Alison
Počula som tiché zaklopanie na dvere.
"Je otvorené." Povedala som a vo dverách sa objavila Miley.. Cítila som sa byť teraz vinná. Cítila som, že sa jej musím ospravedlniť, za to že som ju opustila. Myslím tým, že neopustila som ju, ale bola som príliš zaneprázdená a zabudla som na ňu.
"Počúvam ťa, tak hovor." Vzdychla som si a začala som jej rozprávať čo sa stalo.......
*Po hodine*
"Čooo?!" Miley zarevala. "Vy dvaja ste pár?" Miley vykríkla ešte v šoku.
"Áno!" Odpovedala som šťastne. "Ale Justin nemôže byť s mojou ma-"
"Drž hubu!" Prerušila ma Miley. "Tvoja mama to nevie a s Justinom jej poviete v pravú chvíľu." Slabo som prikývla, pretože mala asi pravdu. "Som tak šťastná z vás." Povedala a štuchla ma do ramena. Široko som sa usmiala.
"Ďakujem." Zašepkala som.
"Tak, a čo sa deje s Harrym?" Spýtala sa.
"Ten si myslí, že sme pár, ale teraz už nie sme." Vzdychla som. "Musím ísť za ním a vysvetliť mu to.
"Vieš, on je pár blokov odtiaľto s nejakými chalanmi, kde pretekajú s autami... Je tam obrovský dav." Povedala.
"Čo keby sme sa tam išli pozrieť?" Spýtala som sa a žmurkla. Miley pokrútila hlavou.
"Je to príliš nebezpečné, mohol by nás niekto zraziť!" Zahryzla som si do spodnej pery, ked to povedala a zastonala som.
"Si tak vystrašená občas." Zasmiala som sa. "Pod, pôjdeme sa obliecť a zavolám môjmu bratrancovi, aby pre nás prišiel a pôjdeme tam autom." Povedala som.
"S bratrancom... autom?" Zdvihla obočie.
"Môj bratranec Tomas má vážne dobré auto." Zakričala som z kúpeľne, ked som už vchádzala do sprchy. Ked som už bola hotová a oblečená, tak sme obe zišli dole po schodoch.
"Sakra, dievča!" Zašepkal mi Justin do ucha. Usmiala som sa.
"Mama nás uvidí." Unikla som z jeho zovretia.
"A čo?" Pritiahol si ma bližšie k sebe a tentokrát položil ruku na môj zadok. "Kam ideme dnes?" Spýtal sa.
"Nie. Len ja idem." Opravila som ho.
"Kde?" Zdvihol obočie.
"Idem sa pozrieť na závody." Zvolala som.
"Je príliš nebezpečné tam ísť." Povedal Justin.
"Nie, to nie je." Pokrútila som hlavou a začala som sa smiať. Chytila som ho oboma rukami za hlavu. "Justin vážne, budem v poriadku." Dala som mu pusu a bežala som do auta môjho bratranca, ktorý ma už čakal.
"Kde si bola?" Opýtala sa ma Miley. "Už som si myslela, že si išla navštíviť Anglickú kráľovnú." Pokrútila som očami.
"Drž hubu." Udrela som ju do pleca.
"Ak to suka urobíš znova, tak ti odtrhnem hlavu." Miley ma varovala, ale ja som vedela, že si robí len srandu.
"Môžete prestať?" Zajačal môj bratranec Tomas.
"Áno, len už chod." Pokynula som ho rukou a radšej už zostala ticho. Miley sa stále tam zabijácky na mňa pozerala, ako keby sme boli... mačka a pes. "Tak, čo je s tvojou mamou, Ali?" Spýtal sa ma Tomas.
"No je to fajn, prečo sa pýtaš?" Zdvihla som obočie.
"Nezáleží na tom." Zavrtel hlavou a zabočil do uličky. Vystúpili sme z auta a ked som zavrela za sebou dvere tak som zízala na všetkých, ktorí tam boli. Všade naokolo sa rozlieval alkohol a hrala hlasná hudba. "Držte sa ma." Povedal Tomas a schmatol nás obe za ruku. Miley sa na neho zamračila a rýchlo ho pustila. Aww.. Žmurkla som na Miley a ona prevrátila očami.
"Ty suka." Zamrmlala smerom ku mne. Ani som sa na ňu nepozrela a išla som radšej za Tomasom.
"Čo chcte na pitie?" Spýtal sa Tomas.
"Ja neviem.. pivo, áno pivo!" Zakričala som. Prikývol a nechal ma osamote medzi tancujúcimi pármi. Prešla som k časti kde sa pretekalo.
"Kto je tento kúsok koláča?" Zašepkal niekto. Pozrela som sa doľava a uvidela som skupinku mužov, ktorí si oblizovali pery na mne. Fuj.
"Budem sa robiť, že som vás nepočula, dobre?" Išla som k nim a proste sa uškrnula.
"Ale povedali sme to. Si pekná hračka." Jeden z nich vstal.
"Prečo nejdeš a nepovieš toto radšej tvojej mame?" Spýtala som sa. Odstrčila som ho a to ho donútilo padnúť na zem. Spokojne som sa uškrnula a išla som k chlapíkový, ktorý toto všetko organizoval- Alex. Bol celkom svalnatý..
"Si Alex, mám pravdu?" Spýtala som sa ho. Len prikývol.
"Čo chceš?" Povzdychol si.
"No to, závodenie.. znie to zábavne, chcem to skúsiť." Zvolala som. No ja si myslím, že som dobrý vodič a idem celkom rýchlo. Uškrnula som sa pri poslednej spomienke, ked som jazdila. Alex sa zasmial.
"Musíš pretekať najrpv so mnou, aby si dostala na druhú úroveň," žmurkol na mňa.
"Dobre, spravím to." Potriasli sme si ruky a obaja sme išli do auta.
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...