1Gün kala

68 8 0
                                    

Serenin ağzından
Ben Seren Sezgin Sezgin Meslek Lisesinde çıkardığım kavgalar yüzünden sınıfta kaldım. Şuan 18 yaşındayım geçen yaz  yaşadıklarımı hayla atlatmış değilim ve hayatım boyunca atlatmıyacağım çok büyük bir günah işledim.
Yarın okul var biz zengin bir aileyiz fakat Sezgin lisesinin bir kolej olmasını istemedik ve  beni şımarık yetiştirdikleri küçük kızları ben artık o küçük kız değilim.

Yine gelmiştim bu bara bugün yine gelmek istedim. Oturdum Barmene içki vermesini söyledim. Bir baktım kıza bağrıyor delinin teki kızda sarhoş iki kız kıza yardım etmek istedi bende gittim yardıma tuttuk kollarından götürüyorduk.

Hemen bir taksi çevirdik. Benle bir kız arkaya bu alkolik kızın yanına biride öne geçti. Yanımda oturan kız elini uzattı. Ben Melis dedi. Sonra öndeki bende Su diyince bende Seren dedim. Melisin evi boştu. Oraya gitmeye karar verdik. Melislerin evine geldik. Bu kız her kimse hayla kendine gelmemişti. Bağırıp duruyordu.

Kızlarda onu tutuyordu. O şerefsiz iti geberticem onun mekanıymış hayvan herif ne olmuş çarptıysam şimdi kiminle kavga ettiğini anladım. Doruk Keskin zengin ve barı olan çocuk aslında böyle biri değildir.

Melis kızı ayıltmaya çalışıyor Su denen kızda kahve yapıyordu. Ben gittim mutfağa ve su bardağına su doldurdup kızın başından aşağı suyu döktüm. Kız kendine gelip ağlamaya başladı sonra kahveyi içirdik. Melis konuşmaya başladı.
-Madem buraya kadar geldik. Tanışalım bu siyah saçlı ve beyaz tenli kız bizden ne istiyor ya altı üstü bir kıza yardım ettik. Ne var ki bunda bu kadar hem ben yalnız takılırım. Birde çetedeki çocuklarla ama fazla değil neyse bu seferde Su denen tatlı buğday tenli siyaha yakın saçları olan kız söze atıldı:
"ben başlıyım o zaman ben küçükken babam öldü. Babam ölünce annem başka bir adamla evlendi. Birde üvey benden bir iki yaş büyük abim vardı. Annem beni ve onları bırakıp gitti. Bizi terk etti. Annem bizi terk edince o adam eve kumar uyuşturucu içki taşıdı. Bir gün ben mutfaktayken beni taciz etmeye çalıştı.

Benimde elimde bıçak vardı sırtındaki kemiğe bıçağı sapladım. Sonra evden kaçtım. Sonra beni bulanlar yetimhaneye bıraktı yetimhane müdürü o adamın sakat kaldığını ve üvey abimi evden kovduğunu söyledi. İşte bende yetimhaneden kaçtım. Devlet okulu olan Sezgin Meslek lisesinde okuyorum ama pek okula gitmiyorum zaten tarafsız gruptayım okul ikiye ayrılmış kırmızlar ve siyahlar olarak bu kadar. Bu arada ben tarafsız olduğum için mavi giyinmeyi tercih ediyorum"
Alkolik olan kız konuşmaya başladı:
"ben Derin alkol bağımlısıyım. Annem ve babam ben küçükken ölmüş. Durumları pekte iç açıcı olmayan bir ailede beni evlat edinmiş. Bende onlara yardımcı olmak için çalışıyorum ve okumuyorum. Ve alkole başlama nedenim bir erkeğe güvenip hüsrana uğrayan bir aşk yüzünden ve ben çocuğu bıçakladım komaya girdi. Çıktı ama hafızasını yitirmiş."

Sonra Melis konuşmaya başladı:
"Ben uyuşturucu bağımlısı bir kızım. Annemle babam ayrılar. Yani boşandılar. Nedenini bilmiyorum zaten banada ayrı ev tuttular bende yalnızlıktan uyuşturucuya başladım. Bende okulu bıraktım"

Sonra bana ee sen diye sordular:
'Burda konuşulanlar burda kalır. Yoksa hiçbir şey anlatmam zaten ne anlatıcaksam" Hepsi kafa salladı.
Su;
"neden tepeden tırnağa siyah ve kırmızı olduğunu anlat."

Bende konuşmaya başladım.
"ben zengin bir ailenin şımarık kızıyım okulda sürekli kavga çıkaran bir yapım var. Ve birini öldürdüm yani katilim evet bende Sezgin lisesindeyim. Ve siyah ve kırmızı giyinmemin nedeni siyah kötülüğü ve gücü temsil eder.

Siyah üzüldüğünde yanındaki tek dostundur. Kırmızı tutkunun ve kanın rengi işte beni anlatıyor bu yüzden. Sezgin lisesindeki siyah ve kırmızılar benim ve düşmanlarım yüzünden çıktı. Psikopatlar siyah Kötülükte seviye atlamış bizler ise Kırmızı giyiyoruz onlar kötülüğü bizde cehennemi temsil ediyoruz ve kimse bilmiyor ama Sezgin Devlet okulu bize ait. Ben Seren Sezgin aslında bu düşmanlık şuna dayanıyor. Psikopatlar okula  hükm etmek istiyor. Ve kötülükte sınır tanımayan ben ve çetemde okula hükmet etmek istiyoruz. Ve bu arada kaç yaşındasınız? ben 18 yaşındayım."

Derin söze atıldı:
"Bende 18 yaşındayım."

Melis:
"Ben 17 yaşındayım."

Su:
"Bende 17 yaşındayım."

Bende söze girdim.
"Su artık sürekli okula geliyorsun Derin ve Melis bizim okula kaydınız yapılacak yalnız okulun bana ait  olduğunu kimse bilmiyor çete hariç ve çetenin başıda benim sizde kırmızısınız artık.

Ve bana Lucifer derler şeytan demek haberiniz olsun. Neyse yarın başlıyoruz. Ayrıca Derin kavga ettiğin çocuk zengin ama benim arkadaşım olduğu için bizim okulda ve grupta adı Doruk haberin olsun. Neyse yarın erken kalkalım serbestsiniz ama kırmızı giyinmelisiniz bu yüzden yarın gidelim bir mağazaya"

Derin ;"ben o okula gelmem o grubada girmem beni Doruk denen heriften uzak tutun"
Bende "o unutur ya hem geliceksiniz dediysem geliceksiniz yoksa istemediğiniz şeyler yaşarsınız" diyince hepsi kafa salladı ee sonuçta bir katille karşı karşıyadılar. Derin Meliste kaldı. Su öz babasından kalan evde yaşıyormuş ama uzakmış bizim ev Melislere yakındı. Bende Su'ya bende kalmasını söyledim. Olur dedi. Ve eve gittik

CEHENNEMİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin