Hoofdstuk 15

363 11 7
                                    

Pim, Galahed en ik kijken verbaasd om. Voor ons staat een vrij lange jongen met zwart haar, en donkerbruine ogen. Het is een vrij knappe jongen. "Oh, sorry liet ik jullie schrikken?" vraagt hij aan ons. Ik knik verlegen. "Ja" zegt Pim kortaf. "Wie bent u?" vraagt Galahed aan de onbekende jongen. "Ik ben Taylor, Taylor Lautner, en ik ben hierheen verhuisd." antwoord hij. Ik steek mijn hand uit. "Hee, ik ben Sterre!" stel ik me enthousiast voor. Pim en Galahed stellen zich ook voor. "Waarom heb je handschoentjes aan, je bent toch binnen?" vraagt hij direct. Verschrikt kijk ik Pim en Galahed aan. "Sterre heeft een allergie voor badboys zoals jij!" zegt Pim glimlachend. Ook over Galahed zijn gezicht glijdt een glimlach. Daarna buigt hij zich naar me toe. "Wat is dat?" fluistert hij in mijn oor. Ik wuif hem weg met mijn hand en bekijk de nieuwe, onbekende jongen. "Ja, Pim ik lijk op een bad boy maar ik heb nog maar 2 echte vriendinnetjes gehad. Ik raak eerder bevriend met meisjes dan ik er wat mee krijg, hoe graag ik het ook wil." zegt hij tegen Pim. Pim knikt. "Ja dat gevoel ken ik" zegt hij terwijl hij een blik op mij werpt. Ik ben even van mijn stuk gebracht. "Maar wat voor opdracht moeten jullie doen?" vraagt Taylor. "Opdracht?" vraag ik zogenaamd verbaasd. "Ja, sorry ik ving wat op" verontschuldigt hij zich. "Ooo, die opdracht, ja voor Natuurkunde." lieg ik. "Maar weten jullie waar ik de directeur kan vinden?" vraagt hij. "Als je de deur uitloopt, naar rechts, dan de gang uitlopen en aan het eind van de gang de laatste deur rechts." antwoord Pim snel. "Dank je" zegt hij en hij steekt zijn hand op. "Doei!" roept hij en begint te zwaaien. Lachend zwaaien we terug. We zuchten alle drie opgelucht. "Wow, wat een hyperactieve gast!" zegt Pim lachend. Ik knik. "Hij lijkt me wel aardig hoor." zeg ik tegen hem. "Maar wat is nou een 'badboy'?" vraagt Galahed. "Galahed, dat is een jongen die alle meisjes wil krijgen." leg ik uit. Galahed knikt niet-begrijpend. "Je snapt het nog steeds niet hé?" zegt Pim. Galahed schudt zijn hoofd. "Laat maar!" zeg ik zuchtend. "Ik zoek het wel even op in de koelkast." zegt hij terwijl hij naar de computer wijst. Pim schudt lachend zijn hoofd. Galahed is ondertussen al achter de computer gekropen. Even later schelt er een geluid door de verlaten bibliotheek heen. *BLIEP BLIEP* Pim pakt zijn mobiel uit zijn broekzak.

POV Pim

Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik kijk op het scherm en er glijdt een korte glimlach over mijn gezicht. Het is een berichtje van Cato. Het is nu al 15 dagen geleden dat Cato naar Amerika is gegaan voor dat uitwisselingsproject. Ik mis haar. Ook ik ben schoolvertegenwoordiger geworden maar er was maar plaats voor één en ik gun het mijn vriendinnetje natuurlijk wel. Ik open het smsje. 'Ik bel je zo, ik moet je even spreken.' staat er alleen maar. Ook geen hallo of kusje. Ongerust kijk ik voor me uit. Wat zal er aan de hand zijn?!

Op de foto zie je Taylor Lautner. Ik denk dat jullie hem wel kennen. Voor de gene die hem niet kennen; Taylor is een acteur, je kunt hem o.a. zien in Twilight, waarin hij de rol speelt van Jacob Black. Ik heb hem bij mijn verhaal toegevoegd omdat ik hem knap vind ;) en het leek me wel leuk om hem bij mijn verhaal te betrekken.

Ik zal het leuk vinden als je een reactie achter laat, over wat je van Taylor vind en wat je van mijn verhaal vind.

Byee,

XX Alleenlezenxd <3



Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu