«Φεύγω»

130 14 17
                                    



   Ξύπνησα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Δεν είχα ιδέα που ήμουν και δεν μπορούσα να δω τίποτα. Σκοτάδι κάλυπτε τα πάντα. Ψίθυροι ακούγονταν από κάπου κοντά μου. Δεν μπορούσα να διακρίνω τι έλεγαν, το βουητό στα αφτιά μου δυνάμωνε όλο και περισσότερο.

Τα ρούχα και το πρόσωπο μου ήταν υγρά. Προσπάθησα να ελευθερωθώ, μάταιος κόπος. Ήμουν δεμένη με μια αλυσίδα. Πλήγωσα τα χέρια μου προσπαθώντας να λυθώ, μέχρι που κατάλαβα πως απλά σπαταλούσα τις δυνάμεις μου.

Δεν μπορούσα να ανασάνω, ο αέρας ήταν αποπνικτικός. Μύριζε σαν σκουριασμένο μέταλλο. Και τότε συνειδητοποίησα ότι η παράξενη μεταλλική μυρωδιά ήταν αίμα!

Ένα φως άναψε πάνω από το κεφάλι μου. Έκλεισα τα μάτια μου από την έντονη λάμψη. Όταν τα ξανάνοιξα είδα πως ήμουν καλυμμένη με αίμα.

Κοίταζα γύρω μου για να καταλάβω τι συνέβαινε. Και τότε τους είδα. Στον τοίχο απέναντί μου βρισκόταν τρεις άνθρωποι. Το βλέμμα μου κόλλησε στην αδύνατη γυναίκα στα δεξιά. Δεν ήταν δεμένη, απλά καθόταν εκεί με τα μάτια κλειστά. Ήταν μικροκαμωμένη και όμορφη με κόκκινα μαλλιά. Ήταν η μαμά μου.

Δάκρυα έτρεχαν στα μάτια μου, όμως δεν της φώναξα. Ήξερα πως δεν θα απαντούσε.

Η ματιά μου έπεσε στο κορίτσι δίπλα της. Ήταν ένα κορίτσι κοντά στην ηλικία μου. Είχε μακριά ξανθά μαλλιά και τα μάτια της ήταν κλειστά. Αίμα υπήρχε στο πρόσωπό της και τα χέρια της ήταν δεμένα πάνω από το κεφάλι της με μεταλλικές αλυσίδες. Δεν την γνώριζα. Πρώτη φορά την έβλεπα.

Ύστερα κοίταξα εκείνον που βρισκόταν δίπλα από την κοπέλα. Ήταν ένα αγόρι γύρω στα δεκαεννιά. Ήταν όμορφος... και ήταν ο Άντριαν!

Αίμα έτρεχε από τα χείλη του και ήταν δεμένος όπως και η κοπέλα στον τοίχο. Τότε ήταν που λύγισα.

- « Άντριαν!!!» φώναξα και πετάχτηκα μπροστά, αλλά η αλυσίδες με πέταξαν πάλι πίσω.

Προσπάθησα πολλές φορές, αλλά μάταια. Δεν μπορούσα να τον πλησιάσω και εκείνος δεν κουνούσε.

Έκλαιγα κανονικά πλέον και παραμιλούσα...

Ο Άντριαν ήταν καλά την τελευταία φορά που τον είδα. Τι του συνέβη; δεν θα το αντέξω να χάσω και αυτόν. Πίεσα τον εαυτό μου να σκεφτεί. Πού ήταν; πού ήμασταν;...

Στο αμάξι! Φεύγαμε με το αυτοκίνητο όταν κοιμήθηκα...

Αυτό σημαίνει ότι...

Blood's MagicWhere stories live. Discover now