Alison
Justinove ruky sa vliekli k mojej blúzke a pomaly mi ju vyzliekol, pričom zanechával bozky na mojom bruchu. Zastonala som ticho a uškrnul sa, ked som jeho hlavu pritlačila ešte viac k môjmu telu. Myslím, že Justin netušil, že sa takéto niečo so mnou dialo po prvýkrát. Ked sa chcel zbaviť aj mojich nohavíc, tak som ho rýchlo prerušila.
"Zlatko, ja nie som pripravená." Povedala som. Povzdychol si, ale potom sa usmial.
"Dobre." Cúvol a pobozkal ma na spánok. "Bolo to úžasné," zašepkal. Neodoľala som, aby som sa neusmiala na jeho slovách. "Čo keby sme si objednali pizzu a pozerali nejaký film?" Opýtal sa.
"To znie skvele." Odpovedala som mu. Vyšiel z izby a ja som si ešte rýchlo obliekla späť moju blúzku, predtým ako som išla za ním. Po tom, Justin objednal pizzu a sadli sme si pred telku.
"Milujem sa pozerať na Dangera!!" Povedal Justin. (nič také neexistuje ok? :D)
"Ale mohli by sme pozerať aj niečo iné." Odpovedala som mu. Chytila som do rúk dvd-čko a chcela som ho ísť vložiť do prehrávača, ale schmatol ma okolo pása a ťahal ma k nemu.
"Nebojíš sa, že?" Zašepkal mi do ucha.
"Nie, je to len hlúpy film," zasmiala som sa.
"Dobre, ked to nie je hrozné, tak to pozeral so mnou," uškrnul sa.
"Dobre." Zastonala som. Justin ma objal a začali sme pozerať ten film, objala som ho ešte pevnejšie a on urobil to isté. "Čo to je?" Spýtala som sa, ked som spanikárila pri pohľade na obrazovku.
"Upokoj sa, je to len chlapec." Zasmial sa a ja som ho za to udrela rukou. "Vieš čo? Naozaj to musíš prestať robiť." Uškrnul sa Justin. "Nemienim mať dieru v ruke, za to ako silno ma držíš." Znova ten jeho úškrn..
"Ja jednoducho nemôžem." Priznala som sa a dala som mu pusu na líce.
"Ako to povieme tvojej mame?" Justin sa ma opýtal. Urobila som na neho divný pohľad. Je to vážne. On má v pláne hovoriť s mamou o tomto..
"Neviem, môžeme to udržať chvíľku v tajnosti." Zvolala som a on prikývol.
"Máš pravdu," započuli sme zvonček. Ja som sa zvalila na gauč a Justin išiel otvoriť dvere. "Tu sú peniaze," povedal Justin. Pravdepodobne tomu donášačovi pizze. Potom zavrel predné dvere a zvalil sa vedľa mňa na pohovku.. ale tentoraz si ma pritiahol k sebe bližšie. Prežúval pizzu v ústach a naklonil sa do bozku.
"Nee." Pokrútila som hlavou a trošku ustúpila. "Si nechutný." Vstala som.
"Prepáč?" Znel urazene.
"Justin." Zasmiala som sa. "Nepokúšaj sa bozkávať, ked máš plné ústa." Zasmiala som sa.
"Naozaj?" Schmatol ma za ruku a ťahal ma dole.
"Pozri na hodinky, musím ísť. Príde mama." Pokúšala som sa vymaniť z jeho zovretia, ale on mi to nedovolil.
***
Po tom, čo sme sledovali film, mama prišla domov.
"Som tak unavená," vykríkla. Ja a Justin, obaja sme pokrútili očami.
"Je mi to ľúto drahá." Povedal a išiel ju objať. Zas som prevrátila očami.
"Hej, Alison." Vedela som čo čaká.. chcela objatie, ale to som ja v tejto chvíli vážne od nej nechcela. Robí si zo mňa srandu? Ved ma ešte ráno za to auto stále neznášala. Povzdychla som si a išla som do mojej izby. Niekedy sa chová ako šibnutá... alebo sa chová, ako keby ma nechcela. Zvalila som sa na posteľ. Nevolala som s Miley už stáročia a netuším či vôbec ešte nie je mŕtva, alebo také niečo. Vytočila som jej číslo a Miley mi zdvihla po niekoľkých pípnutiach.
"Hej, čo sa deje?" Spýtala som sa.
"Nič," odpovedala chladne. Čo má sakra za problém teraz?
"Čo je s tebou dievča?" Spýtala som sa jej.
"Zaujímalo by ma, ako si si uvedomila, že aj existujem."
"Nehovor so mnou takto, mala som prolbémy, v poriadku?"
"Čokoľkvek, čo chceš." Vyprskla chladne.
"Chcem s tebou hovoriť, príd do môjho domu." Povedala som jej a ona zastonala. "Pod, ty si moja najlepšia priateľka, mám pravdu?" Spýtala som sa.
"Hej," povedala ticho. "Tak prídem!" Zavesila a ja som sa usmiala. Som odborník na riešenie vecí s mojou najlepšou kamarátkou. Teraz len treba počkať kým príde Miley..
Ďakujem za pekné komentáre :) Neprestávajte s tým
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...