5.časť

1.1K 55 4
                                    

Alison

"Nemôžem tomu uveriť! Ty a tvoj nevlastný otec?!" Miley zarevala. Prikývla som zahanbene. 

"Ale on sa naklonil prvý." Obraňovala som sa. 

"Je to úplne jedno, kto sa naklonil prvý, nemala si ho bozkávať!" Zajačala, myslím že ju celý bufet musel počuť. 

"Mohla by si sa trochu upokojiť?" Spýtala som sa. 

"Prepáč," zamrmlala. 

"Miley, ja si nemyslím, že Justin miluje moju mamu.." povedala som. 

"Čo tým chceš povedať?" Spýtala sa. 

"No, ten pohľad ked sa na ňu pozrieť, nie je ten, ako by ju tam moc miloval, je to skôr pohľad, že sa s ňou len zahráva." Vysvetlila som jej. 

"Tak ty si myslíš, že sa len zahráva s tvojou mamou?" Miley sa spýtala.

"Hej." Odpovedala som jej. "Ale skôr či neskôr budem musieť zistiť, čo má za ľubom, lebo nedovolím, aby sa zahrával s mojou mamou. Zazvonilo takže nastal čas ísť k mojej skrinke. Vzala som si tašku a rozbehla som sa tam s Miley v pätách. 

"Ako to chceš zistiť?" Miley sa spýtala.

"No, Justin má priateľov, ktorých poznáš." Pozrela som sa na ňu a ona pretočila očami. "Navyše, mohla by si dnes prísť do nášho domu." Povedala som. 

"Je sexy?" Spýtala sa. 

"Neviem, prečo sa neprídeš pozrieť?" Pozrela som sa na ňu. 

"Ja prídem." Odvetila vážne. Chvíľku sme sa po sebe pozerali a potom sme sa obe začali smiať. Vzala som si učebnice na matematiku a išla som do triedy. Pocítila som, ako ma niekto buchol po zadku, rýchlo som sa otočila, lebo som si myslela, že to bol nejaký debil, ale uvidela som za sebou Miley s úškrnom na tvári. Je to už rok od chvíle, kedy to naposledy urobila. "Ty si sa rozčúlila." Uškrnula sa znova a odišla. Tá malá suka. Usmiala som sa tiež, pretože som sa tešila, že máme priateľský vzťah, ako je tento. Raz v noci sme išli do klubu a ked som spadla, tak mi pomohla a smiala sa na mne.

***

Otvorila som dvere od môjho domu a vošla som dovnútra. Položila som si tašku na kuchýnsku linku a otvorila som chladničku. Všimla som si niekoho v obývačke.

"Kevin je najlepší, vravím ti!" Mužský hlas vykríkol. To nebol Justinov hlas. Išla som do obývačky a uvidela som dvoch ľudí, ktorých som nepoznala. Zdalo sa, ako keby boli v Justinovom veku. 

"Hej," zamrmlal Justin. 

"Sakra, to je kočka!" Jeden z chalanov išiel ku mne a chytil ma okolo pása. Schmatla som ho za zápästie a otočila ho. Teraz bol chrbtm smerom k zemi. 

"Ak to niekedy urobíš zno-"

"Nikdy to neurobí znova!" Justinov hlas ma prerušil, ked som sa pozerala na toho chlapca. "Si v kaši Zack." Povedal Justin. Uškrnla som sa a išla som hore do mojej izby. Ked som bola malá, mala som pár lekcií karate. A bola som prvá z tímu karate. Bola som tam jediné dievča a každý si robil zo mňa srandu. Pretože oni žiarlii, že ich porazilo dievča. 

"Som tu!" Miley zarevala niekde z domu. Usmiala som sa. Išla som otvoriť dvere na mojej izbe a ked vošla dnu, tak začala skákať na mojej posteli. 

"Videla si ho?" Spýtala som sa.

"Koho?" Spýtala sa. 

"Justina." Prekrútila som očami. 

"Nevidela som ho, je pravdepodobne v izbe tvojej mami." Povedala mi. Zapla som telku a začala som prepínať kanále. "Chcem ho vidieť." Povedala Miley. Práve ked sme sa chystali postaviť z postele, tak sme počuli klopanie na dvere. 

"Pod dalej," povedala som. Vo dverách sa objavil Justin. 

"Ospravedlňujem sa za toho debila Alison." Povedal. Pozrela som sa na Miley, ktorá mala ústa dokorán otvorené. Bola z neho vážne hotová. 

"Neboj sa Justin, všetko je v poriadku." Odpovedala som mu. Prikývol. 

"Prečo radšej vy dve nejdete dole do obývačky so mnou?" Uškrnul sa Justin. 

"Skvelý nápad." Miley okamžite skočila z postele a išla do obývačky, počula som ako Justin zamrmlal niečo ako, omg na jej správanie. Usmiala som sa. Mám fakt hot nevlastného otca. Uškrnula som sa znova a vošla som do obývačky. Justin si sadol na pohovku a pozeral sa na mňa. 

"Čo by ste povedali na pizzu?" Spýtal sa. 

Komentujte, hlasujte :) Som zvedavá, či sa vám to páči

Mum's boyfriend is mineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang