28

5.6K 250 22
                                    

*Flashback*
Lachend tilde Nasser mij op en gooide mij over zijn schouder heen. Ik hield mij stevig aan zijn nek vast. 'Nasser ik maakte een grapje, zet me neer.' Hij zette mij op het aanrecht neer en keek mij aan. Ik ging met mijn hand door zijn haren heen, hij sloeg mijn hand weg. 'Hoe vaak moet ik nog zeggen, niet aan mijn haar zitten.' Ik glimlachte naar hem en keek hem vervolgens met onschuldige ogen aan.
'Yasmina' 'hmm' 'Als je iemand leuk vind of een relatie met iemand hebt vertel je mij dat dan eerlijk?' Ik keek hem verward aan, maar knikte uiteindelijk toch. 'Waar komt deze vraag opeens vandaan?' 'Je word ouder en tot nu toe heb ik er nog niks over gehoord en maar beter ook, want ik doe jullie allebei wat aan.' Ik trok mijn wenkbrauw omhoog. 'Droom verder, maar als er iemand zou zijn, beloof ik dat ik het je vertel, maar degene moet waarschijnlijk nog geboren worden.' 'Hoezo dat?' 'Omdat mijn prins op het witte paard lief, zorgzaam, grappig, maar hij moet niet te losjes zijn en ik ben zo iemand nog niet tegen gekomen. Ik wil gewoon een perfecte bruiloft met de perfecte man.' Dromerig keek ik voor mij uit. Nasser beet op zijn lip en barste in lachen uit. 'Droom verder Yas.' Hij trok mij van het aanrecht en sloeg zijn arm lachend om mijn nek heen.

Met een leeg gevoel keek ik voor mij uit. Ik wilde uit liefde touwen met een perfecte bruiloft. De liefde is er nu wel, maar mijn droombruiloft heb ik niet gehad en het is een vraag of die überhaupt wel komt. We zijn nu 2 weken verder en ik heb nog geen vooruitgang geboekt. Ik durf nog steeds het bed niet met Yassine te delen en ergens merk ik dat hij het steeds moeilijker krijgt om zich in te houden. Ik wil het wel, maar durf het simpelweg gewoon niet. Ik zette mijn hoofd in mijn handen en probeerde mijn gevoelens weer onder controle te krijgen. Ik hoorde stemmen de woonkamer inkomen en zag Yassine, Nasser, Amir en nog een aantal jongens de woonkamer inkomen. Nasser trok mij in een omhelzing en hield mij stevig vast. 'Hoe gaat het kleintje?' 'Goed.' Hij trok zijn wenkbrauw omhoog. Ik heb nooit mijn gevoelens voor hem kunnen verbergen. 'Het komt goed, ik beloof het je.' Hij drukte zijn lippen op mijn voorhoofd en lachte naar mij. Amir ging met zijn hand door mijn haren heen. 'Eej afstand.' Lachend hief hij zijn handen op en liep weg. Yassine bleef mij aankijken, maar kwam mijn kant niet oplopen. Ik had zijn armen nodig, die hij om mij heen zou slaan en mij zouden vertellen dat alles goed zou komen alsof het een medicijn is, die alles beter maakt. 'Yassine, je word over 10 minut..' Het onbekende meisje dat de kamer in kwam lopen stopte haar zin en kwam direct mijn kant op lopen. 'Laat ik mijzelf even voorstellen, ik heet Nadia.' Ze stak haar hand uit en keek mij vriendelijk aan. Ik schudde haar hand en stelde mij voor. Haar glimlach verdween, ze keek mij medelijdend aan. Ik rustte mijn blik op de grond, ik wilde geen medelijden. Ze zette haar hand op mijn schouder. 'Als je een luisterend oor nodig hebt, ben ik hier.' Iets in mij vertelde dat ik haar kon vertrouwen en mijn mensenkennis heeft mij tot nu toe niet in de steek gelaten. 'Yasmina loop je even mee.' Yassine draaide zich om en verliet de kamer. Ik haalde mijn schouder op en volgde hem. Eenmaal in zijn kamer bleef hij mij aankijken en trok mij vervolgens in zijn armen. Ik nam zijn geur in mij op, ik hou echt van deze man. 'Ik vertrek nu en kom in de avond terug, als er iets is bel mij gelijk oke?' Ik knikte hij drukte zijn lippen op mijn voorhoofd. Hij keek naar mijn lippen en twijfelde even, maar liep vervolgens toch de deur uit. Zuchtend liet ik mijzelf op bed vallen, waarom is het zo moeilijk?

Vermoeid opende ik mijn ogen, ik keek verward om mij heen. Ik was op Yassine de bed in slaapgevallen. Ik liep de woonkamer in en zag Yassine met de rest van de jongens lachen om iets wat Nadia vertelde. Nadia was zeker een mooie meid. Ze was licht getint en had lange zwarte haren die combineerde met haar grote zwarte ogen. Ze had een mooi lichaam en was op precies de goeie plekken vol. Yassine merkte mij op en zijn ogen verraadde al dat hij niet wilde dat ik hier was, ik voelde een steek door mijn hart heen gaan. Ik had hem in weken niet zo zien lachen, voor alles gebeurde was dat anders en lachte we continue. Ik liep mijn eigen kamer in en liep direct door naar de douche. Ik voelde ergens jaloezie, omdat Nadia hem wel aan het lachen kon krijgen, maar ik dat niet kon. Ik denk dat het tijd word om weer de oude Yasmina te worden, maar waar moet ik beginnen?

Na een korte douche liep ik in mijn lingerie mijn kamer in. Yassine lag op mijn bed en zat blijkbaar te wachten tot ik zou komen. Hij keek op en slikte, zijn ogen gleden over mijn lichaam heen. Ik zag de lust in zijn ogen en wist waar het naar toe zou gaan. Hij liep mijn kant op en ik voelde mijn hart sneller kloppen. Hij zette zijn hand op mijn wang en kort daarna voelde ik de koude muur tegen mijn blote rug aan waardoor mijn borsten tegen zijn borst aankwamen. Hij keek ernaar en keek vervolgens naar mijn lippen. Voor ik wat kon doen of zeggen voelde ik zijn lippen al op de mijne.

Yassine:
Ik kon het niet meer, ik had mij te lang ingehouden. Ik zakte met mijn lippen naar haar nek, ze ging met haar hand door mijn haar heen en hield mij stevig vast. Ik kuste elk plekje in haar nek, vervolgens nam mijn tong het van mijn lippen over. Een lichte kreun verliet haar mond. Ik tilde haar op, ze sloeg haar benen om mijn middel en sloeg haar armen om mijn nek. Ik legde haar op het bed neer en wilde net op haar gaan liggen tot mijn telefoon afging. 'Ik ben bezig nu, regel het zelf.' Ik hing op en drukte direct mij lippen weer op die van haar. Ik voelde mijn telefoon weer trillen, geïrriteerd nam ik op. 'Ik zei toch dat ik.' Shit krijgen we dit weer. 'Ik ben er binnen 10 minuten.' Ik ging van Yasmina af en zette mijn kleding recht.

Yasmina:
Iets vertelde mij Yassine niet te laten gaan en hem hier te houden. Ik stond op en ging achter hem staan. 'Yassine?' Hij keek mij via de spiegel vragend aan. 'Niet gaan.' Zei ik bijna fluisterend. Zijn blik verzachtte. Hij draaide zich om en zette zijn handen op mijn wangen. 'Ik beloof dat ik zo snel mogelijk terug kom en dan maken we af waar we aan begonnen waren.' Hij knipoogde, drukte een kus op mijn lippen en verliet vervolgens de kamer. Dat gevoel ging maar niet weg.

Toen ik de volgende ochtend wakker werd lag Yassine niet naast mij en ik heb hem gisteravond ook niet binnen horen komen. Ik trok snel wat aan en liep richting de woonkamer. Nadia zag mij binnen komen en liep direct mijn kant op. 'Waar is Yassine?' Ze slikte. 'Yasmina ga rustig zitten en schrik niet van wat je zo ziet.' 'Nadia vertel mij wat er..' Ik hoorde stemmen achter mij en draaide mij direct om. Ik sloeg een hand voor mijn mond en voelde alles om mij heen draaien. Nadia pakte mij vast en duwde mij op de bank. Mijn gevoel had gelijk, ik had hem tegen moeten houden.

Hate or Love? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu