"Pim?!" vraag ik. Hij reageert niet. Ik besluit om maar even wat water voor hem te halen en te vragen wat er aan de hand is. Ik loop naar de keuken en pak een glas uit de keukenkast en vul hem met water. Daarna loop ik weer naar de woonkamer. Ik kijk verbaasd om me heen. Waar is hij nou gebleven? Ik haal mijn schouders op en val op de bank neer. Dan drink ik het zelf wel op. Ik denk dat ik hem beter maar even met rust kan laten. Als er iets gebeurd is met Pim duurt het meestal een paar dagen voordat hij het wil vertellen. Ik trek mijn benen op en ga op de bank liggen. Mijn ogen vallen dicht. "Sterre! Sterre!" hoor ik iemand roepen. Verschrikt schiet ik overeind en kijk recht in de ogen van Eros. Verschrikt deins ik achteruit. "Ik ben het maar!" zegt hij lachend. "Jij bent het maar?! Ik ken je niet eens ik schrik me rot!" zeg ik kwaad tegen hem. Net toen ik het zei had ik al spijt, maar Eros leek zich er niks van aan te trekken. "Sterre! Je moet me helpen. Jullie moeten zo snel mogelijk de opdracht uitvoeren! Anders zijn Psyche en ik verloren!! Snel!" "We weten niet wat we moeten doen!" schreeuw ik wanhopig terug. Ik krijg geen antwoord. "Hallo?!" Er komt geen antwoord. Ik sluit mijn ogen en open ze weer. Ik ben weer terug in het huis Anubis. "Hai Moppie! Had je een nachtmerrie?" vraagt Tineke. "Eh, ja een soort van." antwoord ik haperend. Ze glimlach en loopt weer weg. Langzaam kom ik overeind. Ik sta trillerige op mijn benen, maar het lukt en ik loop naar boven. "Hee, Sterretje!" roept Marcel vrolijk. Ik zwaai en loop weer verder. Ik loop naar de badkamer. Alles begint te draaien. Ik voel nog dat ik val en daarna niks. Alleen een zwarte ruimte.
POV Pim
Ik weet dat Sterre me alleen maar wil helpen maar ze kan me niet helpen. Ik moet dit zelf doen. Ik wordt uit mijn gedachte gehaald door mijn horloge. Ik druk hem uit en loop naar de badkamer om deodorant te spuiten. Als ik de deur open krijg ik de schok van mijn leven. Voor me ligt Sterre bewusteloos op de grond. Het klinkt arrogant, maar ik pakte eerst mijn deodorant voordat ik zo meteen naast haar op de grond lig. Ik spuit me zo snel mogelijk onder en hurk daarna naast Sterre neer. "Sterre, kun je me horen?" vraag ik aan haar. Geen reactie. Ze kan hier niet zo blijven liggen. Ik zet de badkamerdeur wijd open en til haar op en loop voorzichtig de badkamer uit. Ik probeer haar zo goed mogelijk naar haar bed te brengen. Onderweg kom ik Raph tegen. "Wat heb je met haar gedaan?" is het eerste wat hij tegen me zegt terwijl hij een dodelijke blik op me werkt. "Ik heb niets gedaan, ik kwam de badkamer binnen en toen lag ze daar op de grond."verdedig ik mezelf. "Geef haar hier, ik blijf wel bij haar." "Ik doe het!" antwoord ik vastbesloten en ik loop verder. Ik open haar slaapkamerdeur en ik houd haar dicht bij me gedrukt. Voorzichtig leg ik haar op haar bed. Ik pak haar pols beet en ik voel haar hartslag. Ik haal opgelucht adem. Ik tik voorzichtig op haar wang, maar nog steeds geen reactie. "Sterre, kom alsjeblieft terug!" zeg ik wanhopig en de tranen stromen over mijn wangen.
Op de foto zie je Eros & Psyche
JE LEEST
Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔
FanfictionDit is mijn eerste boek ☺ Het gaat over de liefde in het huis anubis. De Vijf beland in een nieuw avontuur met een nieuw mysterie Wat gaat er gebeuren tussen Raphael en Sterre? Blijven Pim & Cato bij elkaar?