Pov Sterre,
Langzaam open ik mijn ogen en ik kijk verward in het rond. Naast me voel ik een warm lichaam tegen me aan en ik draai me om. Ik kijk recht in het gezicht van Pim, en ineens herrinder ik me alles weer. We kijken elkaar diep in de ogen aan en een paar seconden later voel ik zijn lippen op die van mij. Ik wil me terug trekken, maar aan de andere kant voel het zo goed. Waar ben je mee bezig?! spreek ik mezelf toe en vlak daarna begin ik me te beseffen wat ik aan het doen ben. Ik ben gewoon aan het vreemd gaan. Ik bedenk me geen seconde en mijn lippen verlaten die van Pim. "Sorry, ik..." begint hij. "Nee, het is mijn schuld. Dit had nooit moeten gebeuren." onderbreek ik hem. We kijken elkaar ongemakkelijk aan, we zijn beste vrienden.
"Ik ehh ga even douchen." zeg ik en ik ren naar de badkamer. Ik sluit de deur achter me en draai de deur op slot.
Langzaam laat ik me tegen de muur naar beneden zakken. Wat heb ik in hemelsnaam gedaan? Ja ik weet het, Pim zoende mij maar ik had er nooit op in mogen gaan. En kunnen we nu wel vrienden blijven, na wat er net gebeurd is? Ik slaak een zucht. Ik weet het allemaal niet meer, ik weet niet meer wat ik voel. Voorzichtig aai ik over mijn buik, die al iets dikker is geworden. "Wat moet ik nou kleintje?" zeg ik zacht en ik wrijf over mijn buik. "Sterre!" is het ineens en verschrikt kijk ik om me heen. Voor me staat Eros, samen met zijn vrouw. "Eros?" vraag ik onrustig. Nog steeds ben ik niet gewend geraakt aan de verschijningen die ik zie. Hij knikt en kijkt me aan. "Ik moet je iets belangrijks vertellen Sterre." zegt hij. Ik knik hem toe zodat hij zijn verhaal kan doen. "De baby in je buik, dat is onze liefdesbaby. Gecreeërd van jou en Pim, de baby zou dus ook op jullie gaan lijken. De baby moet eerst 16 weken zijn, en alleen dan kunnen jullie de krachten met de baby bundelen en Fortuna verslaan." zegt hij. "En daarna moet de baby terug naar ons." (Ik noem het kwaad nu alleen Fortuna, omdat Eros en Eris teveel op elkaar lijken.) Ik kijk hem verschrikt aan. Maar ik weet dat ik nu ook te jong ben om voor het kind te zorgen. Maar toch voel ik een vlaag van teleurstelling over me heen komen. "De andere drie kunnen hun krachten ontwikkelen door achter het portaal te gaan en daar sporen te vinden die leiden naar een vak, waar ze de vijf kunnen worden." "Hier heb je de drie kettingen van Raphael, Anastacia en Marcel. Deze moeten ze dragen als ze achter het portaal en de kettingen verdwijnen als ze in het juiste vlak staan. Eenmaal omgedaan, kan je ze niet meer af doen, totdat je in het juiste vlak staat. Iedereen moet alleen door het portaal, als diegene terug is, kan de volgende" zegt Eros en hij overhandigt me de drie kettingen. "En Pim en ik dan?" vraag ik. Maar dan verdwijnt Eros ineens, net zo vlug als hij gekomen was. Ik sta op, leg de kettingen bij de wastel, en ik besluit om toch maar even te gaan douchen.Na het douchen loop ik naar beneden toe. Het is stil in het huis. Beschermend druk ik de kettingen stevig tegen me aan. Langzaam loop ik de trap af en ik loop richting de woonkamer.
Even kijk ik rond, en weer niemand te zien. "BOE!" is het ineens achter me en ik draai me vrijwel meteen verschrikt om. Ik kijk in het lachende gezicht van Marcel, wie anders. Hij is de enige met die flauwe grapjes. "Weet jij waar iedereen ineens is gebleven?" vraag ik aan hem. "Ik heb iedereen weggetovert!" zegt hij, waarna hij begint te lachen. Ik zucht. Waarom kan hij nooit eens serieus reageren als iemand hem iets vraagt. Als hij uitgelachen is, ziet hij pas dat hij niet grappig is en al gauw verdwijnt de lach van zijn gezicht. "Raphael is aan het hardlopen, Anna is met Thomas naar een concert van Shawn Mendes en Pim zit in de bibliotheek." zegt hij. "Hoezo?" vraagt hij. "Ik heb Eros weer gezien en ik wil graa aan jullie vertellen wat hij heeft gezegd." antwoord ik. "Mentos?" zegt hij lachend. Ik rol met mijn ogen en loop richting de bibliotheek, misschien dat ik met Pim wel een serieus gesprek kan voeren.
Ik loop naar de bibliotheek en doe de deur open. Verschrikt sla ik me hand voor mijn mond.Wat ziet Sterre waardoor ze schrikt denken jullie? Laat een reactie achter, 😊
JE LEEST
Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔
FanfictionDit is mijn eerste boek ☺ Het gaat over de liefde in het huis anubis. De Vijf beland in een nieuw avontuur met een nieuw mysterie Wat gaat er gebeuren tussen Raphael en Sterre? Blijven Pim & Cato bij elkaar?