Langzaam opende ik mijn ogen, ik moest een aantal keer knipperen zodat ik aan het licht gewend kon raken. Ik wilde rechtzitten, maar mijn hoofd bonkte te erg, waardoor ik het maar een beter idee vond om weer te gaan liggen. 'Yasmina?' Ik voelde mijn bed inzakken en vervolgens een hand op mijn voorhoofd. 'Gaat het?' Ik hoorde dat het Nasser was. Ik ging rechtop zitten en viel snikkend in zijn armen, hij sloeg zijn armen stevig om mij heen. Ik begroef mijn gezicht in zijn nek en nam zijn geur in mij op, zijn vertrouwde geur. Nasser was er altijd voor mij, hij was bijna een zus voor mij en daar zou nooit verandering in komen. 'Dat had je niet mogen zien.' Fluisterde hij in mijn oor. 'Zelfs hier ben ik niet veilig, neem mij gewoon mee naar huis.' 'Dat kan niet, het liefst hield ik je bij mij en beschermde ik je, maar het kan nu niet anders. Mounir was vanaf het begin al iemand die ik niet vertrouwde, alleen ik wist niet dat hij hierin staat was.' Hij pakte mijn gezicht met beide handen vast en keek mij in mijn ogen aan. 'Ik beloof dat niks je meer overkomt, ik heb mensen laten overplaatsen naar hier die te vertrouwen zijn, dus zij houden ook alles in het oog.' Hij veegde mijn tranen weg en gaf mij een kus op mijn voorhoofd. Hij liep vervolgens de deur uit en deed de deur achter zich dicht.
Ik opende mijn ogen weer en zag dat het nacht was, de klok gaf aan dat het net iets over 1 was. Ik stond op om een aspirientje in te gaan nemen, want deze hoofdpijn zou mij ieder ogenblik van kant maken. Ik liep naar de keuken, maar kon het doosje met aspirientjes nergens vinden. Ik zag dat er licht uit de slaapkamer van Yassine kwam. Ik liep naar zijn kamer en opende voorzichtig de deur. Yassine lag zonder t-shirt op zijn bed, het geluid van de deur liet hem opkijken, hij stond vrij snel op en keek mij spijtig aan, alsof hij duidelijk wilde maken dat het allemaal zijn schuld was en dat hij zijn excuses wilde aanbieden. 'Ik.. Ik wilde een aspirientje, maar kon het in de keuken niet vinden.' Hij lachte voorzichtig en liep naar zijn kast waar hij er 1 voor mij pakte en vervolgens een glas water vulde. Ik keek naar zijn gespierde rug en moest slikken. Hij liep mijn kant op en gaf mij het aspirientje en het glas water. Voorzicht nam ik het in en dronk ik mijn glas leeg, Yassine volgde elke beweging die ik maakte, hij maakte mij zenuwachtig, maar ik kon moeilijk zeggen niet naar mij kijken. Ik legde het glas op een kastje nee. Ik voelde Yassine de armen om mijn middel heen en zijn kin op mijn schouder, ik leunde met mijn hoofd naar achter en genoot van het moment. Hij draaide mij om en keek mij diep in mijn ogen aan, ik bleef in die lichte kijkers kijken alsof mijn leven ervan afhing, ik wilde niet wegkijken. Hij lachte waardoor zijn kuiltje te zien was. Hij zette zijn handen op mijn heupen en trok mij naar zich toe, zijn mond ging naar mijn oor. 'Het spijt me' fluisterde hij. Hij wilde verder praten, maar ik liet hem daar niet toe en trok hem in een omhelzing. Ik sloeg mijn armen stevig om hem heen, zijn armen sloeg hij om mijn middel heen. We genoten allebei van het moment. Yassine tilde mij op en droeg mij naar zijn bed, hij zette mij onder zijn dekens en liep vervolgens naar de deur om die op slot te doen en de lamp uit te doen. Hij kwam naast mij in bed liggen en trok mij in zijn armen, ik legde mijn hoofd op zijn borstkas neer, ik glimlachte, met zijn armen om mij heen voelde het vertrouwd aan. Ik sloot mijn ogen, ik voelde net nog Yassine de lippen op mijn voorhoofd voordat ik weg viel en terecht kwam in een rustgevende droom, waar Yassine en ik deel van uitmaakten.