Alison
Stuhla som, ked som počula, ako sa ma na to opýtala. Poobzerala som sa okolo a videla som, že všetci z detí veľmi očakávane čakajú na moju odpoved.
"Áno som." dostala som zo seba. Pozrela som sa na Harryho, ktorého čeľúsť bola už niekde na zemi. Usmiala som sa a chytila som ho za ruku. "Musíme ísť." Vytiahla som ho von a my sme tam ešte stále postávali s prepojenými rukami.
"Myslel som.. to čo si povedala." Koktal. Nebol si moc istý, čo vlastne chce povedať. Mám na mysli, Harry je veľmi roztomilý a starostlivý, ale na druhej strane je tu Justin..ktorý mi zakaždým urobí napriek, ked je so mnou. "No vieš, musím o tom popremýšľať." Poškrabal sa na krku.
"Počkaj, čo?" Spýtala som sa. "Nesnažíš sa ma teraz kopnúť však?" Dodala som.
"Môj názor je, že by som mohol zomrieť z toho, aká si krásna." Uškrnul sa. Och, ja už vážne nechápem čo hovorí. "Musíš prestať brať veci tak vážne!" Zasmial sa na mne. Naletela som mu! "Pod musíme ísť." Zasmiala som sa. Chytil ma okolo písa a otočil si ma k sebe, potom ma pobozkal na tvár a nechal ma ísť. Začervenala som sa a vliezla som do auta. Harry naštartoval a išiel smerom k môjmu domu. "Myslím, že by sme mohli navštíviť ešte jedno miesto, a potom ťa zveziem domov." Završtila som čelo dohromady, pretože mi napadalo niekoľko možností kam by ma asi mohol chcieť zobrať. "Bolo to moje obľúbené miesto, ked som bol malý chlapec." Dodal Harry. Týmto mi našťastie odľahlo.
"Super." Povedala som a snažila som sa trochu usmiať.
"Toto je miesto, kde moja prvá priateľka zomrela." Pozrel sa dolu. Chcem skočiť z útesu práve teraz.. Som idiot, ja viem.
"Je mi to ľúto."
"To je v poriadku Ali." Prikývol hlavou. "Chcem byť tvoj priateľ." Usmial sa. Tak rýchlo ma v tej chvíli pobozkal, že to myslím ešte tak rýchlo neurobil nikto predtým. Ale najhlúpejšia vec bola, že ja som vôbec nič necítila. Ani jedna sopka nevybuchla v mojom žalúdku. Cítila som sa divne. "Pod." Pozrel sa na hodinky a zistil, že sú už skoro dve hodiny popoludní. Sakra, mám problém práve teraz. Harry išiel rýchlo s jeho autom k môjmu domu. My sme k sebe nepovedali ani slovo. Ale to ticho medzi nami bolo pokojné. Nebolo to, to trápne ticho. Uvidela som Justina, ako na mňa čaká na dvere. "Už som to chcel urobiť." Povedal Harry, ked pochoval svoju tvár do tej mojej a pobozkal ma. Ked sa to skončilo tak som vybehla z auta, zavrela dvere a bežala do mojej izby, pretože som nechcela čeliť Justinovi. Počula som, ako kroky prichádzali smerom do mojej izby. Nemohla to byť moja mama, pretože ona bola dnes do večera v práci. Vzdychla som si a pripravila som sa na veľkú hádku, ktorú čoskoro zažijem s Justinom. Justin otvoril dvere a vošiel do mojej izby.
"Kto si myslíš, že si?!" Zareval.
"Čo je to s tebou?" Zakričala som.
"Čo je to so mnou?! Čo je to s tebou Alison!" Vykríkol. "Nechceš mi vôbec povedať kde ideš, vždy ma tlačíš preč, ked chcem byť k tebe bližšie, čo je to s tebou?" Spýtal sa.
"Nič sa nedeje, môžeš ma nechať na pokoji!" Odstrčila som ho.
"Prečo si sa bozkávala s tým Harrym?!" Zareval. Myslím, že to dokonca museli počuť aj susedia.
"To nie je tvoj biznis! Si mamin priateľ, tak prečo sa staráš do toho?" Rozšírili sa mi oči, pričom som čakala na jeho odpoved.
"Od tej doby, čo som prišiel do tohto domu a stretol som ťa, tak som na teba nemohol prestať myslieť, nemôžem spať v jednej posteli s tvojou mamou kvôli tebe, si dôvod prečo som totálne pobláznený každý deň. Chápeš ma už teraz? Milujem ťa Ali!!" Kopol do môjho stola, čo spôsobilo že všetky moje veci popadali na zem.
"Tak, ja mám teraz priateľa!" Zarevala som a prešla som okolo neho, aby som si mohla pozbierať popadané veci. Schmatol ma za ruku a ťahal ma späť. Tentokrát som nemohla uniknúť jeho ruke, ktorá si našla cestu po mojom chrbte a potom na zadok. Narazil hrubo na moje pery. A práve teraz som sa cítila strašne previnilo. Ako som mohla povedať Harrymu, že s ním chcem chodiť, ked mám rada Justina.. Presunul svoju ruku od môjho zadku dopredu a dostával sa na miesto..
"Môže toto Harry?" Spýtal sa medzi bozkami.
"Nie," povedala som s úsmevom, čo nám obom dovolilo spadnúť na moju posteľ.
....aaa napínavý koniec :D neprezradím vám, že čo sa stalo :D aj ked to zrejme tušíte, no nemusíte mať pravdu :P... takže komentujte a o to skôr sa to dozviete :)
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...