I.

16K 360 9
                                    

Jmenuju se Ema, ale přátele a rodina mi říkají Em.
Mám 17 let no, ale asi za týden mi bude 18, ale kvůli mému vzrůstu a celkově malé postavě vypadám tak na 15 let.
Mám hnědé vlasy a sem tam blonďatý pramen a tmavě modré oči.
Můj otec je mafián..ano je to pravda a zato nesnáším svůj život.
Nejraděj bych utekla..no zkoušela jsem to ale vždycky mě chytli.
Můj život by nebyl hroznej kdybch ho už neměla naplánovanej.
Vyrůst v 18 se vdát za nějakého cizince, kterej mě bude mlátit a dělat si se mnou co chce...mít děti a pak na dosmrti litovat toho že jsem byla dcera mafiána.
Ale já svuj život nemám mít naplánovaný podle rodičů, ale podle sebe.
Pořádat a chodit na párty užívat si. Mít kluka, kterýho bych milovala ..chodit na štřední, kde bych blbla s kamošema.
Ale já musím mít domácí školu ..nesmím chodit na žádný akce do žádnýho klubu. Za zadkem mám pořád bodyguarda.
Jediných akcích kterých se zůčasňuju jsou u nás doma a ty pořádá můj otec a věřte tomu nebo ne nejsou to žádný extra pátry pro mladý.
A mého přítele teda budoucího manžela mi taky vybraly rodiče teda z velké části otec.
Jmenuje se Christian a jeho otec je velmi dobrý přítel toho mého.
Toho chlápka sem ještě neviděla a uvidím ho na zásnubním večírku, který se koná asi za dva týdny.
Je to hrozný poprvé uvidím "manžela"a on tě hned požádá o ruku a ty jako poslušná dceruška musís říct.. Ano...
Ale teď i trošku pozitivní věci.
Nikdo si namě nedovolí..bydlím ve vile.. Mám úžasnej pokoj.
Ne tohle vážně k životu nepotřebuju takže žádný pozitiva tu nejsou.
Tohle byl malý kousek z mého "úžasného" života.

Ahoj,zkouším psát knížku o Mafii, ale tak trošku jinak.
Tohle byla menší kapitola kde jsem chtěla představit hlavní hrdinku a trošku popsat její život.Takže tahle kapitolka nebyla nějak zajímavá.
A byla bych ráda za každou radu nebo koment.😘😙
Obrazek Emi nahoře 😝

Rusla46 😎

Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat