boos. 'Weg hier, ik ben het zat, dit allemaal. Ik zorg wel voor mijzelf, ik heb jouw hulp daarbij niet nodig.' Ik hoorde zijn voetstappen niet achter mij, ik pakte mijn tas en geld uit de andere kamer en liep richting de voordeur. Tot ik omhoog gegooid werd en over iemand de schouder gegooid werd. Ik rook Nasser de parfum en voelde mij onderhand woedend worden. Ik sloeg op zijn rug en schreeuwde, dat hij mij los moest laten. 'Als je jou mond nu niet houd, zorg ik daar zelf voor.' Zei hij gevaarlijk. Ik slikte, ik heb hem echt boos gemaakt. Hij liep zijn kamer in en gooide mij op bed. Hij deed de deur op slot en deed de sleutel in zijn zak. Hij sloot zijn ogen en probeerde zijn woede te stillen, maar het lukte niet. Er werd op de deur geklopt, hij opende de deur en direct daarna gooide iemand hem open. Het meisje gooide haar jas in zijn kamer en drukte direct haar lippen op de zijne. Ik voelde weer woede omhoog komen en kon mijzelf niet meer beheersen. Nasser duwde haar hardhandig naar achter, ze keek hem verward aan. Het was het meisje van die dag toen ik ze samen op de bank zag. Ik pakte haar haar vast en duwde haar hard tegen de muur aan, ik pakte haar keel vast, ze keek met angst in haar ogen mij aan. 'De eerst volgende x dat ik je hier zie komen, beloof ik je een kogel door je kop te schieten, heb je mij begrepen?' Ze knikte met tranen in haar ogen en pakte haar jas snel en verliet de kamer. 'Durf de deur te open Nadia.' Ik draaide mij om en we keken elkaar allebei boos aan. Haar lippenstift zat op zijn lippen, ik pakte zijn kin vast en haalde het weg. Nasser staarde mij aan. Mijn T-shirt was helemaal omlaag en je zag zijn zuigzoenen op mijn borsten die je nog heel licht zag. Ik zag hem ernaar kijken, ik wilde het omhoog trekken, maar hij hield mijn handen vast. Ik keek hem in zijn ogen aan. Ik wilde hem nog steeds, maar hij mij niet.

Nasser:
Ze beet op haar lip en keek mij verdrietig aan. Ik kon het niet meer, ik drukte mijn lippen op de hare en voelde hoe ze haar mond direct opende en mij toe liet. Ik duwde haar tegen de deur en voelde hoe snel haar hart tekeer ging. Ik deed de deur op slot en trok de sleutel eruit. Ze pakte de sleutel van mij af en gooide hem op het bureau, terwijl ze weer haar lippen op de mijne duwde. Ik was langer dan haar, dus ze moest op haar tenen staan. Ik tilde haar op, ze sloeg haar benen om mijn middel en hield mij stevig vast. Mijn lippen zakte naar haar nek een genietend geluidje verliet haar mond. Ik liet mijzelf op bed vallen, ze lag op mijn buik en drukte een kus op mijn lippen. Ze gooide haar T-shirt door de kamer heen en haar broekje daarachter aan. Ze trok mij omhoog en gooide mijn kleren daar ook achteraan. Ik wilde niet dat ze stopte, dit was een hele andere Nadia dan ik gewend ben. Haar lippen gingen over mijn hele lichaam heen, ik duwde haar van mij af en gooide haar resterende kleren door de kamer heen, nu was het mijn beurt. Ze lachte naar mij en trok mijn hoofd weer naar zich toe.

*De volgende dag*
Ik drukte een kus in Nadia de nek, ze draaide even met haar hoofd, maar sliep daarna weer verder. Ik sloeg mijn been om haar benen heen en verborg mijn gezicht in haar nek. Langzaam werd ze wakker, ze lachte voorzichtig. 'Nasser niet doen.' Lachte ze en probeerde mij weg te duwen, wat haar uiteindelijk toch lukte. Ze ging recht zitten en trok haar deken omhoog. 'Hoe laat is het.' Zei ze verward. '3 uur.' Ze keek mij met grote ogen aan. 'Zo laat al.' Ze wilde opstaan, maar ik trok haar terug. 'Niet gek na gister, vind je ook niet.' Ze slikte en ik zag haar wangen rood worden. Ze keek verlegen weg. Ik zette een pluk haar achter haar oor. 'Nadia, ik hou echt van je.' Ze lachte verlegen. 'Ik ook van jou.' Ze ging met haar hoofd op mijn borst liggen. Langzaam ging ik met mijn vingers over haar blote rug er ging een rilling over haar lichaam heen. Ze keek mij aan in mijn ogen en zette haar hand op mijn wang. Ik drukte mijn lippen weer op de hare en liet haar achterover vallen. 'Vandaag ben je van mij.' Zei ik fluisterend in haar oor.

Khalid (ontvoerder van Yasmina):
'Baas.' Ik keek op. 'We hebben ze gevonden.' Ik kon een grijns niet onderdrukken. 'Maak alles gereed.' Hij knikte en verdween de kamer uit. Je bent gauw weer bij mij Yasmina, dat beloof ik je.

Hate or Love? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu