Hoofdstuk 36

234 11 2
                                    

POV Sterre

Voorzichtig draai ik me om en zie ik Eros voor me staan, met nog een onbekende vrouw naast hem. "Eros?" zeg ik zachtjes. Hij knikt vriendelijk naar me, wat me enigzins gerust stelt. "Sterre, dit is Psyche, mijn vrouw." zegt hij met een trotse stem. Ze glimlacht naar me en ze kijkt naar mijn dikkere buik. "Jullie kindje." zeg ik zacht. "Sterre, de baby komt over 2 maanden." zegt Eros ineens. "Over 2 maanden al!!" zeg ik gestresst. Eros knikt. "In deze wereld duurt de zwangerschap veel korter." antwoord hij. "Ik begrijp het" antwoord ik en Eros en Psyche verdwijnen.

*Klop Klop*

De deur gaat voorzichtig open en ik zie Raph staan. "Eh mag ik binnen komen?" vraagt hij met een twijfel in zijn stem. Ik knik en hij loopt mijn kamer binnen, de deur laat hij open staan. "Ster, heb je iets met Pim?" vraagt hij aan mij. "Ja" "Je hebt de belofte verbroken!" zegt hij boos. "Belofte?" vraag ik niet-begrijpend. "Je zei dat Pim en jij vrienden waren en dat je mij had en Pim Cato en je zei dat je altijd bij me zou blijven." zegt hij.

Flashback:

Raf kijkt me aan en drukt een kus in mijn haar. Ineens begint hij te praten. Verbaasd kijk ik hem aan. "Sterre, ik ben bang om je kwijt te raken en ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat dan gaat gebeuren.." "Huh, natuurlijk raak je me niet kwijt, gek." zeg ik tegen hem en druk een kus op zijn wang. Hij begint verder te praten. "Telkens als ik slaap dan zie ik jou, je vertelt me dingen die me raken, dat je niet meer van me houdt.." Ik kijk hem verschrikt aan. "En weet je wat nog het ergste is?" vraagt hij. "Wat dan?" vraag ik. "Nou.." begint Raphael. Je krijgt iets met Pim" zegt Raf kortaf. "Ik en Pim? Natuurlijk niet hij heeft Cato en ik heb jou!" zeg ik lachend. Raf glimlacht waterig.

Einde flashback

Ineens herriner ik het me weer. "Raph, dit is niet alleen mijn fout." verdedig ik mezelf meteen. Hoe kan hij dat weten, het was een beeld die ik had toen ik gevangen zat in een droom. (hoofdstuk 1 t/m 9) "Hoe weet jij dit, ik bedoel je was er ni bij en..." antwoord ik verward. "Sterre ik heb mijn opdracht een paar weken geleden gedaan en ik heb gehoord wat er allemaal in die droom is gezegd." zegt hij. "Dus daarom deed je zo raar toen ik weer gewoon hier was?" vraag ik hem. Raphael knikt bevestigend. "Maar Anna heeft dus alles gezien?" vraag ik verbaasd. "Klopt en Marcel heeft alles geproefd uit het verleden zeg maar." zegt hij. "Dus je wist al die tijd al dat we niet samen zouden zijn en je hebt er niks aan gedaan?" vraag ik verontwaardigd. Hij haalt zijn schouders op. "Dus het doet je helemaal niks?!" zeg ik met ongeloof in mijn stem. Hij draait zich om en loopt weg. Maar waarom heeft hij zijn koptelefoon nog op? En Anna haar bril en Marcel zijn sambal? Ik ben zo bang, wat nou als we Fortuna niet kunnen verslaan? En wat nou als ik Pim ook kwijt raak.....

New chapter :)

Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu