21.časť

694 46 2
                                    

Justin

"Ty ma podvádzaš však?" Spýtal som sa Hannah a ona urobila falošný a zmätený pohľad. No nestarám sa o to. Je to proste len jej herectvo, na ktoré ja už neskočím. 

"Justin, dovoľ mi to vysvetliť," vykríkla. 

"Nie!" Zvreskol som. "Idem odtiaľto!" Zareval som a otočil sa. Uškrnul som sa a potom som zabalil všetky svoje veci a odišiel von. Položil som si svoju tašku do auta a ked som sa chystal otvoriť dvere a nasadnúť, tak ma Hannah zastavila, pretože ma chytila za rameno. Super, teraz ma dokonca chytila aj za ruku, takže prakticky celá moja pozornosť spočinula na nej. "Čo to sakra robíš?" Spýtal som sa jej. Jej oči boli plné "sĺz". Pokrútila hlavou po mojej otázke. 

"Prepáč, že som ťa podviedla." Povedala medzi vzlyky. Vážne? Čakala, že by som jej po tomto odpustil? Bol som s ňou len preto, no ved viete, navyše som ju nikdy nemiloval. 

"Ako.. ty to nechápeš!" Zakričal som.  "Nemal som ťa rád, a ja nikdy nebudem mať skutočný dôvod na to, aby som s tebou bol zas. Bolo to všetko kvôli peniazom, ktoré si nemala. A navyše je tu Alison. Milujem Alison!" Dala mi facku a jej tvár celá vrela od hnevu. Cítil som, ako aj vo mne už pomaly začala vybuchovať bomba. Pokrútil som však hlavou aby som zahnal všetky myšlienky z mojej hlavy a nechal som ju tam stáť v šoku. Naštartoval som motor a odišiel.. Ja som vlastne ani nevedel, že kam idem. Ale viem jednu vec, idem sa ospravedlniť Alison. A chcem to urobiť teraz. Vytočil som Zackove číslo a on mi to zdvihol okamžite.

"Hej, bro." Povedal som.

"Čo sa deje?" Odpovedal. 

"Takže, mám jednu vec, ktorú chcem aby si urobil pre mňa.." Vysvetlil som mu v skratke. 

"No jasné, čo chceš?" Spýtal sa. 

"Chcem, aby si mi zohnal nákladiak plný červených ruží," povedal som vážne. Ale na druhej strane linky sa ozval smiech. "Čo je?" Spýtal som sa. 

"Chceš to pre Alison? Nemýlim sa Rómeo, však?" Zasmial sa a ja som prevrátil očami, aj ked ma nemal šancu vidieť. 

"Stačí ak zohnáš ten nákladiak a nebudeš sa pýtať zbytočné otázky." Linka zmĺkla. Samozrejme, ale viem, že Zack toto spraví. Zavrtel som hlavou a pokračoval som v jazde. Zastavil som sa na červenej, teraz bol sotva niekto na ulici. Presne vtedy ked som sa opäť pozrel na cestu, tak som zbadal, ako dve autá prebehli popri mne. Bol by som zvedaví, kto je taký sprostý, že prejde cez červenú. Ked sa zasvietila zelená, tak som šľapol na pedál a akurát vtedy mi zavolal aj Zack. 

"Hotovo!" Zvolal šťastne. "Povedz mi ulicu, kam to chceš," dodal. 

"Povedz im, že je to Alexova ulička, určite budú vedieť, kde to je."  Uškrnul som sa. 

"Dobre, neskôr sa ozvem." Povedal a zavesil. Zabočil som do uličky. Práve vtedy som uvidel Ali, ako sedí na schodoch a v ruke drží pivo a popritom sa smeje ako idiot. Bál som sa zrazu. Čo ked ma odmietne? Všimol som si nákladiak plný ruží, ktorý sem musel doraziť predo mnou. Uškrnul som sa, pretože som normálne neveril tomu, že som toto robil práve ja. Ale bolo to zaujímavé. Vodič sa usmial a zastavil s nákladiakom medzi dvoma autami, ktoré sa teraz chystali pretekať. Pozrel som sa na Ali, a tá vyzerala úplne nechápavo. 

"Chod z cesty ty idiot aj s tvojími ružami!" Niekto vykríkol z davu. Ked sa nákladiak konečne zastavil, tak vodič otvoril zadný kufor, z ktorého sa vyliali ruže a tie sa dostali až k Ali. Vystúpil som z môjho auta a pomaly som sa blížil k nej, pretože som nechcel, aby ma ešte zbadala. 

"Je to plné červených ruží!" Niekto další vykríkol. Alison sa usmievala. Mám na mysli, mala skutočný úsmev na tvári. Usmial som sa tiež a obdivoval som, aká je šťastná. Konečne som bol jeden krok od nej a povedal: 

"Ospravedlňujem sa," zdvihol som ju, aby stála oproti mne a jej tvár som si vzal do dlaní. Videl som na nej, že drží v sebe zmiešané emócie. Chcela sa smiať a plakať zároveň. "Prisahám, že urobím čokoľvek, ked sa vrátiš ku mne." Povedal som vážne. 

"Neviem, Justin," pritisol som sa k nej bližšie, ked to povedala. Každý sa na nás pozeral. 

"Ale no tak!" Niekto zakričal. 

"Už ju pobozkaj!" Kričal další. A ja som urobil presne toto. Pobozkal som ju s najväčšou láskou, akou som to len dokázal. Správal som sa k nej, ako ku žene. Nebola už dievčatko. 

"Máš to odpustené," zamrmlala, ked sa pozrela do mojich očí. Bože, tak sakramentsky moc som sa už potreboval pozrieť do jej očí.

Mum's boyfriend is mineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant