Το απογευμα ο Ντερεκ με επισκευτηκε οπως ειχε πει και μου εδειξε καποιες κινησεις αυτοαμυνας, καθως συζητουσαμε.
-《 Ελα τωρα πρεπει να μου πεις.》 τον παρακαλεσα κανοντας κυκλους γυρω του.
-《 Δεν θα το ξαναπω Βαλ. Οχι ακομα. Ασε να περασει λιγος καιρος να συνηθισεις το νεο σου σπιτι και μετα θα στα πω ολα.》
-《 Μα γιατι να μην μου πεις τωρα?》ρωτησα αγανακτησμενη καθως του εκανα επιθεση απο τα πλαγια.
Εκεινος κανοντας μια γρηγορη στροφη με επιασε απο τους ωμους και με ερηξε κατω.
-《 Αουτς!》κλαψουρισα και εκεινος ηρθε απο πανω μου σοβαρος.
-《 Δεν θα σου πω, γιατι μπορει οταν μαθεις καποια πραγματα, να κανεις καμια βλακια και να κινδυνεψεις. Αρα μην μιλας και ελα να μαθεις να αμυνεσαι.》 ειπε και μου εδωσε το χερι του για να με σηκωσει.
Δεν ξαναμιλησα μεχρι που τελειωσαμε την προπονηση.
-《Ξεκουρασου! Το βραδυ θα ερθει η Βαλερια να σε βοηθησει να ετοιμαστεις για την γιορτη καλοσορισματος.》με ενημερωσε και ξεκινησε να φυγει.
-《 Ντερεκ?》τον φωναξα
-《ΟΧΙ!》μου ειπε και με κοιταξε εντονα.
-《 Τι οχι? Αφου δεν ξερεις τι θελω να πω.》
-《Δεν απανταω σε τιποτα!》ειπε κατηγοριματικα και στραφηκε προς την πορτα.
-《 Γιατι δεν λες στην Βαλερια οτι σου αρεσει?》φωναξα επιτηδες μολις ανοιξε την πορτα.
Εκεινος παγωσε. Εκλεισε γρηγορα την πορτα και γυρισε σε εμενα.
-《Τιι?...Δ..δεν ξερω τι λες.》
-《 Καλα- καλα αστα αυτα και κοιτα να της μιλησεις.》
Πηγε να διαμαρτυρηθει αλλα τον κοιταξα εντονα και απλα εφυγε.
...
Αφου εκανα ενα γρηγορο ντους και χαλαρωσα ξαπλωσα χωρις να αγγιξω το φαγητο που μου εφεραν.
Η αληθεια ειναι πως δεν πειναω ιδιαιτερα. Νιωθω πως δεν χρειαζομαι να φαω αν και πριν την προπονηση εφαγα μονο και μονο για να μην ακουω το στομαχι μου να διαμαρτυρεται.Εχω να δω τον Αντριαν απο οταν ηρθαμε και εκεινος μοιαζει πολυ απασχολημενος για να δει πως ειμαι σε αυτο το νεο μερος που εκεινος με εφερε.
Τωρα που σκεφτομαι την μερα μου θυμωνω ολο και πιο πολυ. Το φιλι του Αντριαν πριν βγουμε απο το αεροπλανο με στοιχειωνει. Θα ηταν καλυτερα να μην με φιλουσε οταν απεξω η κοπελα του τον περιμενε.
Και με αυτες τις σκεψεις με πηρε ενας βαθυς και ανησυχος υπνος.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Blood's Magic
ФэнтезиΣκοτάδι! Τα πάντα που καλύπτονται από σκοτάδι μπορεί να σε εκπλήξουν...να σου επιτεθούν...ακόμα και ο ίδιος σου ο εαυτός έχει μια πτυχή καλυμμένη από σκοτάδι, που αν αποκαλυφθεί θα σε βάλλει σε μεγάλους μπελάδες. Η Βαλ δεν μπορούσε να πάει π...