"Ik was gisteravond nog even bij Cato thuis.." zegt Pim. Ik onderbreek hem. "Heb je iets ontdekt?" vraag ik nieuwsgierig. "Eh ja, Cato moest gisteravond naar de wc en ze liet haar mobiel bij mij liggen, en toen kreeg ze een sms." "Heb je het gelezen?" vraag ik ongelovig. Pim knikt. "We moeten erachter komen toch?" zegt hij. "Ja, oke" zeg ik vertwijfeld. Pim vertelt verder. "Nou, ik heb die sms geopend." zegt Pim. "Raf?" zeg ik meteen. Pim knikt. "Wat staat erin?" Pim pakte zijn telefoon en laat me de foto zien. Heey Cato, morgen 15:00 bij het bankje in het park? Xx "Maar dat is vanmiddag al" zeg ik stamelend. Pim knikt. "Als jij nou aan Raphael vraagt of hij naar de film kan." zegt Pim nadenkend. "Goh, dat is lekker nuttig." zeg ik boos. "Als hij niet kan dan weet je dat hij die sms heeft gestuurd aan Cato en dat het niet een grap van iemand was die zijn telefoon misschien 'geleend' heeft." zegt Pim. "Jaa, dat is echt een goed idee!" zeg ik blij en ik geef hem een knuffel. Pim glimlacht verlegen. We kijken elkaar aan. Ons gezichten gaan steeds meer naar elkaar. Op het moment dat ons lippen elkaar raken wordt er op de deur geklopt. "Sterre!!" "Ben je al klaar?" hoor ik Raf roepen. Pim en ik schieten uit elkaar. "Ja ik ben net klaar." roep ik terug. Ik kijk Pim snel nog even aan en daarna open ik de deur. "Waarom duurde het zo lang?" zegt Raf geïrriteerd. "Je hoefde toch alleen te tanden poetsen?" "Eh ja alleen mijn haar zat een beetje stom dus dat moest ik nog even goed doen." zeg ik gauw. "Zo lang?" zegt Raf. "JA ZOLANG JA!!!" zeg ik boos en ik loop langs hem heen. Ik hoor Raf achter me aankomen. Hij wil me een kus geven alleen ik doe een stap achteruit. Raf kijkt me verbaasd aan. "Anders komen we te laat toch?!"zeg ik. We lopen de hele weg van huis naar school zwijgend naast elkaar. In het begin van de pauze loop ik naar Raf toe. "Hee, Raf, nog sorry van vandaag ik knapte." zeg ik lief tegen hem. Raf kijkt op. "Oh het is al weer goed hoor." zegt hij lachend. Ik lach opgelucht terug. "Zullen we vanmiddag naar de bioscoop gaan?" "Er draait een hele leuke film." zeg ik. "Ehm... Nee sorry Sterre vanmiddag kan ik niet want ik heb al een afspraak."zegt Raf schuldig. Hij staat op en loop zonder iets te zeggen weg. Ik pak mijn telefoon en bel Pim. "Heey Pim" zeg ik toen ik zijn stem hoorde. "Ik heb Raf gevraagt of hij vanmiddag naar de bioscoop wilde alleen hij zei dat hij al een afspraak had.." zeg ik. Het is even stil aan de andere kant. "Okee we gaan over naar het echte plan." zegt Pim. "Echte plan?" vraag ik verbaasd. "Ja, luister" hoor ik Pim zeggen.
Ik wil dit verhaal opdragen aan judjeee & Nynkeee ♥♥♥
JE LEEST
Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔
FanficDit is mijn eerste boek ☺ Het gaat over de liefde in het huis anubis. De Vijf beland in een nieuw avontuur met een nieuw mysterie Wat gaat er gebeuren tussen Raphael en Sterre? Blijven Pim & Cato bij elkaar?