2

162 21 0
                                    



Βαλεντίνα

    Μου είπε να μην φωνάξω και δεν το έκανα. Ένιωθα μαγεμένη από τα μάτια του. Το σώμα του ήταν ακόμα κολλημένο στο δικό μου, μα δεν με πίεζε όπως πριν. Κάποια στιγμή αποφάσισα να του μιλήσω, αλλά δεν μπόρεσα να κρατήσω τα νεύρα μου.

- « Τι κάνεις; Είσαι τρελός ;» φώναξα εξοργισμένη.

Το χέρι του βρέθηκε για άλλη μια φορά στο στόμα μου, καθώς εκείνος πλησίαζε το πρόσωπό μου.

- « Μην φωνάζεις. Ποιος είναι αυτός που είναι με την φίλη σου; Τον ξέρεις;» ρώτησε κοιτώντας με περίεργα.

- « Ναι! Είναι ένας φίλος...» είπα τραυλίζοντας.

- « Τι ;» ρώτησε θυμωμένος.

    Με άφησε ξαφνικά κάνοντας το σώμα μου να παγώσει, αφού το σώμα του μου πρόσφερε την ζεστασιά που δεν είχα ιδέα ότι χρειαζόμουν. Γύρισε απότομα και χτύπησε το δέντρο που βρισκόταν πίσω του, βρίζοντας σιγανά. Το δέντρο χωρίστηκε στα δύο και κομμάτια ξύλου πετάχτηκαν παντού. Το χέρι του ήταν γεμάτο αίμα. Ήμουν σίγουρη πως ο φόβος στοίχειωνε τα μάτια μου.

   Γύρισε και με κοίταξε. Τα μάτια του! Τα τόσο ωραία μάτια του έμοιαζαν λες και είχαν πάρει φωτιά. Κόλλησα το σώμα μου στο δέντρο και σέρνοντάς το μέχρι το έδαφος έκατσα στις ρίζες του, κλείνοντας τα μάτια. Φοβόμουν τόσο πολύ να τον κοιτάξω.

Άντριαν

   Ο θυμός μου με έκανε να θολώσω. Χτύπησα το πρώτο πράγμα που είδα μπροστά μου, ένα δέντρο. Δεν ξέρω γιατί θύμωσα τόσο. Ίσως επειδή μου είπε ότι γνώριζε τον νεοφερμένο. Ίσως εκείνη να τον κάλεσε.

  Όταν ξαναγύρισα να την κοιτάξω πάγωσα στην θέση μου. Με κοίταζε τρομοκρατημένη. έσειρε το σώμα της στον κορμό του δέντρου και κάθισε στις ρίζες του κλείνοντας τα μάτια της. Ένα πρωτόγνωρο σκίρτημα στην καρδιά μου με έκανε να ηρεμήσω.

Έσκυψα κοντά της.

- « Βαλεντίνα είσαι καλά ;» ρώτησα

Εκείνη όμως δεν απαντούσε. Έσφιξε τα μάτια της πιο σφικτά.

- « Βαλεντίνα...»

Ξαφνικά σήκωσε το κεφάλι της και άνοιξε τα μάτια της καρφώνοντάς με.

Το χρώμα τους είχε αλλάξει. Είχαν ένα πορτοκαλί χρώμα με χρυσές αντάβιες.

Ξαφνιάστηκα τόσο που πετάχτηκα ένα μέτρο μακριά.

Τα μάτια της όμως άλλαξαν πολύ γρήγορα στο φυσιολογικό. Αλλά ήξερα τι είχα δει...

Blood's MagicWhere stories live. Discover now