Kötü

17 6 0
                                    

Rüzgarın ağzından
Ona onunla uğraşmayı seviyorum dediğim günü onunla yeniden yaşamak istiyordum bizim sınıfa girdi hemen arkasına geçtim.
Serenin ağzından
Elifin yanına oturdum sınıfa girince arkamda birinin olduğunu hissediyordum Elife yaklaştım tam kulağına arkamda birini hissettiğimi tam söyliyecekken omzumda bir şey hissettim kafamı çevirmemle çığlığı bastım sopsikonun çenesi omuzumdaydı. Sonra önüme geçti ellerini önümdeki masaya koydu ve kendini öğretmenin sırasına dayadı. Ve hiçbir şey demedi öylece yüzüme bakıyordu içimden ona şunu demek geldi;
-Korktum dedim. Gülümseyerek
-Farkındayım nasılsın dedi.
-Kötü dedim.
-Herkes kötüdür dedi.
-Başı sen çekiyorsun dedim.
-Hayır herkes kötüyken yalnızdır dedi.
-Çünkü insanlara belli etmek istemez dedim.
-Çünkü herkes iyi gün dostudur dedi.
-Dost varmı ki dedim.
-Belki bir yerlerde vardır dedi.
-Yoktur dedim.
-Belki vardır da sen göremiyosundur dedi.
Sonra aynı anda;
-Napcaz peki dedik. Sonra güldük. Hatırlıyordum artık yinede söylemiyecektim. Ama annemle ilgili hayla bir şey yoktu.
-Bizi ilgilendirmez dedi. Ayağa kalktım o da yaklaştı aramızda çok az bir mesafe vardı yüzümüz o kadar yakındı ki birazdaha yaklaşsak birleşicekti:
-Zaten sanane dedim.Bana baktı:
-Hatırlıyormusun dedi.
-Neyi dedim.
-Bizi dedi.
-Hayır bizimle ilgili hiç bir şey hatırlamıyorum dedim.
-Hatırlıyorsun yoksa kapıya bakmazdın dedi.
-Ne kapısı ya dedim.
-Hatırladığın her şeyi anlat dedi.
-Tamam hiç bir şey dedim.
-Öyle olsun tamam dedi.
-Öyle dedim.
Sonra sınıftan çıktım banane uğraşsın biraz hemen düşman değilmiyiz böyle davranmam gerekti sonraki teneffüs yine Elifin yanına gittim. Yine geldi:
-Hatırladığını fakat saklamaya çalıştığını farkındayım yeme beni dedi.
-Tamam hatırladım ama sadece bu kısmı ama önceki gibi yakalanmadık dedi. Kafamı salladım o da arkadaşlarının yanına gitti.
Rüzgarın ağzından
O sınıfa gidince biraz düşünmeye başladım acaba doğruyumu söylüyordu diye ama bu saçma düşüncemden vazgeçmeye karar verdim. Neden yalan söylesin ki benimle daha fazla vakit geçirmeyi istemez yanıma arkadaşım Emrenin yanına gittim. Bana şöyle dedi:
-Sana bu kızdan uzak dur dediğinde beni dinlemeliydin.
-Yine mi başladık sıkıldım bundan ben o kızla uğraşmak istiyorum onunla vakit geçirip konuşmak istiyorum dedim.
-Seninle bu salak kız yüzünden daha fazla tartışmıyacağım dedi.
-Onun hakkında konuşurken laflarına dikkat et Emre dedim. Hiçbir şey demeden yanımdaki sıradan kalkıp başka bir masaya geçti.
Serenin ağzından
Su'yun yanına oturdum. Ders boyunca konuşmaya karar verdik:
-Hafızan nasıl dedi.
-Sopsiko'yla ilgili bazı şeyleri hatırlamaya başladım ama annemle ilgili hiçbir şey yok dedim.
-Merak etme yakında hatırlarsın dedi.
-Umarım dedim.
-Bende öyle dedi.
-Keremle ne olduğunu merak ediyorum dedim.
-Sana bir sır vericem Kerem benim üvey abim dedi. Çok şaşırmadım aslında soyisimlerinden tahmin etmiştim.
-Peki o bunu biliyormu dedim.
-Hayır sanırım tanımadı ve farkında değil bende söylemeyi düşünmüyorum söylersem beni öldürüceğini ya da işkence ediceğini biliyorum dedi. Sadece kafa salladım haklıydı.....
Eve gittiğimde banyo'ya girdim hemen  bir müzik açtım mor ve ötesi beyaz
Beyaz güzeldir her neyse banyodan çıktım  havluyla beraber odama girdim üstümü giyindikten sonra saçlarımı kuruttum. Ve yatağıma uzandım film izlemeye karar verdim ama psikolojik filmler veya seri katil filmlerini seviyordum.
Ve metallicanın filmine karar verdim trough the never onu izledikten sonra ölümcül oyunları daha sonra Gazanfeld deneyi daha sonra kimlik ve en son bilim kurgu gibi cok değisik bir film olan Bay hiç kimseyi izledim aslında onu sürekli izliyorum beni baya etkiledi daha sonra kızkardeşim odama girdi yatağımda doğruldum okuldan yeni gelmişti oturduk biraz konuştuk.
Rüzgarın ağzından
Kerem çok acil konuşmamız gerektiğini söyledi ve her zaman buluştuğumuz bara çağırdı hemen yolu değiştirip bara doğru arabamı sürmeye başladım. Oraya vardığımda Keremin içerde oturduğunu gördüm hemen yanına doğru yürüdüm ve oturur oturmaz:
-Konuş dedim.
-Rüzgar şey Kuzey grubtan çıkmak istiyormuş ve kendi grubunu kurmak istiyor dedi.
-Kerem bu söylediğine eminmisin gruba giren grubtan çıkamaz ve bana rakipmi olmak istiyor yeni bir düşmanımız mı var dedim.
-Sanırım ama yeni değil söylediğine göre baştan beri bizim gruba Serenle olan düşmanlığı yüzünden girmiş ama senide düşman olarak görmüş her şeyi öğrenmek için bu grubtaymış dedi.
-Artık Kuzey Zorlu en büyük düşmanlarımdan biri dedim.
-Birde sanırım sana işkence etmek ve kendini üstün göstermek için plan yapıyormuş dedi.
-Bunu başaramaz biliyorsun benimde planlarım var ona bana düşman olmayı göstericem dedim. Onun için güzel şeyler planlamıştım.
-Ara onu dedim. Kerem cebinden telefonunu çıkarttı ve Kuze'yle konuşmaya başladı. Sonra Kuzey geldi sonra hep beraber benim depoma gittik her işkence ustasının ve seri katilin kendine ait deposu vardır. Depoda yere oturduk ve uyuşturucu içmeye başladık sonra Kuzeye sandalyeye otur sen dostum dedim sandalyeye oturdu. O oturunca elime et çevirmek için kullanılan aleti oldum bana tuhaf bir şekilde baktı tam koluna sokucaktım ki kafamın acıdığını hissettim arkamı döndüğümde Keremin elinde sopa olduğunu gördüm Kerem sopayı yere attı ve Kuzeyle kaçıyorlardı ki Kereme doğru sopayı fırlattıcaktım ki aklıma Keremin kafasında ki dikiş geldi ve sopayı yere fırlattım niye bunu yapmıştı anlamıyordum depodan çıktım ve arabaya bindim harika önümde polisler vardı. Onlara doğru süremezdim ara yolla saptım ve biraz daha gittikten sonra peşimde olduklarını fark ettim. Süper beni yakalarlarsa bu sefer işim biterdi hızlıca sürmeye devam ettim önümde düz ve ara bir yol vardı. Ara yolla saptım biraz daha sürdükten sonra onları atlattığımı fark ettim.
Ve eve vardım kendimi yattığın üzerine attım hiç anlamıyordum yavaş yavaş yanımda olanları Seren hayatıma girdikten sonra kaybetmeye başladım. Onu hayatıma sokmakla yanlışmı yaptım acaba tam hafızası gitmişken ondan uzak mı dursam hiç konuşmasam ama yaşadığımız tatlı tartışmalı anılar insanın düşmanına yakın olmak istermi tabiki istemez artık bitti onunla aramızdaki sadece düşmanlık olmalı onun hafızası geri gelsin diye yardım etmemeliydim.

CEHENNEMİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin