Alison
Ja a Alex sme sa konečne dostali k naším autám a pozreli sme sa na ostatných chalanov. Boli to čierni gangstri. Ktorí si mysleli, že v tejto chvíli môžu poraziť kohokoľvek. Len som sa nad nimi pousmiala a nasadla som do auta.
"Takže, ty si tá baba, ktorá porazila Alexa, mám pravdu?" Jeden z nich sa spýtal a ja som len prikývla.
"No, ale táto sláva ti končí, pretože víťazmi sme tu my." Ukázal na všetkých z nich.
"Počkaj, hovoríš, že budem pretekať s vami všetkými?" Spýtala som sa.
"Presne tak." Vykríkol so smiechom.
"Tak dobre," naštartovala som motor a išla som na štartovú čiaru.
"Zapni si potom Nitro." Alex povedal. "Priprav sa." Uškrnul sa.
"Štart!" Dupla som nohou na pedál a zvyšovala som rýchlosť, ako sa to len dalo. Bola som na míle daleko od druhého auto. Potom som zabočila doľava. Pozrela som sa či je niekto za mnou. Našťastie tam nikto nebol. Takže som išla dalej k cieľu. Toto nebol kilometrový závod. Akonáhle moje auto dosiahlo víťaznú čiarku, tak som počula hlasné trúbenie. Otočila som si hlavu tým smerom a jediný.. jediný koho som tam videla.. bol Justin. Zdvihla som oči a išla som preč. Ale pocítila som, ako ma schmatol na mojej paži. Otočil si ma na seba.
"Prečo si utiekla takto?" Spýtal sa dosť pokojne. Zasmiala som sa na jeho otázke.
"Moja mama ma práve udrela do tváre!" Vykríkla som. "A ty si nič neurobil!"
"Alison, už mám toho dosť! Len konáš nepremysľene, mala by si mať viac rešpektu k tvojej mame! Nemusíš už ani chodiť do školy, ja neviem v čom je problém, aj tak to už končí za tri týždne.." odpovedal. "Nerozumiem tvojím problémom, ale ja ťa teraz nechám vychladnúť trochu." S týmto ma nechal a odišiel. Išla som k môjmu autu a nastúpila som.
"Si v poriadku?" Alex sa ma spýtal, ktorý sa nakláňal cez okno. Prikývla som.
"Všetko je dobré." Buchla som ho do ruky troška, ale to len preto aby mi uveril. Vošla som do mojej izby a ľahla som si na posteľ. V tomto okamihu je môj život celý popletený. Som tu, na závodoch s autami. Nechala som svoju rodinu a priateľov. Vlastne len priateľov, pretože ja už nemám rodinu. Moja mama ma nechce na tomto svete.
*Na další deň*
Ráno som sa obliekla a vydala som sa do kuchyne. Posledné dni som vôbec nejedla..
"Dobré ráno," usmial sa na mňa Alex, ktorý popíjal kávu v hrnčeku.
"Dobré ráno." Odpovedlaa som celá ospalá.
"Čo má s tebou ten chalan, ktorý prišiel včera?" Spýtal sa. Len som pokrčila ramenami.
"Nič, je to len mojej matky priateľ." Odpovedala som mu.
"To vidím," usmial sa.
"Čo je?" Spýtala som sa, akurát ked si vkladal sendvič z McDonaldu do úst.
"Vyzerá, akože ťa má rád." Zvolal. Zamračila som sa na neho.
"Nie." Zavrtela som hlavou. A v tej chvíli, ked mi ešte chcel niečo povedať, tak zazvonil zvonček. "Pozriem sa." Vstala som zo stoličky a zamierila som k dverám a otvorila som ich. Urobila som vážne zmätený pohľad.. Stála tam Miley, ktorá vzlykala so svojimi kuframi na zemi. "Miley, čo sa stalo?" Spýtala som sa a stiahla ju do objatia.
"Vyhodili ma z domu." Povedala a vzlykala ešte viac.
"Kto?" Spýtala som sa.
"Moji rodičia!" Kričala.
"Ale prečo?" Spýtala som sa.
"Dala som facku mame a pohádala sa s otcom." Miley odpovedala.
"Čo sa deje?" Alex sa spýtal.
"Je to moja kamarátka Miley, jej rodičia ju vykopli z domu." Povedala som so zúfalým výrazom na mojej tvári.
"Chceš aby tu zostala?" Spýtal sa a ja som prikývla. "Cítť sa ako doma." Zaťukal Miley do ramena a odišiel. Schmatla som Miley za ruku a obe sme zamierili do izby pre hostí. Obe sme sa posadili na pohovku. Utrela si slzy a prehovorila.
"Harry ťa chce čo najskôr vidieť." Povedala. Zvraštila som oboče.
"To je celé mätúce." Zvolala som a vstala.
"Počuj, Ali." Povedala a schmatla ma za ruku. "On chce odísť z mesta." Tieto slová ma šokovali.
Som chorá :((, ale aspoň som si našla čas, pridať časť :)
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...