2.časť

1.2K 43 2
                                    

Alison

Prezliekla som sa do bieleho tielka a kraťase som si nechala tie, ktoré som mala aj v škole. Potom som si išla zmyť z tváre už roztečený make-up a následne si na tvár naniesla novú vrstvu. Ešte som si po perách prešla červeným rúžom a už som bola hotová. Započula som zvonček, tak som si ešte rýchlo rukami prehrabala vlasy a utekala som dole po schodoch. 

"Ja ich otvorím, chod do obývakčy." Nakázala mi moja mama a ja som urobila, to čo povedala. Sadla som si na gauč a počúvala hlas mojej mamy, ktorý sa ozýval z chodby. "Justin!" Skríkla moja mama. On má určite pädesiať a ja ho vážne nechcem spoznať. Pravdepodobne bude môj otec, na pár mesiacov. Do izby vstúpil veľmi mladý chlapec, myslím že to bude jeho syn a moja mama. Ale, kde je jej priateľ?

"Ali, chcem ti predstaviť môjho priateľa, toto je Justin." Povedala moja mama, ked sa pozrela na mladého chalana, ktorý sa škeril na mňa. Moja mama zjavne nevidí. Ved ten chlapec by mohol byť jej syn, nie priateľ. On je jednoducho príliš mladý pre moju mamu. Vstala som a on pobozkal chrbát mojej ruky. Alebo ho skôr oblízal? Vážne? Nenápadne som si ju utrela do nohavíc, ked sa nepozeral. 

"Som Alison, ale volajú ma Ali." Usmiala som sa falošne. 

"Justin.. Justin Bieber." Uškrnul sa a pozrel sa na mňa, od hlavy už po päty. 

"Dobre, prinesiem niečo na pitie." Moja mama sa usmiala a odišla z obývačky. Justin si sadol do kresla, ktoré bolo vedľa pohovky a prerušil jeho pohľad na mňa. 

"Ja mám 20 a čo ty?" Opýtal sa ma. 

"Mám 18, čoskoro." Odpovedala som mu, ale nepozrela som sa mu do očí. 

"Cool." Povedal, ked  som sa na neho pozrela. Díval sa na mňa s hladom a smädom v očiach. 

"Sprav si fotku, bude to trvať dhlšie." Uškrnula som sa na neho. "Prepáč," dodala som, ked zjavne môj vtip nepochopil tak, ako som chcela. 

"Tu sú limonády!" Kričala moja mama a položila tri šálky na stôl. Šálky vážne? No ona je príliš lenivá na umytie pohárov, ale to je fuk. Odpila som si z mojej limonády. "Tak miláčik, Justin a ja sme si mysleli, že by sa sem mohol nasťahovať, pretože sme obe samé v tomto dome." Skoro som sa zadrhla s mojou limonádou. Potom som sa usmiala. 

"Rob čo chceš, mama." Vzala som si limonádu a zamierala som do svojej izby. Musím sa priznať, že je Justin aktraktívny. Ale prečo sa na mňa tak pozeral? To bolo divné. On je mamin priateľ, preboha. Zastonala som a prezliekla som sa do pyžama. Potom som zapla telku, lebo som chcela vedieť čo je nové. Ach, vojvodkyňa Kate a princ Wiliam majú dieťa, zvedavá som kedy konečne odhalia jeho meno. To dieťa má už teraz vážne vyhratý život. Pomyslela som si v sebe. Prepla som na další kanál a tam som sledovala Caru Delevingne a dalšiu módnu prehľiadku, ktorej sa zúčastnila. Ona je vážne neskutočne krásna. Započula som klopanie na moje dvere. 

"Kto to je?" Spýtala som sa. 

"Ja." Je to Justin. 

"Pod dalej," povedala som a dvere sa následne otvorili. 

"No, chcel som ťa lepšie spoznať, dokým sa tvoja mama kúpe." Usmial sa. 

"Povedala som ti o sebe všetko." Odpovedala som, aj ked som klamala. 

"Ale no tak, máš priateľa?" Spýtal sa. 

"A prečo ťa to zaujíma?" Opýtala som sa tiež otázkou. 

"Ja neviem, ale sa pýtam," jeho tvár sa premenila do obrovského úškrnu. 

"Chod, moja mama na teba čaká." Postavila som sa, chytila som ho za ruku a chcela som ho pekne povedané vyhodiť z mojej izby, ale on sa zrazu otočil ku mne a jeho tvár sa blížila ku mne. Opatrne sa dotkol môjho krku a pobozkal ma naň.. Potom na mňa len žmurkol a odišiel z mojej izby. Pobozkal ma na krku..

***

"Takže ešte raz, tvojej matky nový priateľ alebo skôr nevlastný otec ťa pobozkal na krku?" Miley sa spýtala s vytreštenými očami. 

"Áno," povedala som bez emócií.

"Na stupnici od jedna do desať, ako hot to bolo?" Spýtala sa. 

"Je to hot, ako 8-9." Odpovedala som. "Nemôžem to povedať, a nemali by sme o tom radšej ani hovoriť." Zasmiala som sa. 

"Máš pravdu, je to tvoj ocko." Povedala a snažila sa skryť, že sa stále uškŕňa, ale ja som si to aj tak všimla, poznám ju až príliš dobre. Pokrútila som hlavou. 

"Nehovor o ňom viac." Varovala som ju. 

"Rozkaz krava." Povedala a napodobnila vojaka, ktorý podobný príkaz prijal od náčelníka. 

"Tiež ťa milujem."

"Tak ja idem do triedy, nechcem meškať." Dali sme si high five a obe sme odišli iným smerom, pretože sme nemali hodinu v rovnakej triede. Prvýkrát chcem zostať dlhšie v škole. Pretože dnes je deň, ked sa Justin nasťahuje do nášho domu...

Mum's boyfriend is mineWhere stories live. Discover now