Haai, ik ben Femke en ik ben 'getagt' door Nynkeee, dus ik zal de vragen maar even beantwoorden.
Wat is je lievelingsdier?
Mijn lievelingsdier? Goh, das wel een lastige :p. Ik hou van veel dieren maar de sneeuwuil vind ik een indukwekkend dier. Hierboven zie je een foto.Wie is voor jou een groot voorbeeld?
Ik heb niet echt een groot voorbeeld. Ik bwn wie ik ben en ik gedraag me zoals ik wil. Lekker arrogant of niet? :p
Honden of katten?
Honden!! Ik heb er thuis 2.
Waar ben je trots op?
Op mijn zus, omdat ze super goede verhalen schrijft en die worden vaak gelezen.
Welke auteurs vind je goed?
Hier op wattpad vind ik ze allemaal wel goed behalve de mensen met spelfouten xD. Ook vind ik Mel Wallis de Vries een top schrijfster.
Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken?
Voor chocolade! Ik ben gek op chocolade en ik eet het elke dag.
Nooit meer lezen of nooit meer schrijven?
Ik zou dan kiezen voor nooit meer schrijven. Ik vind het leuk om boeken te schrijven, maar ik vind het nog leuker om die van anderen te lezen!
Wie is de belangrijkste persoon in je leven?
Goh, das weer een lastige. Mijn moeder natuurlijk! Of mijn vader? Ik weet het eigenlijk niet, want ik houd van ze allebei!! 😊
Wie zou je voor een dag wel willen zijn en waarom?
Ik zou niemand willen zijn. Ik weet het, het klinkt arrogant. Maar ik ben het liefst gewoon mezelf.
Kan je een muziekinstrument bespelen?
Ik speel alweer een aantal jaren keyboard. Ik vind het super leuk om te doen en ik kan mijn gedachten helemaal verzetten als ik aan het spelen ben.
Tot laat opblijven of vroeg naar bed?
Dat verschilt bij mij per dag. Maar meestal is het laat op blijven. Je stelt wel eens voor om eerder te gaan slapen, maar meestal ga je pas slapen om dezelfde tijd😂😂.
Wat hoop je te bereiken in de toekomst?
Ik hoop te bereiken om een goede baan te krijgen en om schrijven als een hobby bij te houden.
13 facts about me:
1. Ik ben totaal geen ochtendpersoon. (is een woord toch? :))
2. Ik houd van eten! Wie nou niet?!
3. Ik ben gek op hondjes Luna en Sinne. (Sinne betekent zon)
4. Ik houd van gedichten schrijven en teksten op andere liedjes schrijven.
5. Ik irriteer me snel aan dingen.
6. Ik heb een hekel aan spelfouten zoals geen hoofdletters. Dan stop ik met lezen.
7. Geboren en getogen in Friesland 😊😊
8. Praat mar Frysk!
9. Ik ben niet zo handig! Ik zaag wel eens in mijn duim of ik val wel eens. Herkenbaar? ;)
10. Ik houd niet van mensen die domme vragen stellen. Daar kan ik me zo aan irriteren! Pff....
11. Ik help graag mensen en dat wil ik voortzetten in de toekomst.
12. Eerlijk, lief en betrouwbaar staat bij mij op de eerste plek.
13. Mijn lievelingszin is: "Tis wat, was t maar wat!"
Hierbij tag ik de volgende 13 mensen:
1 Nynkeee
2 nynkeeggenkamp
3 polarCold
4 SibunaVoorAltijd
5 xxjuudjeexx
6 glitterglamour1234
7 maritsibuna
8 dikdik
9 flikken-maastricht
10 Flikken-Moordvrouw
11 fleur-x
12 Meli-Me
13 Mel-vamPDit zijn jullie vragen:
1. Welk dier zou je willen zijn?
2. Wat is je favoriete schrijver/schrijfster op wattpad?
3. Welke beroemdheid zou je willen zijn?
4. Wat zijn je hobby's naast schrijven?
5. Wat was je leukste vakantie ooit?
6. Welke beroemdheid zou je willen ontmoeten?
7. Zou je samen met iemand een boek willen schrijven?
8. Welke boeken lees je het liefst?
9. Waar zal je graag een keer heen willen op vakantie?
10. Wie vertrouw je het meest?
11. Heb je liever een broer of een zus?
12. Fiets of scooter?
13. Geen chocolade of geen snoep?
JE LEEST
Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔
FanficDit is mijn eerste boek ☺ Het gaat over de liefde in het huis anubis. De Vijf beland in een nieuw avontuur met een nieuw mysterie Wat gaat er gebeuren tussen Raphael en Sterre? Blijven Pim & Cato bij elkaar?