Vermoeid opende ik mijn ogen en keek op de klok. Yassine lag vredig te slapen, ik ging voorzichtig met mijn vingers over zijn gezicht heen. Met moeite opende hij zijn ogen, toen hij merkte dat ik met mijn hand over zijn gezicht heen ging, glimlachte hij voorzichtig. Hij trok mij op zich en hield mij stevig vast. Mijn vingers gingen rustig door zijn haren heen, ik wist dat hij dat lekker vond. Zelfs met zijn haren die helemaal door de war waren was hij ongelofelijk mooi. Ik drukte mijn lippen op die van hem, die hij maar al te graag in ontvangst nam. Ik glimlachte naar hem en liet mijzelf weer naast hem vallen en verstopte mijn gezicht in zijn nek. Hij trok mij stevig naar zich toe en drukte zijn lippen op mijn voorhoofd. Glimlachend viel ik in slaap.
Yassine was net vertrokken, alleen maar de gedachte aan hem zorgde er al voor dat er een glimlach op mijn gezicht kwam. Ik hou echt van hem en een leven zonder hem kan ik mij op dit moment ook niet meer voorstellen. 'Dat is een brede glimlach, waar denk je aan?' Ik opende mijn ogen en zag Khalid tegenover mij plaatsnemen. Ik ging rechtop zitten en keek hem nog steeds glimlachend aan. 'Yassine?' Ik knikte. Hij lachte en maakte het zichzelf gemakkelijk door een beetje onderuit gezakt te gaan liggen. 'Weetje Khalid ik vraag mij eigenlijk af of jij wel een vriendin hebt of iets in die richting?' Hij lachte en keek mij toen aan. 'Op dit moment heb ik geen vriendin, maar ik heb wel iemand op het oog, maar ik moet geduld hebben, want ik weet zeker dat dat wel goed komt.' 'Hoezo moet je geduld hebben, ik zou als ik jou was je kans pakken voordat iemand anders het doet.' Hij knikte en keek mij toen bedenkend aan. 'Daar heb je wel een punt, bedankt Yasmina ik ga er direct werk van maken.' Hij glimlachte naar mij en liep toen de woonkamer uit. Ik hoop dat hij gelukkig word, zo een lieve jongen verdient het om een goed meisje te krijgen.
Het was onderhand al 2 uur maar Yassine was nog steeds niet thuis gekomen. Ik voelde op dit moment geen woede, maar bezorgdheid, omdat hij nooit tot zo laat weg blijft en als hij toch een keer weg blijft laat 1 van zijn jongens het mij weten, maar hoe het nu aanvoelt is niet goed en voelt ook niet goed. Langzaam hoorde ik zijn slaapkamerdeur opengaan. De lamp werd aangezet, ik ging rechtop zitten en voelde dat mijn hart even stopte met kloppen. Ik stond direct op en liep naar Yassine toe, hij had duidelijk last van zijn arm en op zijn gezicht was een diepe wond. 'Wat is er gebeurd vroeg ik angstig.' Hij keek niet op of om ,maar bleef in plaats daarvan naar de grond staren. Ik ging voorzichtig met mijn vingers over zijn wond heen en trok hem naar mij toe. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en voelde direct zijn armen die hij om mijn middel heen sloeg. Ik wist dat hij op dit moment niet wilde praten, dus liet ik het maar voor wat het was. Het enige wat hij op dit moment wilde was rust.
Ik hielp hem zijn jas uit doen en duwde hem vervolgens richting de douche, ik drukte mijn lippen op die van hem, ik trok mijzelf terug en liep de douche vervolgens uit. Ik wachtte tot hij klaar was met douchen. Na een tijdje liep hij de kamer in, hij had een korte broek en een T-shirt aan, die hem geweldig stonden. Zijn haren waren nat en door de war en dat maakte hem alleen maar aantrekkelijker. Op dit moment wilde ik hem zoenen en hem laten ontspannen, maar het leek mij verstandiger om naar mijn eigen kamer te gaan. Ik liep naar hem toe en drukt een kus op zijn wang. Ik wenste hem een goeie nachtrust en wilde net weglopen, tot ik zijn hand om mijn pols heen voelde. 'Waar ga je naar toe?' 'Naar mijn eigen kamer.' 'Je blijft bij mij.' Hij deed de deur op slot en deed de lamp uit. Hij pakte mijn hand vervolgens vast en trok mij mee naar het bed. Hij zette zijn hoofd op mijn borsten neer. Ik ging voorzichtig met mijn vingers door zijn haren heen. Hij verstopte zijn gezicht in mijn nek en had zijn arm stevig om mijn middel heen geslagen. Hij was zo kwetsbaar, er moest wel iets ergs gebeurd zijn. Voorzichtig ging ik met mijn handen onder zijn T-shirt en masseerde hem een beetje, tot ik iets voelde wat voelde als verband, nee ik wist het zeker het was verband. Ik ging rechtop zitten en trok Yassine ook rechtop, ik trok in 1 beweging zijn T-shirt over zijn hoofd heen en hoorde dat het hem pijn deed. Ik deed de lamp aan en zag dat zijn schouder in het verband zat. Ik deed het verband een beetje omlaag en zag een schotwond, ik sloeg mijn hand voor mijn mond en voelde de tranen in mijn ogen prikken. Schuldig keek hij mij aan, hij trok mij naar zich toe en hield mij stevig vast. Ik begroef mijn gezicht in zijn nek en begreep waar die bezorgdheid van net vandaan kwam. Hij zat in de problemen en is in zijn schouder geraakt. Hij kon ook op een andere plek geraakt worden, ik had hem kwijt kunnen raken. 'Sst het is niks.' Ik keek hem met betraande ogen aan. 'Hoe kan je zeggen dat niets is, als je het gevaar liep, dat je ook op een andere plek geraakt kon worden?' Hij ging liggen en trok mij naar zich toe. 'Het komt allemaal goed, maak je maar geen zorgen. Ik zorg ervoor dat ik zo lang mogelijk bij jou blijf. Mijn vrouw laat ik niet zomaar alleen.' Ik sloeg mijn arm stevig om zijn buik heen. Ik had zoveel vragen, maar inplaats van dat ik ze stelde bleef ik stil en probeerde van Yassin's warmte en liefde te genieten.