13

6.4K 265 10
                                    

Verdrietig lag ik languit op mijn bed en keek naar het plafond. Waarom voel ik mij zo slecht? Misschien, omdat je Yassine nog leuk vind en Nasser jouw schuldgevoel aangewakkerd heeft, reageerde ik op mijn eigen gedachtes. Ik wil mijn excuses eigenlijk wel aanbieden voor mijn onnozele gedrag, maar mijn trots ligt daar iets te hoog voor.

Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door geklop op mijn deur. Ik stond op en opende de deur. Ik hoopte dat het Yassine zou zijn, maar het tegendeel werd bewezen het was Mounir. Boos keek ik hem aan. 'Wat doe..' Voor ik mijn zin kon afmaken duwde hij mij naar achter en sloot de deur direct achter zichzelf dicht. Bang stapte ik naar achter, dit betekende niets goeds. Hij trok mij ruw naar zich toe en drukte vervolgens ruw zijn lippen op die van mij. Met al mijn kracht probeerde ik hem weg te duwen, maar tevergeefs. Hij beet hard op mijn lip, waardoor ik mijn mond automatisch opende en ik hem daardoor toe liet. 1 hand zette hij op mijn achterwerk en de andere verdween onder mijn bloesje, de tranen stroomden over mijn wangen heen, ik sloeg met mijn vuisten op zijn borstkast, maar hij hield niet op. Ik voelde mij vies, vies dat ik ooit wat in deze jongen gezien heb. Hij tilde mij in 1 beweging op en gooide mij op het bed. Ik slaakte een harde gil, waardoor er direct daarna een klap volgde, met open mond staarde ik hem aan en zette mijn hand op mijn wang die branderig aanvoelde en die ik ook nog is dik voelde worden. 'Ik zou maar meewerken, jij wilde het niet vrijwillig doen dan doen we het zo.' 'Nee, asjeblieft doe alles bij mij, maar niet dat.' Huilde ik. Hij ging met zijn hand van mijn wang langzaam naar mijn nek en vervolgens naar mijn borst. Ik walgde hiervan, maar ik was bang dat ik nog een klap zou krijge als ik zijn hand weg zou slaan. Hij trok zijn t- shirt omhoog en een groot litteken kwam tevoorschijn, het leek wel alsof iemand met een mes express een litteken wilde achterlaten. 'Dit lieve schat heeft die neef van je gedaan en weetje dat ga ik hem betaald zetten op deze manier.' 'Dat mag je uit je hoofd halen. NIEMAND SLAAT OF RAAKT MIJ AAN.' Het laatste schreeuwde ik. Hij haalde weer uit met zijn hand, maar dit keer 3 keer zo hard. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Hij sloeg met zijn hand op precies dezelfde wang, waardoor het branderige gevoel erger werd. Hij ging op mij liggen en zoende mij ruw in mijn nek, terwijl hij mijn armen stevig tegen het bed hield, de tranen bleven maar stromen. Hij scheurde mijn bloesje kapot en gooide hem door de kamer, mijn hemd volgde direct daarna. Het enige wat ik nu nog aan had was mijn bh en broek. Ik voelde zijn lippen op mijn borsten, ik voelde een misselijk gevoel door mij heen gaan. Zijn tong baande een weg naar beneden een kreun verliet zijn mond. Zijn handen gingen naar mijn broeksknoop en trok die vervolgens ook naar beneden.

Ik schreeuwde met alles wat ik in mij had en bad tot Allah, dat hij mij hier uit zou redden voor het te laat zou zijn. Ik hoorde dat de deurklink ruw omlaag werd geduwd, maar zonder succes aangezien Mounir de deur op slot had gedaan. Met een harde trap werd de deur open gegooid, Mounir werd in 1 beweging naar achteren getrokken en met een harde vuist neergehaald. Ik zag een woedende Nasser en Yassine boven hem staan. Yassine liep direct naar mij toe en sloeg een deken om mij heen zodat niemand mijn lichaam kon zien. Vervolgens liep Yassine naar hem toe en tilde hem bij zijn kraag op om hem vervolgens weer hard uit te halen op zijn kaak. Mounir wankelde en keek zonder emotie naar Yassin en Nasser. 'Doe geen moeite om mij te vermoorden.' Nasser en Yassine keken Mounir raar aan. Mounir trok een wapen uit zijn broekzak en hield hem tegen zijn hoofd aan. 'Had ik haar lichaam maar mogen voelen, dat was het enige wat ik wilde.' Yassine en Nasser wilde hem weer vastgrijpen, maar voordat dat kon gebeuren schoot Mounir zich door zijn eigen hoofd heen en viel direct op de grond neer. Ik slaakte een harde gil en voelde de kamer om mij heen draaien en voor ik het wist belandde ik hard op de grond neer.

Hate or Love? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu