DERİN RÜYA

15 6 0
                                    

Derinin ağzından
Evet alkol bağımlısı bir kızım bende böyle olsun istemezdim. İlk aşık olduğum adam onunla beraber başladım alkole hiç ayrılmıycağız yalanına inandım ve hiç bitmiyecekmiş rüyasına kapıldım. Ama olmadı beni terk etti başka bir kız için sonra ben rüyalarımdan uyandım. Bir gece acısını unutmak için çok alkol almıştım. Ve bir çocukla tanıştım alkolün etkisiyle çocuğa her boku anlattım ve o da beni deposunu götürdü.

O çocuğu bulucağını ve benim intikamımı bu depoda alabileceğimi söyledim bende tamam dedim sonra beni bırakıp gitti 2 saat sonra geldi ben ise hayla içiyordum. Yanında silah zoruyla Görkemi de getirmişti eski sevgilimin adı Görkem her neyse onu sandalyeye oturttu. Ve bağladı bende Görkemin önünde durdum. Tanıştığım çocuğun adı Demirdi giderken:
"Hoşçakal Derin ve ona ne yapmak istiyorsan yap sonra beni ara"
"Hoşçakal Demir"
ve depodan çıktı.
İşkence aletleri çok azdı ama işimi görürdü. Ona sopayla vurmaya başladım biraz kendinden geçti sonra elime cam aldım iki tane ve kafasında birbirlerine vurarak kırdım çok fazla kan akıyordu midem bulanmıştı.

Telefonumu pantolonumun arka cebinden çıkartıp Demiri aradım arabasıyla gelip aldı hastanenin önüne bırakmasını söyledim istemeye istemeye kabul etti. Sonra ertesi gün hastaneye gittim kapının önünde bana tercih ettiği kız vardı ağlıyordu. Yanına oturup ne olduğunu sordum. Ağlıyarak onu çok sevdiğini ve onun komaya girdiğini söyledi. Sonra konuşmaya başladık adı Gözdeydi. O komadan çıkana kadar Gözdeye arkadaşlık ettim. Sonra Görkem komadan çıktı ve hafızasını kaybetmişti.

Doktorlar hafızasının gelmiyeceğini söyledi ama Gözde hatırlatmaya çalışacağını hafızası geri gelmezse bile kendi ona yeniden sevdireceğini söyledi. Bende ne istiyorsa onu yapmasını ve artık gitmem gerektiğini söyledim. Gözde çok teşekkür edip telefon numaramı istedi ve iyi biri olduğumu sanıyor ama telefonum olmadığını söyledim evet o akşam hattımı kırmıştım.

Sonra ayrıldık Gözde iyi bir kızdı en azından onu seçtiği için mutluydum ama şuan Doruğu sevmiyordum ona aşıktım. Ve bu çok farklıydı Görkemden bile fazlaydı Doruk değişik biriydi ama bana uyuşturucu nasıl başladığını anlattı benimde onunla her şeyi paylaşmamı istedi o da bir kız yüzünden başlamıştı ama onun sevdiği kız ölmüştü.

Benim alkolü bırakmamı istedi bende uyuşturucuyu bırakmasını istedim karışma bana hem o kadar kolaymı sanıyorsun dedi iyide alkolü bırakmak o kadar kolaymı dedim bırakıcaksın  ölmene izin veremem dedi. Hiçbir şey demedim dudaklarımı dudaklarına bastırdım bu ilk öpüşmemizdi.

CEHENNEMİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin