SEREN SEZGİN

29 6 0
                                    

Serenin ağzından
Evet bir katilim ama hiç belli etmiyorum değil mi? Deli dolu bir kız hiç acı çekmiyormuş gibi hayla yaşayabilen duygularını kaybetmiş bir kız. Pişmanmıyım onu öldürdüğüme bilmiyorum sadece o an intikam almak istedim.

Ve aldım normal de bunu başka biri yapmış olsa sen o an hiçmi düşünmüyorsun derdim. Ama ben yapmıştım kendime sorunca cevap alamamıştım. Bir insanı hayattan koparmak kolay yaşadıklarımı atlatamasamda soğukkanlı durmaya çalıştım.

Ama akşamları yalnız kalınca karanlık odamda oturur. Sabaha kadar düşünürüm. Neyimi bunu nasıl yaptığımı ya da sadece müzik dinlerim. Ama uyumam çünkü her uyuduğumda kabus görüyorum. Zaten ben normalde de uyku sevmeyen biriyim.

Metal müzikler sabaha kadar hiç susmaz benim odamda aslında o kadar güzel ki metal müzikler hepsi senin yerine çığlık atıp bağırıyor. Her gece o anları düşünüyorum birini öldürmek nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Ama yaptığımı biliyorum. Beni bu durumdan ailem kurtarmadı nasıl olduysa onunla ilgili bir şeyde çıkmadı. İçim ölü gibi hissiz ama dışım öyle değil hayat dolu bazı insanlar her şeyi içinde yaşarmış bende böyle yapıyorum sanırım.
Nasıl öldürdüğüme gelince yavaş yavaş işkence ede ede ve ayıkken yaptım bunu ama kimse detayları bilmiyor anlatmayada niyetim yok

CEHENNEMİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin