Şans Dile

11 3 0
                                    

Ceyhunun ağzından

Serenin gittiği spor salonuna girmiştim tahmin ettiğim gibi birileriyle kavga ediyordu hemen yanına gittim. Bağırarak 'biz yapmadık' diyen çocuğu hatırlıyordum adı neydi bunun adı neyse araya girdim!
"Serenin kardeşini geri ver yoksa ben karışmam"
"Bizde değil"
"Yalan söyleme şerefsiz"
"Ceyhunnnn defolun gidin bak"
"Sen adımı nerden evet sen iyide sen ölmedinmi"
Bu ufuktu dövüşte ölen çocuktu ben dövdükten sonra bana onun öldüğünü söylediler alaycı bir tebbessümle;
"Öldüremedin Ceyhun sana yalan söylediler"
"Kes sesini geçmişin izleri duruyor galiba Ufuk"
"Geçmişin intikamını alıcağım Ceyhun merak etme"
Bu sırada lafa Seren girerek;
"Başlıycam şimdi sizin geçmişinize falan bana kardeşimi ver Ufuk"
"Pekala Seren seni aradığımda yarın gel konuşucaz"
"Pekala"
dedi ve spor salonundan çıktı benden peşinden çıktım.

Serenin ağzından

Spor salonundan çıktım yarını beklemekten başka çarem yoktu. Arkamdan bağıran Ceyhunun sesiyle durdum bana doğru geldi ve;
"Seren kardeşim konuşmamız lazım"
"Ne hakkında"
"Her sey haydi gidip bir konuşalım bu sorunları çözelim"
"Pekala"
dememle arabasının arkasına motorumu koyduk ve arabaya bindik. Sessizliğin hakim olduğu bir yerde durdu. Dağ başı gibi ya da unutulmuş bir yer gibiydi arabadan inmedik ona baktım gözlerini kaçırarak;
"Seren ben Kuzeyin suçunu üstlenmeye karar verdim bunun çok yanlış olduğunu anladım"
"Bu o kadar kolay değil Ceyhun"
"Ama o senin suçunu üstlendi"
"Ama kendini suçluycak deliller vardı elinde"
"Bende bulurum"
"Saçmalama Ceyhun"
"Saçmalamıyorum özür dilerim sen haklıydın Kuzey suçsuzdu ben sadece senin mutlu olmanı istedim ben kardeşim mutlu olsun istedim"
"Unuttunmu kimse masum değildir o da önceden birini öldürdü bu da cezası olsun hem artık kimsem kalmadı ben tek başıma nasıl bulucam Yasemini benimle kal abi"
"Bulucaz kardeşimizi kurtarıcaz"
demesiyle ona sarıldım. Şuan farkettim benim Ceyhundan başka kimsem yoktu onu da kaybetmek istemiyordum beni bırakarak;
"Bence senin düşmanların falan yapmadı onlar bu kadar ucuz değiller Seren sende biliyorsun bence gözümüzün önündekini kaçırıyoruz"
"Haklı olabilirsin ama yarını beklemeliyiz"
"Yarını beklemek yerine düşünelim kardeşin nasıl kaçırıldı"
"Ben hücredeyken Rüzgar sahip çıkmak istedi ve söz verdi ama sonra onu benim düşmanlarımın kaçırdığını söyledi bağırdım kızdım ve onu yeniden düşman ilan edip kovdum"
"Sormadınmı nasıl kaçırıldığını?"
"Ne önemi var"
"Öğrenmezsek bulamayız gidiyoruz"
"Nereye"
"Rüzgara"

Melisin ağzından

Şuan sadece hazırlık yapıyordum küçük bir çanta yeterdi ne içinmi kaçmak için kaçmamız lazımdı Güney onu öldürmüştü yani galiba Derini aramalıydım:
"Efendim ne oldu acaba birimi öldü bizi hatırladın?" demesiyle
"Evet biri öldü Derin"
"Kim öldü ne saçmalıyorsun?"
"Biz Gizemi,Ardayı,Damlayı,Oğuzu öldürdük"
"Nasıl yani ve farkındamısın dört kişi öldürmüşsünüz bir değil"
"İntikam almak istedik önce arkadaş gibi yanlarına gittik onlarda bizde çok fazla uyuşturucu almıştık ve onlara işkence edip Güneyin evinde kanlar içinde bıraktık sanırım öldüler"
"Ne yapıyorsunuz şimdi"
"Bilet aldık Amerikaya kaçıcağız"
"Peki cesetler"
"Evi ateşe vericeğiz"
"Peki"
"Şans Dile"
"İyi şanslar hep ara unutma beni"
"Sende"
telefonu kapatıp aşağı indim Güneyla beraber arabasına bindik havaalanına geldiğimizde durduk. Bana dönerek;
"Sen git ben evi yakmıycağım teslim olucam ve sen korkarak yaşamıycaksın"
"Ama sensiz nasıl-"
"Sakın tek kelime etme git benim icin gitmezsen ölürüm unut beni unutmazsan ölürüm"
"Bana şans dile sevgilim seni unutabilmem için"
Ona yaklaşarak dudaklarına ufak bir öpücük bırakı arabadan indim.

Güneyin ağzından

Bunu ona yapamazdım onun uçağı kalktıktan sonra gidip teslim olucaktım yine hastaneyi yatırırlardı belki bilmiyorum ama o iyi mutlu olmalıydı korkarak yaşamamalıydı ilk gördüğüm günden beri gelinlikle hayal ettiğim kız arabadan indim çaktırmadan ona bakıyordum uçağı kalkacaktı ayağa kalktı gidiyordu işte icimden ona bakarak'bana şans dile sevgilim sensiz geçen her anımı unutmam için'

Bill'in ağzından

Neden böyle oldu bilmiyordum şuan bir bardaydım içmek iyi gelirdi yani öyle düşünürüm karşımdaki kız içmekten bayılcak hale gelmişti neden bir insan bayılacak kadar içer ki tadında bırakmalı diye düşünenlerdendim. Bana doğru yürüyordu yaklaştıkça bu kızın kim olduğunu hatırladım iyide bunun burda işi neydi hani o içmezdi her şeyde olduğu gibi yalan söylemişti. Ağzım birkaçtane uyusturucu attım kolumdaki izler geçmemişti dün akşam yapmıştım kendine zarar vermek insanı rahatlatırdı.

Tuğçenin ağzından

Rüzgar okulu bırakmıştı zaten artık bananeydi ben aşık olmuştum hemde Arasa hayat şuanda yanımda bana bakan çocuğa gerçekten aşık olmuştum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CEHENNEMİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin