1.časť

1.4K 50 2
                                    

Alison

"Vstávaj!" Zvreskla moja mama pravdepodobne z kuchyne. Jej hlas je tak silný, že je ju počuť až na milé daleko. 

"Upokoj sa! Ved už som vstala." Zamrmlala som, aj ked to vôbec nebola pravda. Neochotne som sa vyštverala z postele a išla som si spraviť rannú hygienu a potom nasledovalo moje oblečenie. Na tom som si vždy potrpela. Obliekla som si čierne tričko, ktoré mi dosahovalo po pupok a vyvýšené kraťase a k tomu rovnako čierne Vansky. Pár krát som si prečesala vlasy, na tvár si naniesla make-up a potom som utekala dole, pretože som už nestíhala. Pozdravila som sa mame a potom som sa ponáhľala do školy. Áno, mala som auto, bolo v garáži, no bola som príliš lenivá ho odomknúť- typické. 

Som jedináčik- našťastie. Moji rodičia sa rozviedli. Mama je mladá, má len 33 a otec bol o niečo starší, ale už si vážne nespomeniem, koľko môže mať teraz rokov. Celý život žijem v Kanade. Mama je teraz nezadaná, ale to nikdy netrvá príliš dlho, pretože si vždy nájde niekoho. Snaží sa nájsť toho pravého, ale ja tomu už veľmi v jej veku neverím. Aj ked nie je stará, ale aj tak. Kto by vôbec chcel ženu s násťročným detskom? Asi nikto. 

"Ali!" Moja najlepšia kamarátka skríkla. 

"Čo je bitch?" Vždy som ju tak volala, takže po čase to prestala brať ako urážku. 

"Nič ty krava." Och áno, a ja som bola podľa nej krava. 

"Počula si o tom že sa Jason a tá Catlin rozišli?" Povedala s radosťou v jej hlase, skoro ma porazilo, ked som započula čo práve povedala. "Máš u neho šancu!" Zvreskla na celú chodbu. Okamžite mi ruka vyletela k jej tvári a dlaňou som jej zapchala ústa, aby náhodou niekto nepočul, akú blbosť práve povedala. 

"Nechcem o tom hovoriť. Tu." Dodala som a pokynula hlavou. Jason bol školský futbalista a atlét. Ale on väčšinou len využil dievčatá a potom ich jednoducho odhodil. Prešla som k mojej skrinke a vzala som si z nej učebnice na prvú hodinu. Angličtina.. Neznášala som angličtinu. Zabuchla som za sebou skrinu a potom som sa blížila naspäť k Miley, mimochodom tak sa volá moja otravná najlepšia kamarátka. 

"Ty suka nevieš dávať pozor?!" Zarevala som, ked do mňa jedno dievča narazilo. V škole som bola dosť veľký rebel. Dokonca zo mňa mali strach aj populárne dievčatá. Vstúpila som do triedy a jeden z chlapcov, ktorý sedel vpredu na mňa žmurkol. Len som mu venovala úsmev a vtedy vošiel do triedy učiteľ. 

"Nájdem vás jeden deň sedieť na svojich miestach?" Spýtal sa. Všetci sa zasmiali. 

"Nie," zamrmlala som. Ale nikto ma nepočul. Učiteľ začal prednášať dalšie učivo a ja som miesto toho, aby som ho počúvala žula v ústach žuvačku. A robila som si z nej balóniky. 

"Alison! Zahod tú žuvačku, inak ťa pošlem do riaditeľne." Varoval ma učiteľ a dalej niečo písal na tabulu. Ako ma sakra mohol vidieť, ked písal na tabuľu? Ten chlapík musí mať oči snád aj na chrbte. Postavila som sa z môjho miesta a prešla som k jednému šprtovy. Schmatla som mu ruku, z ktorého mu vypadlo pero, pretože bol zrejme jediný, ktorý si niečo na hodine aj písal. Stále som mu zvierala ruku a s tou druhou som si vybrala z úst žuvačku a prilepila mu ju na dlaň.

"A je to." Uškrnula som sa na učiteľa. Celá trieda sa nedokázala prestať smiať z toho čo som práve urobila a ja som bola viac než nadšená z toho, že môj trik vyšiel. Išla  som si sadnúť naspäť na moje miesto a stále som sa spokojne usmievala. 

"Alison, dávam vám dva týždne zákaz chodiť na moje hodiny!" Povedal.

Ako by mi to nebolo jedno. Konečne zazvonil zvonček a ja som odišla z triedy. Kráčala som domov a ked som konečne dorazila, tak moja mama akurát robila niečo v kuchyni, voňalo to dobre. 

"Ali, chod sa prezliecť!" Skríkla na mňa. "Príde môj nový priateľ!" Zajačala znova. A... ona má priateľa, skvelé.

Mum's boyfriend is mineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora