Langzaam opende ik mijn ogen ik zag dat ik op de grond lag, ik keek verward om mij heen. Ik stond op en zag dat alles wit was, waar ben ik? Langzaam kwam er een vaag figuur mijn kant op, ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek goed. Het was mijn vader, ik lachte naar hem, hij spreidde zijn armen en ik rende er naar toe en viel snikkend in zijn armen. 'Papa ik..ik heb je gemist.' Mijn vader lachte. 'Dat is toch helemaal niet nodig? Ik ben altijd bij je waar je ook bent.' 'Maar ik wil weer naar huis, ik wil mijn oude leven terug, ik ben dit zat.' 'Dat kan nu even niet.' Ik keek hem vragend aan. 'Waarom niet.' Voordat hij antwoord kon geven hoorde ik een schot, geschrokken uitte ik een gil. Mijn vader viel neer op de grond, huilend viel ik op mijn knieën. 'Papa wordt wakker, laat mij niet alleen.' 'Let goed op jezelf prinsesje, luister naar jouw hart niet naar je hersenen als het om liefde gaat, ik let vanuit boven op je.' Na deze woorden verdween hij, huilend schreeuwde ik als een klein kind om mijn vader. Ik hoorde voetstappen, ik keek op en zag een pistool op mij gericht, mijn ogen werden groot.
'Yasmina wordt wakker Yasmina.' Gillend werd ik wakker en ging direct rechtop zitten. Yassine zat op mijn bed en keek mij bezorgd aan. Huilend sloot ik mijn armen om zijn nek en begroef mijn gezicht in zijn nek, ik weet niet waar de lef om hem een knuffel te geven vandaan kwam, maar op dit moment wilde ik alleen 2 sterke armen om mij heen. Yassine sloot zijn armen om mij heen en probeerde mij te sussen, wat hem aardig lukte. Langzaam liet hij mij los en veegde mijn tranen weg en ging voorzichtig met zijn hand over mijn wang heen. 'Gaat het?' Fluisterde hij. Ik schudde mijn hoofd en ging weer liggen, hij ging bij mijn hoofd zitten en ging voorzichtig met zijn vingers door mijn haren heen. 'Wil je erover praten?' Ik schudde mijn hoofd 'Ik wil er niet nog een keer aan denken.' Hij zuchtte. 'Probeer maar te slapen.' Hij drukte zijn lippen op mijn haren en wilde weglopen. Ik ging direct rechtzitten en pakte zijn hand vast, hij draaide zich om en keek mij vragend aan. 'Laat mij asjeblieft niet alleen.' Fluisterde ik bijna onhoorbaar. Hij knikte, deed de deur op slot en kwam naast mij liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en sloot mijn ogen. Ik voelde zijn lippen nog een keer op mijn haren en dompelde vervolgens in een diepe slaap. Dit was de eerste keer na een lange tijd dat ik zo goed heb kunnen slapen. Kwam dit door de aanwezigheid van Yassine of door iets anders?
Toen ik wakker was lag Yassine nog steeds slapend naast mij, blijkbaar had hij ook goed geslapen. Hij opende voorzichtig zijn ogen en glimlachte naar mij, ik ging rechtop zitten en hij volgde mijn voorbeeld. 'Heb je lekker geslapen?' Ik knikte. Zijn aanwezigheid 'in mijn bed' maakte mij zenuwachtig, als mijn vader hier achter zou komen, dan.. dan zou geen van ons beide er levend vanaf komen. Yassine stond op en liep naar de deur. 'Yassine' hij draaide zich om en keek mij vragend aan. 'Bedankt.' Hij knikte en ging vervolgens de deur uit, ik liet mijzelf achterover vallen, ik glimlachte in mijzelf en voelde op de een of andere manier een voldaan gevoel.
Yassine:
Ik liep mijn slaapkamer in en ging zitten op mijn bed. Ik keek bedenkend voor mij uit en kon mijzelf voor mijn kop slaan. Het was niet de bedoeling dat ik in slaap zou vallen, maar ze was zo kwetsbaar, ik zag geen andere optie dan bij haar blijven. Met haar in mijn armen wakker worden voelde eerlijk gezegd heel goed. Ik schudde mijn hoofd, blijf er bij Yassine, je hebt een taak.De dagen die erna volgde, zag ik Yassine amper en als ik hem zag was hij met een hele groep jongens, waardoor ik niet naar hem toe kon. Ontweek hij mij bewust of leek dit alleen maar zo? Ik ging naar de woonkamer en keek naar de tv, niemand was er, dus kon ik ongestoord tv kijken. Ik hoorde na een tijdje luid gekuch, ik keek om en zag een onbekende jongen, ik keek hem vragend aan. Hij liep mijn kant op, ik ging direct staan en wilde weglopen, maar hij had blijkbaar andere plannen, hij pakte mijn arm vast en trok mij naar zich toe. Ik probeerde mij los te trekken, maar zonder succes, hij had mij te stevig vast. 'Wie.. wie ben jij?' 'Je kan beter vragen wat komt hij doen?' Ik slikte hoorbaar en voelde de angst door mijn hele lichaam gaan. 'Ik moet je meenemen, maar laten wij eerst wat lol maken.' 'Laat mij los.' Hij lachte. 'En anders wat? Niemand is thuis alleen wij twee.' Ruw duwde hij mij tegen de muur aan en drukte zijn lippen in mijn nek, hij drukte er kusjes in en ging vervolgens met zijn handen naar mijn borsten toe. Een gevoel van walging maakte plaats, ik wist niet wat ik kon doen, was dit het dan? Was dit het moment dat mijn maagdelijkheid afgepakt zou worden? Hij scheurde mijn bloesje kapot. 'Hou asjeblieft op, doe alles met mij, maar niet dit.' Schreeuwde ik huilend. 'Je praat teveel, geniet.' Hij beet in mijn nek, hij tilde mij op en gooide mij op de bank en kwam vervolgens op mij liggen. Hij hield een pistool tegen mijn hoofd aan, mijn hart klopte nu letterlijk in mijn keel. 'Ik zou maar meewerken als ik jouw was.' Ik zat nu vast en er was niemand die mij kon helpen, net op het moment dat hij mijn hemd omhoog wilde trekken, trok iemand hem ruw van mij af en belandde hij hard op de tafel. De jongens van Yassine hielden hem direct onder schot, Yassine liep naar hem toe, pakte hem bij zijn keel en gooide hem tegen de muur aan, hard belandde hij op de grond. Yassine knikte naar zijn jongens, de onbekende jongen werd meegenomen en Allah wa3lam wat er met hem ging gebeuren. Yassine liep naar mij toe en nam mij in zijn armen, ik snikte het uit. 'Ssstt alles is nu voorbij, doe maar rustig het komt goed.'
Yassine:
Ik tilde haar op en bracht haar naar mijn kamer, waar ik haar naar de douche bracht en ze van mij rustig moest douchen. Ze knikte en verdween de badkamer in. Ze was duidelijk geschrokken, niemand mag aan mijn vrouw komen, daar heb alleen ik recht op.