17.časť

812 39 2
                                    

Justin

Maznal som sa na gauči s Hannah, ked som počul, ako Alison otvorila dvere. 

"Som doma!" Povedala a zavrela pomaly dvere. Ona nakukla do obývačky, aby zistila, či je niekto tu. Ked si uvedomila, že som tam ja a Hannah, tak sa zamračila. Zvraštil som obočie dohromady. 

"Čo sa deje Ali?" Spýtal som sa. 

"Nič zvláštného." Zasmiala sa. Vstal som z môjho miesta a postavil som sa naproti nej. 

"Alison, kde si bola?" Jej matka sa jej spýtala. 

"V uličke, kde preteká Alex." Vykríkla Alison. 

"Zbláznila si sa?!" Hannah vstala z jej pohodlého miesta. "Predáva drogy ľudom a je veľmi nebezpečný!" Hannah sa priblížila o krok bližšie k Alison a udrela ju. "Ty máš domáce väzenie do konca mesiaca!" Hannah zarevala z jej pľúc. Ale Ali sa len zasmiala. Nevedel som odhadnúť, čo sa pokúša urobiť teraz. 

"Nemôžeš mi to zakázať, pretože už nechcem žiť v tomto dome!" To čo povedala práve Ali donútilo Hannah, aby jej čeľúsť úplne dopadla na zem. Alison bežala do svojej izby a schmatla svoje veci, potom išla do auta, ktoré bolo na dvore. Stál som tam v šoku. Ale Hannah ma vrátila späť do reality.

"Justin urob niečo!" Kričala. Vybehol som von a okamžite uvidel Alison, ako mi mávala. 

"Hej, a mimochodom, teraz som súčasťou pretekárského klubu, kde je Alex. Pretekala som s ním a dostala som toto auto." Povedala a vytiahla si okno. Dvakrát som pobúchal po okne, ale nepomáhalo to. "Adios, amigos!" Zakričala ked zatrúbila a po pár sekundách ju už neboo nikde vidieť v dohľade. Bol som šokovaný. Bola na mňa nahnevaná, pretože som sa nepostavil za ňu?

Alison

Išla som tam, kde býval Alex a premýšľala som len o Justinovi. Prečo sa nepostavil za mňa? Zastonala som a zaparkovala auto na parkovisku. Išla som k jeho dverám a zaklopala dvakrát na dvere. 

"Pod dalej." Povedal so svojím chrapľavým hlasom. Otočila som kľúčku a vstúpila som dovnútra. Ked som ho konečne zazrela, tak jedol ako prasa. Ale prestal žuť, ked ma uvidel. Prehltol predtým, ako prehovoril. "Čo tu robíš?" Spýtal sa. Pozrela som sa dole a potom som opäť pomaly zdvihla hlavu, ako som stála pred ním.

"Vyhodili ma z domu." Zastonala som. Zasmial sa na mojej odpovedi.

"Za čo?" Tentoraz vstal a umyl si ruky. Len aby to bolo jasné. Alex žije asi tak dva kroky od miesta, kde sa preteká.

"Za to, že som s tebou pretekala." Zvolala som, čo ho rozosmialo ešte viac.

"Tvoji rodičia ťa vyhodili, pretože si pretekala so mnou?" Spýtal sa a ja som prikývla. "Niektorí sú tu úchyláci, to je v poriadku?" Opýtal sa.

"To je jackpot," povedala som ironicky.

"No, môžeš tu ostať na noc." Uškrnul sa a ja som prikývla. Sedela som na pohovke a pozerala na môj telefón. Štyri zmeškané hovory od Justina.. Nechcela som volať Miley uprostred noci, ona pravdepodobne už spí, a ak by som jej volala, tak by šalela. Nechcem počúvať celú noc, ako by sa na mňa za to hnevala.

"Kam mám ísť spať?" Spýtala som sa ho.

"Mám izbu pre hostí, neboj sa. Pod za mnou." Povedal a ja som urobila, čo odo mňa chcel. Nasledovala som ho a on ma vzal do peknej malej pohodlnej izby. 

"Vdaka," povedala som.

"Žiadny problém," usmial sa. "Ak by si čokoľvek potrebovala, tak moja izba je dve dvere od tvojej." S týmto odišiel z mojej izby. Ja som sa zvalila na posteľ a môj telefón začal vibrovať znova. Tentokrát som ho zdvihla.

"Čo?" Zakričala som.

"Upokoj sa, je mi ľúto, čo sa stalo." Povedal Justin cez telefón.

"Justin, jednodocho to nechaj tak, a chod sa baviť s mojou mamou." Zavesila som a vopchala si tvár do vankúša. Nebudem plakať. Prisahám, že nebudem plakať. Ale zakaždým, ked je s mojou mamou, tak mám pocit, že ja už nepatrím do tohto sveta. Ona ma celý čas ponižuje. A jej sa to páči. Mohla by si povedať, že ju teší, že je môj život tak úbohý. Alex vstúpil do mojej izby bez zaklopania. Zvraštila som obočie dokopy.

"Máš tu nejakú spoločnosť." Zvolal.

"Spoločnosť?" Spýtala som sa. 

"Ľudia s tebou chcú ísť pretekať." Povedal a ukázal na mňa. Moja tvár zbledla.

"Ľudia chcú pretekať so mnou?" Spýtala som sa. Prikývol, pričom neukazoval žiadne emócie. 

"No, pretože si ma porazila, každý chce ukázať, že je lepší ako ty." Vstala som a išla dole po schodoch. Je čas sa pobaviť.

Mum's boyfriend is mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz