"Je krijgt iets met Pim" zegt Raf kortaf. "Ik en Pim? Natuurlijk niet hij heeft Cato en ik heb jou!" zeg ik lachend. Raf glimlacht waterig. "Zullen we maar naar school gaan?" zegt hij. Ik knik. We staan allebei op en lopen richting de school. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het 08:55 is en we hebben 09:00 ons eerste les. "Kom op Raf, we hebben nog 5 minuten!!" roep ik naar hem. We zetten allebei de sprint erin en rennen naar school. 3 minuten later zijn we op school. We stormen de school in maar we worden tegen gehouden door Frederik. "Niet rennen door de gangen!" zegt hij streng. Raf en ik kijken elkaar aan en rennen langs hem. "STOPPEN NU!" schreeuwt hij plotseling. Abrupt blijf ik staan waardoor Raf op me knalt. Frederik komt met grote stappen aangelopen. "Komen jullie maar even mee" roept hij. We kijken elkaar aan en lopen hem zwijgend achterna. Frederik stopt bij zijn kantoor en houdt de deur open. We lopen naar binnen en ploffen neer op de stoelen die tegenover zijn bureau staat. Frederik sluit de deur en gaat aan de andere kant van het bureau zitten. Hij zucht en begint dan met een hele preek. Ik luister niet. Ik zie ineens een beeld voor me. Ineens ben ik in het bos, er lopen 2 schimmen naar elkaar toe en lopen door en om elkaar heen. Opeens klinkt er een harde knal. Merlijn verschijnt. "Sterre?!" roept hij. Ik loop voorzichtig naar hem toe. "Eris en Fortuna zijn samen gevoegd, ze zijn sterker geworden!" zegt hij gefrustreerd. "Sterker dan de Vijf?" vraag ik. "Nee Sterre" zegt hij geruststellend en ik kom weer terug in de werkelijkheid. "Sterre heb jij het ook begrepen?" haalt Frederik me uit mijn gedachte. "Huh.. O ja ik heb het begrepen meneer" zeg ik snel. Hij knikt goedkeurend. "En nu wegwezen!" Raf en ik staan snel op en lopen de deur uit. "Waar was je net?" vroeg hij bezorgd. "Uhm bij jou" zeg ik niet begrijpend. "Ik bedoel met je gedachte" antwoord Raf. "Ik vertel het je zo, maar eerst de rest verzamelen." zeg ik snel. "Ik zoek Pim en Marcel, zoek jij Ana?" zeg ik tegen hem. "Ja" zegt hij kortaf en loopt de andere kant op. Ik kijk hem verbaasd na. Zou hij er echt zo mee zitten of is er iets anders? Ik schud mijn hoofd en loop richting de bibliotheek, waar Marcel en Pim meestal te vinden zijn. Ik loop de bibliotheek in. Daar tref ik alleen Marcel aan. "Hee Dude!!" roept Marcel terwijl hij druk naar me zwaait. Ik lach naar hem en loop naar hem toe. "Ik moet je spreken het gaat over Eros en Fortuna" zeg ik tegen hem. Marcel knikt. "Waar is Pim?" vraag ik aan hem. "Pim is Cato naar het vliegveld aan het brengen, weet je wel met het winnen van de schoolvertegenwoordigerschap" zegt hij. Ik knik. "Hoe laat is hij terug?" vraag ik hem. Marcel haalt zijn schouders op. Ik zucht. Dan maar zonder Pim. "Kom Marcel" roep ik en samen rennen we de bibliotheek uit.
Tops en tips zijn welkom ;)
JE LEEST
Really love? ♥(het huis anubis/de vijf) ✔
FanficDit is mijn eerste boek ☺ Het gaat over de liefde in het huis anubis. De Vijf beland in een nieuw avontuur met een nieuw mysterie Wat gaat er gebeuren tussen Raphael en Sterre? Blijven Pim & Cato bij elkaar?