- « Ποια ιστορία; Τι είναι αυτά που λες ;» ρώτησα
- « Συνέβησαν πολλά πριν γεννηθείς εσύ ή εγώ... Υπάρχει μια ιστορία για ένα ερωτευμένο ζευγάρι που δεν κατέληξε καλά... πρέπει να την ακούσεις για να καταλάβεις αυτά που θα σου πω...»
- « Ωραία, ξεκίνα.»
- « Ωραία λοιπόν...» είπε και με κοίταξε
«Πριν από 63 χρόνια στην Τάιγκα της Ρωσίας, το μεγαλύτερο δάσος στον κόσμο ζούσαν δύο ισχυρές φυλές ανθρώπων. Υπήρχε μεταξύ τους μια μεγάλη έχθρα, της οποίας η αιτία είχε ξεχαστεί ακόμα και από τους ίδιους...
Μια κρύα νύχτα του χειμώνα μια κοπέλα περπάταγε το βράδυ μέσα στο δάσος. Είχε καταφύγει εκεί κατά την διάρκεια μιας μάχης μεταξύ των δύο φυλών. Είχε πάρει τον δρόμο της επιστροφής όταν εκεί που περπατούσε άκουσε έναν ήχο. Είδε λίγα μέτρα μακριά της μια μορφή πεσμένη στο χώμα. Δίχως να σκεφτεί ότι ίσως κινδύνευε έτρεξε κοντά στην μορφή.
Ήταν ένας όμορφος νέος κοντά στην ηλικία της. Ήταν πληγωμένος και έτρεμε από το κρύο. Ήταν σχεδόν λιπόθυμος. Εκείνη τον σήκωσε με κόπο και τον βοήθησε να περπατήσει, μέχρι μία κοντινή σπηλιά. Τον έβαλε να ξαπλώσει στο δάπεδο της σπηλιάς και φρόντισε τις πληγές του μέχρι που την πήρε ο ύπνος...»
- «Μην σταματάς... τα λες πολύ ωραία...» είπε η Βαλεντίνα μαγεμένη από την ιστορία που της διηγούνταν.
- « Χαχαχα... Εντάξει...»
«Το επόμενο πρωί που ξύπνησε η κοπέλα το αγόρι δεν βρισκόταν πουθενά μες στην σπηλιά. Πίστεψε πως απλά έφυγε, έτσι κι εκείνη ετοιμάστηκε να φύγει. Μόλις βγήκε από την σπηλιά κάποιος της επιτέθηκε και την κόλλησε σε έναν βράχο. Ήταν το αγόρι! Τα μάτια του είχαν ένα έντονο γαλάζιο χρώμα και οι κυνόδοντες που στόλιζαν το στόμα του απειλούσαν τον λαιμό της.
Εκείνη ήταν ατάραχη και όταν εκείνος την ρώτησε ποια ήταν, αυτή απλά τον κοίταξε μέσα στα μάτια και άφησε την αλλαγή να την κατακλίσει. Τα μάτια της έγιναν πορτοκαλί με χρυσές αντάβιες, οι κυνόδοντες της εμφανίστηκαν και τα γαμψά της νύχια συμπλήρωσαν την αλλαγή. Αυτός γρύλισε και απομακρύνθηκε.
- « Στάσου μια στιγμή. Είπες ότι τα μάτια τους άλλαξαν; Είχαν δόντια και νύχια; Τι είναι αυτό, φάρσα ;» δεν μπορούσα να πιστέψω αυτά που μου έλεγε.
YOU ARE READING
Blood's Magic
FantasyΣκοτάδι! Τα πάντα που καλύπτονται από σκοτάδι μπορεί να σε εκπλήξουν...να σου επιτεθούν...ακόμα και ο ίδιος σου ο εαυτός έχει μια πτυχή καλυμμένη από σκοτάδι, που αν αποκαλυφθεί θα σε βάλλει σε μεγάλους μπελάδες. Η Βαλ δεν μπορούσε να πάει π...