Η ανησυχη φωνη της Βαλεριας ηταν αυτο που με ξυπνησε τελικα. Ανοιξα τα ματια μου και ειδα γυρω μου πολλους ανθρωπους. Διπλα μου ηταν η Βαλερια η οποια με κοιτουσε με δακρυα στα ματια ενω διπλα της στεκοταν ο Ντερεκ που με κοιταζε ανησυχα, κρατωντας την απο τους ωμους. Τρεις αλλοι αντρες ηταν στο δωματιο αλλα δεν τους εδωσα καμια σημασια.
Η Βαλερια μολις ειδε οτι ξυπνησα επεσε πανω μου και με αγκαλιασε κοβοντας μου την ανασα.
-《 Βαλεριαα..θελω...οξυγονο..》
-《 Ω συγνωμη, απλως χαιρομαι πολυ που ξυπνησατε.》 ειπε και με αφησε
Την κοιταζα ερωτηματικα πολλη ωρα μεχρι που ο Ντερεκ μου ελυσε την απορια.
-《 Οταν η Βαλερια ηρθε να σε ετοιμασει για τον χορο κοιμοσουν και προσπαθησε να σε ξυπνησει. Το θεμα ειναι οτι εσυ δεν ξυπναγες. Στριφογυρναγες στο κρεβατι και ησουν μουσκεμα στον υδρωτα. Ανησυχησε και με φωναξε.》
-《 Και ποιοι ειναι ολοι αυτοι?》 ρωτησα και εδειξα τους τρεις αντρες που βρισκονταν πιο περα.
-《 Ειναι οι θεραπευτες μας. Ηρθαν για να βοηθησουν αλλα οτι και να εκαναν δεν βοηθουσε. Θα φωναζαμε τον βασιλεια, ομως τελικα ξυπνησες και εισαι καλα.》μου απαντησε η Βαλερια με ενα χαμογελο καθως σκουπιζε τα ματια της.
-《 Βγειτε ολοι εξω!》φωναξε ο Ντερεκ και ολοι υπακουσαν.
-《 Βαλ πρεπει να ετοιμαστεις να παμε στην γιορτη. Εχουμε ηδη αργησει και ο βασιλειας ειναι πολυ τυπικος σε αυτα. Εξαλλου θα θυμωσει που δεν τον ενημερωσα αμεσως για την κατασταση σου.》 ειπε ο Ντερεκ
-《 Μα δεν ειχα κατι.》ειπα
-《 Δυο ωρες προσπαθουσαμε να σε ξυπνησουμε και δεν ξυπναγες! Νομιζω πως θα πρεπε να το ξερει. Θα τον ενημερωσω αργοτερα. Ετοιμασου , θα περιμενω απεξω.》μας ενημερωσε και βγηκε εξω.
Η Βαλερια σηκωθηκε για να με ετοιμασει. Εβγαλε απο την ντουλαπα ενα υπεροχο γαλαζιο φορεμα που το ερωτευτηκα αμεσως.
-《 Συνηθως φορανε μαυρα οι κυριες σε αυτες τις εκδηλωσεις, ομως θεωρω οτι αυτο το φορεμα σου ταιριαζει πολυ.》ειπε και μου το εδωσε.
Αφου το θαυμασα λιγο ακομα πηγα στο μπανιο να το φορεσω. Το ρουχο εφαρμωσε τελεια πανω στο σωμα μου λες και ειναι σχεδιασμενο για μενα.
Η Βαλερια μολις με ειδε χειροκροτησε χαρουμενη, ενω εγω πηγα μπροστα απο τον καθρευτη και εκανα δυο στροφες γυρω απο τον εαυτο μου.
DU LIEST GERADE
Blood's Magic
FantasyΣκοτάδι! Τα πάντα που καλύπτονται από σκοτάδι μπορεί να σε εκπλήξουν...να σου επιτεθούν...ακόμα και ο ίδιος σου ο εαυτός έχει μια πτυχή καλυμμένη από σκοτάδι, που αν αποκαλυφθεί θα σε βάλλει σε μεγάλους μπελάδες. Η Βαλ δεν μπορούσε να πάει π...