23.časť

600 39 2
                                    

Alison

Vyskočila som z auta a Justin bol za mnou. 

"Čo tu budeme robiť?" Spýtal sa.

"Uvidíš," mrkla som na neho s úsmevom. Chytila som ho za ruku a vošli sme dovnútra.

"Kto je táto hot mačička?" Povedal jeden starší muž, ktorý mohol mať okolo pädesiat rokov. Justin si ma pritiahol bližšie k sebe, aby sa na neho mohol pozrieť. Zasmiala som sa.

"Podme si dať pivo, aby sme sa ochladili." Usmiala som sa na Justina. Išli sme k jednému zo stolov a posadili sa. "Vieš, že som sem prišla na dalšiu vec," zvolala som na Justina. 

"Neopováž sa tam ísť a zápasiť s rukami, to aby ti bolo jasné." Justin zavelil. 

"Hej Justin, nie si môj otec." Prevrátila som na neho oči. Vstala som a išla k tým chalanom. 

"Alison." Justin ma varoval. Otočila som sa a poslala mu pusu. Usmiala som sa a poklepkala po ramene jedného z chalanov. Ked sa otočil každý sa zastavil a obrátili pozornosť na mňa.

"Čo je?" Spýtal sa. Sakra, mal hlboký hlas.

"Chcem to skúsiť." Odpovedala som mu. Všetci sa začali smiať a v tej chvíli už Justin stál vedľa mňa.

"Až budeš mať svaly na rukách," zasmial sa. "..teraz sa vráť na svoje miesto," otočil sa a pokračoval v tom čo robil.

"Hej," zavolala som ho znova. Otočil sa čelom ku mne. 

"Pozri, ja som tu majiteľ a teraz chod na svoje miesto, alebo vypadni odtiaľto!" Zasmiala som sa.

"Myslíš si, že som jedna z tých lacných dievčat? Chlape chcem len jednu hru, a pozri sa, ak vyhráte dostanete moje auto a ked vyhrám ja, tak mi dáš bar." Zdvihol obočie.

"Alison." Justin ma varoval znova.

"Prestaň s tým," zašepkala som smerom k nemu. 

"Dohoda." Ten chlap povedal, takže som si išla sadnúť oproti nemu. 

"Ali viem, že ma chceš naštvať a ked chceš naozaj robiť toto, tak ja pôjdem domov. Nebudem sa na toto dívať." Justin sa na mňa pozrel.

"Stále si môžeš ísť sadnúť k nášmu stolu a nepozerať sa." Povedala som sarkasticky. "Môžeme teraz začať?" Opýtala som sa toho chlapa a on prikývol. Položila som ruku na stôl a on ma za ňu chytil, takže čakal na znamenie, že môžeme začať. Bol naozaj silný. Mala som trochu malé svaly na ramene, ale to nebolo nič proti tomu, aby som nemohla vyhrať. 

"Štart!" Jeden z chalanov vykríkol a okamžite som začala tlačiť svoju ruku proti tomu chlapovi. 

"Chod Ben!" Takže, myslím že sa volá Ben. Mohla som ho poraziť, ja som to vedela. Ale ked som sa pozrela na Justina, do jeho očí, tak som oveľa viac cítila, že to dokážem. Milovala som tento pocit. Schmatla som roh stola druhou rukou a tlačila ešte silnejšie. Teraz akoby nevládal. Benove oči sa rozšírili a on.. jeho ruka sa uvoľnila. Všetci jasali a Zack akurát vtedy vstúpil do môjho baru.

"Čo sa deje?" Spýtal sa a všetci zmĺkli. Zasmiala som sa. Pozrela som sa okolo seba na všetky dievčatá, ktoré sa pozerali na porazeného Bena. Dnes večer asi od hanbi nezaspí. Justin sa na mňa široko usmial.

"Ako to robíš, že tieto veci sa ti vždy podaria? Si neuveriteľná." Objal ma rukou okolo pása a pobozkal ma na čelo. 

"Kľúče?" Spýtala som sa Bena. Prevrátil očami a podal mi ich.

"Vypadnime odtiaľto," zašepkal mi Justin pričom mu dýchal na krk. Prikývla som. 

"Dobre," vrátili sme sa naspäť do Zackovho auta. 

"Chcem ťa pobozkať tak veľmi práve teraz.." Povedal Justin a bez toho, aby očakával moju odpoved, tak ma stiahol do bozku.

Šťastný nový rok :)

Mum's boyfriend is mineWhere stories live. Discover now